برنامه سفیران ایکس باکس پس از بیش از ۱۳ سال به پایان می‌رسد.

مایکروسافت بیش از ۱۳ سال پیش، برنامه سفیران ایکس باکس (Xbox Ambassadors) را راه‌ اندازی کرد. هدف این برنامه، ارائه راهی برای گیمرهای و طرفداران آگاه ایکس باکس بود تا بتوانند با پاسخ دادن به سوالات پشتیبانی در انجمن‌ ها یا میزبانی جلسات بازی، به دیگران کمک کنند و سایر طرفداران ایکس باکس را به هم متصل کنند. مایکروسافت این سفیران ایکس باکس را با جوایز ویژه، همراه با قرعه‌ کشی‌ های انحصاری و موارد دیگر، قدردانی می‌کرد.

 

خداحافظی با سفیران ایکس باکس

 

امروز، مایکروسافت اعلام کرد که برنامه سفیران ایکس باکس را در چند هفته آینده بازنشسته خواهد کرد. این شرکت در یک پست در وبلاگ رسمی خود، دلایل تعطیلی این برنامه را فاش کرد:

ایکس باکس در طول دهه گذشته تکامل یافته است و با آن، نیازهای جامعه جهانی ما نیز تغییر کرده است. بازیکنان ارزش بیشتری در تعامل با ما به روش‌ های دیگری می‌یابند که به آنها اجازه می‌دهد ارزش‌ های جامعه ما را برای تبدیل ایکس باکس به مکانی که همه می‌توانند در آن لذت ببرند، زندگی کنند – از جمله برنامه‌ هایی مانند Fanfest، برنامه Xbox Insider و Rewards with Xbox. به لطف تلاش این گروه، فرصت بازیکنان برای تجربه لذت بازی، جهانی‌ تر و فراگیرتر از همیشه شده است – و ما معتقدیم که اکنون زمان مناسبی است تا آموخته‌ ها و ارزش‌ های جامعه سفیران را در تمام برنامه‌ های تعامل با بازیکنان خود وارد کنیم.

وب سایت سفیران ایکس باکس در ۱۵ اکتبر بسته خواهد شد. اعضای این برنامه تا آن تاریخ می‌توانند هر کدام از کد ها یا جوایز باقی مانده خود را دریافت کنند. تغییرات دیگر شامل بسته شدن ماموریت‌ های سفیر و طراحی جدید و نهایی نشان سفیران ایکس باکس خواهد بود.

هر سفیر ایکس باکس که در فصل فعلی با این برنامه فعال بوده است، یک تشکر ویژه در بخش جوایز دریافت خواهد کرد. قبل از تاریخ تعطیلی، این برنامه قرعه‌ کشی‌های هفتگی ویژه برگزار خواهد کرد. مایکروسافت همچنین می‌گوید که برنامه Xbox Ambassador Champions به Xbox Community Champions تغییر خواهد کرد.

در حالی که این برنامه در حال پایان است، مایکروسافت می‌گوید که قصد دارد برنامه‌ های Rewards with Xbox و Xbox Research را گسترش دهد، با جزئیات بیشتر که بعداً اعلام خواهد شد. این شرکت افزود:

شما همچنین یک روش جدید و جهانی‌ تر برای به اشتراک گذاری بازخورد مستقیم با ما از طریق Xbox Research خواهید داشت، که فرصتی برای دریافت دسترسی زودتر به بازی‌ ها و ویژگی‌ های جدید و کمک به ما برای بهبود تجربه ایکس باکس برای همه فراهم می‌کند.

source

توسط wikiche.com