مایکروسافت از مدتی پیش، پشتیبانی از Copilot را برای برنامه‌ های مختلف بهره‌ وری آفیس خود اضافه کرده است. امروز، این شرکت چندین افزودنی جدید به این برنامه‌ ها، از جمله اکسل، پاورپوینت و موارد دیگر را اعلام کرد.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی، پشتیبانی از استفاده از پایتون در صفحه گسترده اکسل را اعلام کرد که سرانجام بیش از یک سال پس از اضافه شدن برای کاربران Microsoft 365 Insider، در دسترس عموم قرار گرفته است. علاوه بر این، پیش‌ نمایش عمومی Copilot در اکسل با پایتون را نیز راه‌ اندازی کرده است.

 

کاپیلوت به اکسل، پاورپوینت و آوتلوک آمد

 

در این بیانیه آمده است:

اکنون هرکسی می‌تواند با Copilot کار کند تا تجزیه و تحلیل‌ های پیشرفته مانند پیش‌ بینی، تحلیل ریسک، یادگیری ماشین و تجسم داده‌ های پیچیده را انجام دهد – همه با استفاده از زبان طبیعی، بدون نیاز به کدنویسی. این مانند اضافه کردن یک تحلیلگر داده ماهر به تیم است.

کسانی که از برنامه ارائه پاورپوینت استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند برای آنچه مایکروسافت آن را سازنده روایت می‌نامد، به Copilot دسترسی پیدا کنند. کاربران می‌توانند درخواست‌ های متنی را در Copilot با پاورپوینت تایپ کنند و آن یک طرح کلی مبتنی بر آن درخواست‌ ها ایجاد می‌کند. این شرکت همچنین Brand Manager را به پاورپوینت اضافه می‌کند که به کارمندان یک کسب‌ و کار اجازه می‌دهد تا دارایی‌ های برند را از شرکت به ارائه اضافه کنند.

برای کاربران برنامه ایمیل Outlook، مایکروسافت Prioritize My Inbox را اعلام کرده است. با این ویژگی، Outlook از Copilot برای کمک به کاربران در دسترسی سریع‌ تر به ایمیل‌ های مورد نیاز آنها استفاده می‌کند. در پست وبلاگی آمده است:

Copilot بطور خودکار خلاصه‌ای مختصر از هر ایمیل تولید می‌کند و دلایل اولویت‌ بندی پیام همراه با بینش‌ های برتر را نیز شامل می‌شود. و بزودی می‌توانید به Copilot آموزش دهید که موضوعات، کلمات کلیدی یا افرادی که برای شما مهم هستند را مشخص کند تا اطمینان حاصل شود که آن ایمیل‌ ها به‌ عنوان اولویت بالا علامت‌ گذاری می‌شوند.

 

این ویژگی تا آخر سال 2024 در یک پیش‌ نمایش عمومی عرضه خواهد شد.

 

برنامه‌ های دیگر آفیس که بزودی ویژگی‌ های جدید Copilot را دریافت خواهند کرد عبارتند از:

Microsoft Teams – کاربران می‌توانند از Copilot بخواهند تا رونوشت یک جلسه Teams را تجزیه و تحلیل کند و بپرسد که آیا سؤالی را در آن جلسه از دست داده‌اند یا خیر. این ویژگی در اواخر سپتامبر عرضه خواهد شد.

Word – در اواخر سپتامبر، کاربران Copilot در Word می‌توانند به منابع داده بیشتری، از جمله سایر اسناد Word، همراه با PDF‌ ها، ایمیل‌ ها، رونوشت‌ های جلسه و موارد دیگر ارجاع دهند.

سرانجام، مایکروسافت تأیید کرد که پشتیبانی از Copilot برای سرویس فایل OneDrive خود سرانجام پس از چندین تأخیر در حال عرضه است.

 

در این بیانیه آمده است:

Copilot در OneDrive می‌تواند به سرعت تمام فایل‌ های شما را بررسی کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند، این امر باعث می‌شود به‌ راحتی بینش‌ هایی به دست آورید، خلاصه کنید و حداکثر پنج فایل را با یک خلاصه واضح و قابل خواندن از جزئیات و تفاوت‌ های موجود در فایل‌ های خود مقایسه کنید – بدون باز کردن یک فایل.

پشتیبانی جدید Copilot در OneDrive تا پایان سپتامبر برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

source

توسط wikiche.com