سرویس آنلاین پس از دعوت از چند ستاره سریال بازی مرکب (Squid Game) برای صحبت در مورد تئوری‌های طرفداران درباره فصل دوم این سریال محصول کره جنوبی، به تازگی تیزری برای فصل دوم منتشر کرده است که بار دیگر به ما یادآوری می‌کند که زمان زیادی تا شروع پخش فصل دوم این اثر محبوب و برجسته باقی نمانده است.

فصل جدید سریال «بازی مرکب» بینندگان را به بازی‌های مرگباری باز می‌گرداند که در آن، تنها یک برنده می‌تواند جایزه ۴۵ میلیارد وون را برنده شود و این بار نیز همه چیز متفاوت خواهد بود چراکه جی هون با بازی لی جونگ جائه مصمم است تا افرادی را سرنگون کند که باعث شدند تا او به این وضعیت روحی آسیب دیده دچار شود.

تیزر منتشر شده برای فصل دوم سریال «بازی مرکب» از بینندگان این سؤال را می‌پرسد که آیا آماده هستند تا بار دیگر وارد این بازی‌ها شوند؟ این طور که به نظر می‌رسد، بینندگان و طرفداران مشتاقانه منتظر شروع این بازی‌ها هستند اما تاکنون نمی‌دانند که چه چیزهای شگفت‌انگیزی در انتظار آن‌ها است. مطمئناً مدیر اجرایی سریال ینی هوانگ دونگ هیوک برای فصل دوم سریال شگفتی‌های زیادی را ارائه خواهد کرد.

از نظر ظاهری، نسخه جدید بازی‌ها شروع خواهند شد و این به معنای آن است که برنامه جی هان برای نابودی خالقان این بازی‌ها بلافاصله شروع نخواهد شد. با این حال، در این تیزر تازه منتشر شده برای فصل دوم سریال «بازی مرکب» می‌توان شاهد تغییراتی در ساختار این مجموعه بود که در آن، افرادی بدون چهره با لباس‌های یونیفرم به مهمانی می‌پیوندند، بازیکنان جدید خودشان را برای بازی‌های متفاوتی آماده می‌کنند و جی هون نیز از همیشه نزدیک به این است که متوجه شود چه کسانی پشت این رویداد بسیار بزرگ و مخفی هستند.

به نظر می‌رسد که سفر جی هون در فصل دوم بسیار دلهره‌آور خواهد بود. این تیزر تازه منتشر شده نشان می‌دهد که او از PTSD  رنج می‌برد و در کل مشکلاتی همچون توهم و کابوس دارد. اما این مشکلات چه واقعی باشند و چه نباشند، به نظر می‌رسد که این شخصیت بار دیگر در مرکز این بازی‌های خطرناک قرار می‌گیرد و این در حالی است که او سعی دارد تا افراد پشت این بازی‌ها را به چالش بکشاند. باید منتظر ماند و دید که جی هون تا کجا پیش خواهد رفت و در نهایت، چه زمانی جلوی او را خواهند گرفت.

فصل جدید سریال «بازی مرکب» همچنین با حضور وی ها جون، لی بیونگ هون، کانگ آئه شیم، لی دا ویت، یانگ دونگ گئون، پارک گیویونگ و کانگ ها نئول است. سرویس آنلاین نتفلیکس تمام قسمت‌های فصل دوم سریال «بازی مرکب» را در تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳) عرضه خواهد کرد.


منبع collider

source

توسط wikiche.com