طبق برخی گزارش‌ها، گویا دوربین گوشی‌های گلکسی S23 اولترا پس آنکه آخرین بروزرسانی One UI را دریافت کردند دچار مشکل شده‌اند.

به‌گزارش sammobile، این بروزرسانی که هفته‌ی گذشته برای سری گلکسی S23 منتشر شد علیرغم بهبودهایی که داشته، مشکلاتی نیز به همراه داشته است.

راهنمای خرید تکراتو

البته این اولین بار نیست که کاربران پس از بروزرسانی سیستم عاملشان با مشکل مواجه می‌شوند. امروز هم در گزارش‌ها آمده بود که اپل انتشار iPadOS 18 به دلیل آنکه دستگاه آیپد پرو M4 را بریک می‌کرد موقتا متوقف کرده است.

تاری و شبح‌زدگی در زوم دوربین گوشی‌های گلکسی S23 اولترا

کاربران سامسونگ گزارش کرده‌اند که پس از بروزرسانی به نسخه One UI 6.1.1 عکس‌هایی که از طریق دوربین گوشی‌های گلکسی S23 اولترا و در سطوح زوم بین ۱۶ تا ۱۹.۹ برابری ثبت کرده‌اند دچار مشکلاتی نظیر تاری شدید و شبح‌زدگی (ghosting) شده است. البته گزارش شده که عکس‌ها در سطوح دیگر زوم مشکلی ایجاد نشده؛ مخصوصا تصاویری که در زوم‌های بالاتر از 20 برابر گرفته شده‌اند.

سامسونگ با تائید مشکل به‌وجود آمده اعلام کرد که تیم‌ها فنی در حال کار بر روی این مشکل هستند و بزودی آن را مرتفع خواهند کرد. اینکه گاهی اوقات با بروزرسانی دستگاه‌ها دچار مشکل شوند غیر‌عادی نیست؛ اما سرعت واکنش سامسونگ و تعهدی که به رفع این مشکل دارد، نشان از این دارد که این شرکت تا چه حد به رضایت کاربرانش اهمیت می‌دخد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com