هیو گرانت در ایفای نقش‌های شرورها عملکرد بسیار خوبی دارد و فیلم «مرتد» نیز یکی دیگر از نمونه‌های این مسئله است. این اثر سینمایی تازه، محصول عجیب و غریب و ترسناک دیگری از استودیو A24 به شمار می‌رود که توانسته تحسین منتقدان را برانگیزد و نقدهای این منتقدان نیز در تریلر جدید منتشر شده برای این اثر سینمایی به نمایش گذاشته شده است. مانند اولین تریلر فیلم «مرتد»، فیلم جدید داستان مرموز فیلم را مخفی نگه می‌دارد اما همچنین نشان می‌دهد که این یک اثر ترسناک است که باید به تماشای آن نشست.

ویدیوی جدید منتشر شده از فیلم «مرتد» آقای رید با بازی هیو گرنت را نشان می‌دهد که برای چیزی واقعاً شرورانه آماده می‌شود. او خانه خودش را به خانه‌ای از وحشت تبدیل کرده است که به زودی توسط دو مبلغ به نام‌های خواهر بارنز با بازی سوفی تتچر و خواهر پکستون با بازی کلویی ایست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که از عنوان این اثر سینمایی پیدا است، مذهب و ایمان موضوعاتی هستند که در خط مقدم روایت این اثر سینمایی قرار دارند و این چیزی است که بارنز و پکستون قرار است به زودی به آن پی ببرند. ایمان آن‌ها بدون شک زمانی که ببینند آقای رید چه نوع بازی‌هایی را برای آن‌ها در نظر گرفته است، مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «مرتد» به شرح زیر است:

«دو مبلغ جوان مجبور می‌شوند تا ایمان خودشان را ثابت کنند، آن هم زمانی که آن‌ها وارد خانه‌ای اشتباهی می‌شوند و مورد استقبال آقای رید شرور قرار می‌گیرند، کسی که آن‌ها را وارد بازی موش و گربه مرگبار خودش می‌کند.»

واکنش مثبت منتقدان نسبت به فیلم «مرتد» در ادامه روند مثبت ژانر وحشت در سال ۲۰۲۴ میلادی است. امسال واقعاً سال باورنکردنی‌ای برای این ژانر بوده است، به ویژه برای فیلم‌هایی مانند فیلم «مرتد» که رویکرد مبهم‌تری نسبت به بازاریابی فیلم خود داشتند. همین چند ماه پیش بود که فیلم Longlegs توانست مورد توجه مخاطبان بسیار زیادی قرار بگیرد.

فیلم‌های ترسناک جذاب سال ۲۰۲۴ میلادی با فیلم‌های Longlegs و Heretic به پایان نمی‌رسد چراکه چندین فیلم ترسناک دیگر نیز در سال جاری میلادی توانستند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند که شامل فیلم ترسناک Late Night with the Devil، فیلم روان‌شناختی و مهیج Speak No Evil و فیلم علمی تخیلی Alien: Romulus است. این در حالی است که در ادامه سال ۲۰۲۴ میلادی نیز قرار است فیلم‌های ترسناک بسیار خوب و جالب توجهی به روی پرده سینماها بیایند که شامل فیلم Terrifier 3 و فیلم Nosferatu است.

فیلم «مرتد» قرار است به صورت انحصاری در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.


source

توسط wikiche.com