در این مطلب با بررسی گلکسی A06 همراه شما هستیم که یک گوشی ارزان قیمت از شرکت سامسونگ با دوربین 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 14 است.

راهنمای خرید تکراتو

قطعاً جذابیت سری گلکسی S سامسونگ برای اکثر کاربران بیشتر است اما لزوما همه کاربران به دنبال چنین گوشی‌های پیشرفته‌ای نیستند یا ممکن است نیازی به آن نداشته باشند. با نگاهی به آمار و ارقام فروش گوشی‌های سامسونگ، می‌توان مشاهده کرد که سری گلکسی A نسبت به گلکسی S فروش بیشتری دارد؛ در نتیجه این گوشی‌ها شایسته بررسی بیشتر هستند. به همین دلیل در این مطلب با بررسی گلکسی A06 همراه شما هستیم.

لازم به ذکر است که این گوشی سامسونگ تغییرات زیادی نسبت به گلکسی A05 ندارد. این گوشی ساختار پلاستیکی، نمایشگر معمولی 6.7 اینچی، اسپیکر تک و چیپ‌ست مدیاتک هلیو جی 85 دارد. سیستم دوربین گلکسی آ 06 هم نسبت به نسل قبل تغییر چشمگیری ندارد. در واقع، مهم‌ترین تغییرات این سری نسبت به سری قبل گلکسی A، رنگ‌های این سری و حسگر اثرانگشت نصب شده روی دکمه پاور هستند. البته این گوشی با اندروید 14 و 2 سال آپدیت نرم‌افزاری ارایه می‌شود.

برای آشنایی کامل با همه امکانات و مشخصات گلکسی A6 تا انتهای مطلب با ما باشید.

بررسی گلکسی A06

Galaxy A06 جعبه کاغذی نسبتا ساده‌ای دارد. ساختار داخل این جعبه کاملا مقوایی است و نوشته‌های روی آن با جوهر سویا چاپ شده‌اند. به توجه به نازکی جعبه گوشی، احتمال آسیب رسیدن به مقوای آن زیاد است و لوازم جانبی ارایه شده با گوشی هم چندان زیاد نیستند. در واقع، خریداران گلکسی A06 تنها یک کابل USB Type-C به Type-C، یک ابزار خارج کردن سیم کارت و یکسری برگه راهنما دریافت می‌کنند. این یعنی هیچ شارژر یا قابی برای خریداران در نظر گرفته نشده است.

بررسی گلکسی A06
بررسی گلکسی A06

مشخصات فنی گلکسی A6 را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

بررسی گلکسی A06 مشخصات فنی گلکسی A06
طراحی و ساختار
  • 167.3 × 77.3 × 8 میلی‌متر
  • وزن 189 گرم
  • تک سیم کارته (نانو سیم) یا دو سیم کارته (نانو سیم و دوآل استندبای)
  • قسمت جلو گلس، قسمت پشت و فریم پلاستیکی
  • رنگ بندی آبی، طلایی، سفید
نمایشگر
  • PLS LCD
  •  6.7 اینچی، نسبت نمایشگر به بدنه حدود 83.8 درصد
  • رزولوشن 1600× 720 پیکسل، تراکم پیکسل حدود 262  ppi
نرم‌افزار
  • اندروید 14 و دریافت حداکثر 2 آپدیت اصلی اندروید
تراشه
  • مدیاتک هلیو جی 85 (تولید شده با فرایند 12 نانومتری)
  • پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای شامل 2 هسته 2 گیگاهرتزی کورتکس A-75 و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی کورتکس A55
  • پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
رم و حافظه داخلی
  • رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی
  • رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • درگاه حافظه eMMC 5.1
دوربین اصلی
  • 50 مگاپیکسل، لنز واید، با قابلیت فوکوس خودکار و دیافراگم f/1.8
  • 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4
  • فلش ال‌ای‌دی
  • قابلیت ضبط ویدیوی  1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه
دوربین سلفی
  • 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0
  • قابلیت ضبط ویدیو
باتری
  • غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • شارژ باسیم 25 وات
صدا
  • اسپیکر معمولی
  • جک هدفون 3.5 میلی‌متری دارد.
شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو باند، وای فای دایرکت
  • بلوتوث نسخه  5.3،A2DP ،LE
  • NFC ندارد
  • رادیو FM
  • GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
  • USB Type-C 2.0
  • اینترنت LTE
سنسورها
  • اثر انگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، قطب نما، مجاورت
قیمت گلکسی A06 حدود 150 دلار – از 6,380,000 تا 11,470,000 تومان (در زمان نگارش این مقاله)

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2024

بررسی گلکسی A06 از نظر طراحی

در بررسی gsmarena آمده، گلکسی A06 طراحی ساده و شباهت زیادی به گلکسی A05 دارد اما شرکت سامسونگ کمی طراحی این مدل را تغییر داده است. می‌توان گفت که مهم‌ترین تغییر این گوشی، مربوط به دکمه‌های سمت راست آن است که طبق رسم فعلی سامسونگ، روی یک قسمت برجسته از کنار گوشی نصب شده‌اند.

بررسی گلکسی A06

این گوشی سامسونگ گوشه‌های گردی دارد و لبه‌های آن هم انحنای کمی دارند. این طراحی باعث شده که گوشی حس و حال خوبی در دست داشته باشد.

این گوشی 195 گرمی، کاملاً سبک به نظر می‌رسد و توزیع وزن در آن کاملا یکنواخت است. با وجود پلاستیکی بودن بخش عمده‌ای از گلکسی A06، این گوشی کاملاً محکم و بادوام است. لازم به ذکر است که پشت گوشی یک بافت ملایم با الگوی راه راه دارد. این گوشی سامسونگ در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی ساخته شده و برای پشت گوشی هم گلسی به کار رفته که نوع دقیق آن مشخص نیست؛ اما در مجموع، نسبت به پلاستیک ساده که به راحتی دچار خط و خش می‌شود، بسیار بهتر است.

با وجود اینکه معمولاً پلاستیک به شیکی گلس یا فلز به نظر نمی‌رسد، اما مشکلاتی مثل شکستن شیشه یا خم شدن فلز را ندارد. بعلاوه، پلاستیک به کار رفته در این گوشی کاملاً محکم است و با وجود وزن کم، ساختار خوبی دارد. همچنین، بررسی گلکسی A06 نشان داده که این گوشی به راحتی دچار لک و کثیفی نمی‌شود.

یکی دیگر از مشخصات گلکسی آ 06 قرار داشتن حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور گوشی است که عملکرد خیلی خوب و دقیقی دارد.

دکمه تنظیم صدای گوشی هم بسیار خوب کار می‌کند و بازخورد خوبی دارد. در سمت چپ گلکسی A06 فقط سینی نصب سیم کارت/ کارت حافظه microSD قرار دارد. نبود واشر در قسمت نصب سیم کارت نشان می‌دهد که این گوشی سامسونگ رتبه ضد آب ندارد.

در قسمت بالای گوشی، میکروفون نویز کنسلینگ دوم را داریم و پایین گوشی هم تنها اسپیکر گوشی، میکروفون اصلی، پورت Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری قرار دارند.

بررسی گلکسی A06

قسمت جلوی این گوشی هم به دلیل وجود ناچ قطره‌ای شکل دوربین سلفی و حاشیه‌های پهن، کاملاً به گوشی‌های ارزان قیمت شباهت دارد. حاشیه‌های کنار گلکسی A06 سامسونگ نسبت به سری قبل کمی نازک‌تر شده‌اند. حسگرهای گوشی هم قابل مشاهده نیستند و بالای فریم، در سمت راست حفره پخش صدای مخاطب در تماس‌ها نصب شده‌اند.

بررسی گلکسی A06 از نظر نمایشگر

نقد و بررسی گلکسی A6 را با ارزیابی مشخصات نمایشگر این گوشی ادامه می‌دهیم که با توجه به فناوری‌های امروزی، نمایشگر کاملاً ساده‌ای محسوب می‌شود. همانطور که در فهرست مشخصات فنی گلکسی آ 06 مشاهده می‌کنید، این نمایشگر نرخ نوسازی 60 هرتز و رزولوشن 720×1600 پیکسل دارد. همچنین، این نمایشگر از نظر حداکثر و حداقل روشنایی هم رکورد شکن نیست.

بررسی گلکسی A06

در عین حال، بررسی گوشی گلکسی A06 و استفاده عملی از این گوشی سامسونگ هم نشان داده که کیفیت تصویر نمایشگر گوشی کاملاً بد است! نمایشگر این گوشی، حالت انعکاسی داشته و همانطور که اشاره شد، روشنایی آن بسیار کم است. این نمایشگر از نظر نرخ واکنش پیکسلی هم عملکرد ضعیفی دارد.

همانطور که انتظار می‌رود، A06 سامسونگ قابلیت پشتیبانی از HDR یا دیکدر HDR را ندارد. در عین حال، این گوشی سامسونگ حداکثر سطح گواهینامه Widevine L1 DRM را دارد. البته حتی بدون این گواهینامه هم سرویس‌های استریمینگی مثل نت‌فلیکس محتوای HD را ارایه داده و رزولوشن نمایشگر این گوشی را اشباع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا 7 میلیون

بررسی گلکسی A06 از نظر باتری و شارژ

همانطور که در جدول مشخصات Galaxy A06 مشاهده می‌کنید، این گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که امروزه ظرفیت استاندارد برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

بررسی گلکسی A06

باتری Galaxy A06 در تست استفاده فعال رکورد 13 ساعت و 50 دقیقه را ثبت کرده و در تست تماس ویدیویی هم عملکرد خوبی را نشان داده است.

انتظار می‌رود که سرعت شارژ این گوشی هم شبیه به گلکسی A05 باشد. در این صورت، باتری گلکسی A06 هم باید ظرف 15 دقیقه تا 25 درصد، ظرف نیم ساعت تا 43 درصد و ظرف حدود یک ساعت و نیم به صورت کامل شارژ شود.

بررسی گلکسی A06 از نظر اسپیکر و کیفیت صدا

در این بخش از بررسی گلکسی آ 06 نگاهی به کیفیت اسپیکر و صدای این گوشی داریم. این گوشی سامسونگ تنها یک اسپیکر دارد که برای چنین گوشی ارزان قیمتی دور از انتظار نیست. در عین حال، بعضی از گوشی‌های هم قیمت این گوشی، مثل گلکسی A25 سال پیش یا شیائومی ردمی نوت 13 فورجی سیستم اسپیکر استریو دارند.

بررسی گلکسی A06

بررسی گلکسی A06 نشان می‌دهد که اسپیکرهای این گوشی کیفیت خوبی ندارند. صدای این گوشی معمولی است. فرکانس‌های میانی در آن کیفیت و قدرت خوبی داشته و دیالوگ‌ها هم به شکل واضح شنیده می‌شوند. فرکانس‌های بالا در این گوشی و به خصوص هنگام بلند کردن صدا دچار اعوجاج می‌شوند و بیسی هم در صدا وجود ندارد.

در عین حال، این گوشی سامسونگ یکسری قابلیت صوتی پیشرفته مثل دابی اتموس هم دارد.

بررسی گلکسی A06 از نظر نرم‌افزار

Galaxy A06 با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می‌شود. این نسخه، جدیدترین نسخه از One UI است، اما در گلکسی آ 06 یکسری از قابلیت‌های آن حذف شده‌اند.

بررسی گلکسی A06

سیستم Galaxy AI در این گوشی سامسونگ وجود ندارد چون بیشتر برای گوشی‌های پرچمدار ساخته شده اما اخیراً شرکت سامسونگ این هوش مصنوعی را برای یکسری دیگر از گوشی‌های خودش هم منتشر کرده که بعید است گلکسی A06 جزء آنها باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که فقط برای پرچمدارهای سامسونگ در نظر گرفته شده، 7 سال پشتیبانی نرم‌افزاری از این گوشی‌ها است. گلکسی A06 فقط دو آپدیت نرم‌افزاری اصلی و چهار سال وصله امنیتی دریافت می‌کند.

از جمله تغییرات جدید One UI 6 می‌توان به طراحی متفاوت کوئیک پنل، مصورسازی بهتر اعلان‌ها، ساده‌تر و پیشرفته‌تر شدن اپلیکیشن دوربین، ابزارهای ویرایش و گالری قدرتمندتر اشاره کرد.

بررسی Galaxy A06 نشان می‌دهد که نسخه One UI به کار رفته برای این گوشی نسبتاً پر از امکانات است. تجربیات کاربری این گوشی شبیه به سری گلکسی S است و بیشتر امکانات این سری را در اختیار دارید.

خوشبختانه، فهرست قابلیت‌های مختص پرچمدارهای سامسونگ در سال‌های اخیر مختصرتر شده و در حال حاضر فقط شامل قابلیت‌های خاصی مثل سامسونگ دکس است.

سایر ویژگی‌های این نسخه هم با آنچه در همه نسخه‌های One UI مشاهده می‌شود، یکسان هستند؛ از جمله صفحه قفل، صفحه اصلی، ویجت‌ها، آیکن‌ها، مالتی تسکینگ و اپلیکیشن‌های پیش فرض.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

بررسی گلکسی A06 از نظر عملکرد

قطعاً نمی‌توان از یک گوشی با قیمت گلکسی آ 06 انتظار عملکرد خارق العاده‌ای را داشت. سامسونگ برای این گوشی از چیپ‌ست هلیو جی 85 استفاده کرده که جزئیات آن را در جدول مشخصات گلکسی A06 مشاهده می‌کنید.

بررسی گلکسی A06

هلیو جی 85 از نظر عملکرد سی‌پی‌یو کاملاً ضعیف است. در واقع، اسنپدراگون 680 فورجی مورد استفاده در Galaxy A05s از نظر عملکرد سی‌پی‌یو با این چیپ‌ست قابل رقابت است و هلیو جی 88 هم فاصله زیادی با آن ندارد. به غیر از این، تقریباً همه پردازنده‌های به کار رفته در گوشی‌هایی با قیمت مشابه، هلیو جی 85 را پشت سر می‌گذارند.

در تست AnTuTu هم پردازنده گلکسی A06 عملکرد چندان خوبی نداشته و حداقل عملکرد ممکن را بین گوشی‌های مدرن دارد.

لازم به ذکر است که جی‌پی‌یوی به کار رفته در گلکسی A06 از نظر عملکرد خام نسبت به محصولاتی با قیمت مشابه وضعیت خوبی دارد. این جی‌پی‌یو، مدل‌هایی مثل Adreno 610 و 613 را پشت سر می‌گذارند. البته این به آن معنا نیست که این گوشی سامسونگ جی‌پی‌یوی فوق العاده‌ای دارد.

در مجموع، عملکرد گلکسی A06 در استفاده‌های عملی چندان خوب نیست. رابط کاربری در این گوشی با سرعت کم و تأخیر اجرا می‌شود و بعید است که این شرایط در آپدیت‌های بعدی گوشی بهبود پیدا کند. ترکیب استفاده از یک چیپ‌ست ضعیف، رم کم و حافظه کند باعث شده که این گوشی سامسونگ عملکرد مطلوبی نداشته باشد.

با وجود عملکرد ضعیف چیپ‌ست مدیاتک هلیو جی 85 در گلکسی A06، این گوشی یک مزیت مهم دارد و آن هم داغ نشدن بیش از حد است. بررسی گلکسی A06 نشان داده که این گوشی در استفاده‌های طولانی مدت عملکرد منسجمی دارد و دچار افت عملکرد ناشی از داغ شدن بیش از حد نمی‌شود.

سطح روی گلکسی A06 هم در اثر استفاده‌های سنگین بیش از حد داغ نمی‌شود و می‌توان به راحتی آن را در دست نگه داشت.

بررسی گلکسی A06 از نظر دوربین

در این بخش از نقد و بررسی گلکسی A6 با ارزیابی دوربین این گوشی همراه شما هستیم. این گوشی دو دوربین پشت دارد که می‌توان گفت تنها یکی از آنها یعنی دوربین 50 مگاپیکسلی قابل استفاده است و دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی گوشی، صرفاً برای تکمیل سیستم دوربین استفاده شده است. همانطور که انتظار می‌رود، سیستم دوربین گلکسی A06 به هیچ وجه قوی نیست. این گوشی فاقد سیستم لرزشگیر OIS است و ضبط ویدیو در آن به کیفیت 1080 پیکسل محدود است.

بررسی گلکسی A06

اپلیکیشن دوربین Galaxy A06 هم با آنچه که در گوشی‌های امروزی سامسونگ به کار رفته، شباهت زیادی دارد. فقط دوربین اصلی گوشی حالت عکاسی Pro را دارد و می‌توان از حالت شب برای دوربین‌های اصلی و سلفی استفاده کرد.

دوربین اصلی گلکسی A06 در حالت پیش فرض عکس‌های 12.5 مگاپیکسلی ثبت می‌کند که کیفیت خوبی ندارند. در قاب تصویر این دوربین جزئیات زیادی دیده می‌شود اما رنگ‌ها دقیق نیستند. این دوربین گوشی از نظر کنتراست و محدوده پویا هم عملکرد خوبی ندارد. بعلاوه، نویز زیادی در تصویر دوربین مشاهده می‌شود؛ به خصوص در سطوح یکنواخت.

گلکسی A06 از نظر پردازش رنگ پوست و چهره‌ها ضعیف عمل می‌کند. حتی در مواقعی که نور محیط زیاد است، به ندرت می‌توان با این گوشی عکس‌های خوبی از چهره‌ها ثبت کرد. تشخیص و تفکیک سوژه در عکس‌های پرتره چندان بد نیست اما معمولاً این گوشی برای ثبت عکس‌های واضحی که به خوبی فوکوس شده باشند، دچار مشکل می‌شود.

می‌توان با تغییر تنظیمات، Galaxy A06 را ملزم به عکاسی در حالت 50 مگاپیکسلی کرد که بر خلاف خیلی از گوشی‌ها، نسبت به حالت معمولی تفاوت زیادی دارد. تصاویر در این حالت شارپ‌تر بوده و جزئیات بیشتری دارند. همچنین در این حالت، وضوح تصویر بیشتر است.

گلکسی A06 دوربین تله فوتوی اختصاصی ندارد اما می‌توانید با دوربین اصلی این گوشی، زوم دیجیتال انجام دهید. یک گزینه برای زوم 2X در اپلیکیشن دوربین گلکسی A6 وجود دارد اما عکس‌های زوم 2 برابری گوشی کاملاً صاف و حتی کمی تار هستند.

بررسی گوشی گلکسی A06 نشان داده که سلفی‌های دوربین 8 مگاپیکسلی جلوی این گوشی با در نظر گرفتن سخت‌افزار این گوشی کیفیت خوبی دارند. چهره‌ها با این دوربین کاملاً طبیعی ثبت شده و رنگ پوست هم در آنها خوب است.

جزئیات زیادی از بافت پوست در این عکس‌ها مشاهده نمی‌شود اما باز هم یکسری جزئیات در تصویر به چشم می‌خورد. محدوده پویای تصویر هم می‌توانست بسیار بهتر باشد.

کیفیت تصاویر در نور کم

دوربین گلکسی A06 در نورکم عملکرد بسیار ضعیفی دارد. جزئیات تصویر در این حالت زیاد است اما نویز و صاف شدگی در همه جای تصویر مشاهده می‌شود. این گوشی از نظر فوکوس هم دچار مشکل می‌شود و این شرایط در رابطه با زوم 2x هم صدق می‌کند.

بررسی گلکسی A06

Galaxy A06 یک حالت شب اختصاصی هم دارد. می‌توانید این حالت را به صورت دستی فعال کنید چون خود گوشی این کار را به صورت خودکار انجام نمی‌دهد. بررسی گلکسی آ 06 نشان داده که فعال کردن این حالت تأثیر زیادی بر ارتقای کیفیت تصویر دارد. در این حالت، بخش عمده‌ای از نویز تصویر حذف می‌شود.

سلفی‌های A06 در نور کم کیفیت بسیار کمی دارند و همچنان مشکل نویز در آنها وجود دارد.

خوشبختانه حالت شب برای دوربین سلفی هم قابل استفاده است و تأثیر زیادی بر ارتقای کیفیت تصویر دارد. در این حالت، بخش زیادی از نویز تصویر حذف شده و حتی بافت و رنگ پوست هم تا حدودی مشخص می‌شود.

کیفیت ویدیوها

همانطور که در جدول مشخصات فنی Galaxy A06 مشاهده می‌کنید، حداکثر کیفیت ویدیوهای دوربین سلفی و اصلی این گوشی 1080 پیکسل است. متأسفانه این گوشی سامسونگ هیچ سیستم لرزشگیری از جمله OIS یا EIS ندارد.

ویدیوهای فول اچ دی دوربین اصلی کیفیت بسیار پایینی دارند. رنگ ویدیوهای این دوربین Galaxy A06 فاصله زیادی با واقعیت دارد و شارپ شدگی بیش از حدی در آنها مشاهده می‌شود.

ویدیوهای دوربین سلفی هم کاملاً رنگ پریده هستند و از نظر محدوده پویا و کنتراست، مشکل دارند. رنگ‌ها هم به واقعیت نزدیک نیستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

بررسی گلکسی A06 از نظر محصولات رقیب

قیمت گلکسی A6 در سایت آمازون با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 169 دلار است. همچنین این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در آمریکا با قیمت 157 دلار به فروش می‌رسد. قیمت گلکسی آ 06 در بازار ایران و در زمان نگارش این مقاله از 6,380,000 تا 11,470,000 تومان است.

بررسی گلکسی A06

اگر حداکثر قیمت 200 دلار را در نظر داشته باشیم، می‌توان جایگزین‌های زیادی برای این گوشی پیدا کرد؛ مثل مدل فورجی گلکسی A15. با وجود اینکه این گوشی سال پیش ارایه شده، تا 3 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کند. همچنین این گوشی یک نمایشگر 90 هرتزی Super AMOLED فول اچ‌دی و چیپ‌ست قدرتمندتر هلیو جی 99 را دارد.

گزینه بعدی، گلکسی A25 است که تفاوت قیمت کمی با A06 دارد. این گوشی چهار آپدیت سیستم‌عامل دریافت می‌کند و یک نمایشگر 120 هرتزی روشن‌تر Super AMOLED با سیستم لرزشگیر OIS برای دوربین اصلی دارد.

به عنوان آخرین گزینه بین محصولات سامسونگ، می‌توان  Galaxy A05 را پیشنهاد داد که در واقع همین سخت‌افزار را دارد اما از نظر آپدیت نرم‌افزاری، نسبت به گلکسی A06 یک گام عقب‌تر است.

بین محصولات شیائومی هم می‌توان به ردمی نوت 13 فورجی و فایوجی اشاره کرد.

جمع بندی

بررسی گلکسی A06 نشان می‌دهد که این گوشی عملکرد ضعیف و ناامید کننده‌ای دارد. انتظار می‌رفت که سامسونگ کمی برای ارتقای گوشی‌های ارزان قیمت خودش تلاش کند اما حالا این گوشی با سخت‌افزاری شبیه به گلکسی A05 سال پیش ساخته شده که حتی برای سال گذشته هم خوب نبود. در مجموع و با در نظر گرفتن همه جوانب و ویژگی‌های این گوشی، می‌توان گفت که ویژگی‌های منفی این محصول سامسونگ بسیار بیشتر از ویژگی‌های مثبت آن هستند و خرید آن توصیه نمی‌شود. اگر به دنبال یک گوشی سامسونگ هستید، A15 یا A25 سامسونگ می‌توانند انتخاب‌های بهتری باشند.

سوالات پرتکرار

قیمت گلکسی A06 چقدر است؟

قیمت Galaxy A06 از حدود 6 تا 9 میلیون تومان است. این گوشی در بازار ایران و در زمان نگارش این مقاله از 6,380,000 تا 11,470,000 تومان به فروش می‌رسد.

اندروید گلکسی A06 چند است؟

Galaxy A06 با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می‌شود.

دوربین گلکسی A06 چند مگاپیکسلی است؟

این گوشی یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بررسی گلکسی A06 چیست؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط wikiche.com