مایکروسافت به‌جای انتشار اطلاعیه‌ای بزرگ و اعلام زمان انتشار ویندوز ۱۱، چراع خاموش در حال انتشار بزرگ‌ترین بروزرسانی سال این سیستم‌عامل است. در‌واقع، این شرکت رسماً تأیید کرده است که به‌زودی روند به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ آغاز خواهد شد.

مایکروسافت بدون اشاره‌ی مستقیم در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که فرایند انتشار بزرگ‌ترین آپدیت ویندوز ۱۱ به نام 24H2 از چند روز دیگر آغاز می‌شود. در بخشی از این اطلاعیه به نام «حفاظت پیشرفته داده‌ها با ویندوز ۱۱ و مایکروسافت کوپایلت» آمده است:

انتقال به برنامه‌ی مایکروسافت ۳۶۵ به‌عنوان نقطه‌ی ورود برای مایکروسافت کوپایلت با انتشار سالانه‌ی به‌روزرسانی ویژگی ویندوز ۱۱ همسو خواهد شد. تغییرات از ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳ مهر ۱۴۰۳) با انتشار پیش‌نمایش اختیاری غیر‌امنیتی برای کامپیوترهای مدیریت‌شده شروع می‌شود و پس از آن با انتشار به‌روزرسانی امنیتی ماهانه در ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای تمام نسخه‌های پشتیبانی‌شده ویندوز ۱۱ ادامه خواهد یافت.

در این بخش از اطلاعیه، مایکروسافت به‌طور واضح اعلام کرده است که این به‌روزرسانی با انتشار سالانه‌ی آپدیت ویندوز ۱۱ همسو خواهد شد و در ۱۷ مهر به سرانجام می‌رسد.

خبر انتشار آپدیت 24H2 ویندوز ۱۱ در حالی منتشر شده که از مدت‌ها پیش شایع شده بود که ویندوز ۱۲ منتشر می‌شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز قصد ندارد نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل محبوب خود را منتشر کند.

source

توسط wikiche.com