شایعه‌ای اخیرا ادعا کرده بود که عرضه بازی GTA 6 داخل استودیوی راکستار، تا سال 2026 به تعویق افتاده است. با این حال، یکی از کارمندان سابق این شرکت، اظهار داشته که هنوز برای تیم زود است تا بدانند آیا نیاز به به تعویق انداختن عرضه بازی Grand Theft Auto 6 دارند یا خیر. همان‌طور که هنوز برای اطمینان از انتشار GTA 6 در سال 2025 هم زود به نظر می‌رسد.

شرکت بازی‌سازی راک‌استار تایید کرده که انتشار بازی GTA 6 برای سال 2025 تنظیم شده است. و در آخرین گزارش درآمد سه ماهه سال 2024، شرکت تیک-تو اینتراکتیو تایید کرده که پنجره انتشار بازی «پاییز 2025» خواهد بود. با این حال، شایعه‌ای اخیرا چیز دیگری می‌گوید.

گزارش مشکوکی ادعا کرده است که انتشار بازی Grand Theft Auto 6 به صورت داخلی به سال 2026 موکول شده است. این موضوع باعث شده تا بین طرفداران بحث‌های زیادی به وجود آید. یکی از کارمندان سابق شرکت راک‌استار نیز در این باره اظهار نظر کرده است. این توسعه‌دهنده سابق راکستار می‌گوید که هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا GTA 6 با تاخیر مواجه خواهد شد یا خیر.

«اوبه ورمیج»، اشاره می‌کند که شرکت راک‌استار تنها «حدود چهار ماه قبل از تاریخ انتشار اصلی» بازی GTA 4 را تصمیم گرفته بود به تعویق بیندازد. بنابراین، ورمیج بیان می‌کند که اگر تیم مجبور به عقب انداختن تاریخ انتشار GTA 6 بود، آن‌ها هم اکنون از این موضوع اطلاع ندارند.

این موضوع منطقی است. زیرا بر اساس زمان تقریبی عرضه‌ای که قبلا اعلام شده، بازی GTA 6 هنوز یک سال دیگر در دست تولید خواهد بود. بنابراین، اگر به اعلامیه تاخیر GTA 4 نگاه کنیم، راکستار تا حدود ماه می سال آینده نمی‌داند که آیا باید بازی را به تاخیر بیندازد یا خیر.

لازم به ذکر است که ورمیج احتمال تاخیر را کاملا نادیده نگرفته است.

 



source

توسط wikiche.com