اپل عرضه آپدیت iPadOS 18 را برای تبلت آیپد پرو M4 متوقف کرده است. برخی کاربران مدل‌های 11 اینچی و 13 اینچی آیپد پرو M4 پس از دریافت به‌‌روزرسانی iPadOS 18 با مشکل جدی مواجه شده‌اند. این موضوع باعث شده تا اپل برای رفع مشکل به وجود آمده، عرضه آپدیت مذکور را متوقف کند.

اپل به‌تازگی به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی برای دستگاه‌های خود از جمله آیپد منتشر کرده است. اما حالا iPadOS 18 برای کاربران آیپد پرو M4 ایجاد مشکل کرده و باعث بریک شدن دستگاه‌ها شده است.

به گزارش MacRumors، اپل انتشار iPadOS 18 را برای آیپد پرو M4 متوقف کرده است و کاربران دیگر نمی‌توانند آن را دانلود کنند. این تصمیم به‌دنبال شکایت برخی از دارندگان آیپد پرو M4 مبنی بر غیرقابل‌استفاده شدن دستگاه‌هایشان بعد از دریافت به‌روزرسانی جدید گرفته شده است.

یکی از کاربران در ردیت گفته است که با موفقیت آیپد پرو خود را به نسخه‌ای از iPadOS 17 به‌روزرسانی کرده است. با این‌حال، در هنگام نصب iPadOS 18، دستگاه او خاموش شد و با وجود چندین بار تلاش برای روشن کردن، موفق نبود. او تبلت را به فروشگاه اپل استور فرستاده و در آنجا تایید شده که دستگاه بریک شده است.

در حالیکه کاربران دیگری نیز شکایت مشابهی را برای هر دو مدل 11 اینچی و 13 اینچی بیان کرده‌اند، اما برخی کاربران چنین مشکلی را گزارش نکرده‌اند. یک چیز مشترک در بین گروه دوم این است که آن‌ها از آپدیت iPadOS 17.7 صرف‌نظر کرده و مستقیما iPadOS 18 را نصب کرده‌اند.

درهرحال انتظار می‌رود پس از رفع مشکل به وجود آمده، آپدیت iPadOS 18 مجددا برای آیپد پرو M4 منتشر شود.

همه چیزهایی که لازم است درباره iOS 18 بدانید را می‌توانید اینجا در فارنت بخوانید.



source

توسط wikiche.com