29 شهریور 1403 ساعت 16:41

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد هم از خودروهایی کاملاً جدید رونمایی کرد و هم سبد کامل محصولات برند کی ام سی را به نمایش عموم گذاشت.

نمایشگاه خودرو مشهد در جریان است و کرمان موتور که یکی از خودروسازان فعال در نمایشگاه‌های شاخص کشور به حساب می‌آید، محصولات متعدد خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است. این خودروساز بخش خصوصی در این نمایشگاه علاوه بر نمایش محصولاتی که پیش‌تر معرفی یا عرضه شده بودند، از خودروهایی جدید رونمایی کرد. در ادامه به‌صورت مختصر با این خودروها آشنا می‌شوید.

مرور محصولات کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1403

کی ام سی SR5 و کی ام سی CR6 دو خودرو جدیدی بودند که کرمان موتور در جریان این نمایشگاه از آن‌ها رونمایی کرد. هر دو خودرو مذکور محصول برند «لیوان» (LIVAN) هستند که حاصل سرمایه‌گذاری مشترک لیفان و جیلی، دو خودروساز چینی شناخته‌شده در ایران است. سی آر 5 یکی دیگر از کراس اوورهایی است که به کراس اوورهای متعدد در سبد محصولات کرمان موتور اضافه می‌شود. سی آر 6 هم سدان دیگری با طراحی نسبتاً تهاجمی و کابین مجهز است که این خودروساز خصوصی بعد از جی 7 در تلاش برای کسب سهم از بازار سدان‌ها عرضه می‌کند.

کی ام سی JS6 هیبرید و کی ام سی X5 کراس اوورهای دیگر کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 بودند که البته پیش‌تر به بازار معرفی شده بودند. هرچند کی ام سی JS6 پلاگین هیبرید هنوز رسماً به فروش گذاشته نشده است، مدتی از عرضه کی ام سی X5 می‌گذرد. کی ام سی X5 که همچنین با نام جک سهول X6 شناخته می‌شود، نقش جانشین جک S5 در بازار ایران را ایفا می‌کند. جک S5 از سال 1393 وارد خط تولید کرمان موتور شد و در سال 1400 نسخه فیس لیفت آن با به‌روزرسانی‌هایی جزئی در نمای جلو روانه بازار شد. البته این خودرو چینی پرفروش کماکان در خط تولید این خودروساز قرار دارد.

لیست کراس اوورهای کرمان موتور در این نمایشگاه همینجا به پایان نمی‌رسد و شامل کی ام سی A5 و بی ای سی X3 پرو هم می‌شود. کی ام سی جی 7، کی ام سی جی 7 پلاس و کی ام سی و کی ام سی جی 7 برقی به‌عنوان سدان‌های کرمان موتور هم بی‌نصیب نماندند و فضایی برای آن‌ها در غرفه این شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد اختصاص داده شد.

کی ام سی E30X در این بین به نمایش گذاشته شد؛ هاچ بکی تمام برقی که کرمان موتور با آن متقاضیان خودروهای جمع و جور و اقتصادی را هدف می‌گیرد. ای 30 ایکس به‌عنوان یک خودرو شهری (City car) هم طراحی جذابی در عین سادگی دارد و هم کابینی مجهز و پرامکانات. خوشبختانه کرمان موتور هم بالارده‌ترین نسخه آن را برای عرضه در ایران در نظر گرفته است. کی ام سی ایگل که در اصل نسخه بومی‌سازی شده جک J4 مبتنی بر پلتفرم SP1 است، به‌عنوان یکی دیگر از محصولات اقتصادی این شرکت در این رویداد حاضر شد.

این‌که کرمان موتور در نمایشگاهی حضور داشته باشد و کی ام سی T8 و کی ام سی T9 در آن نباشند، شدنی نیست. این دو پیکاپ پرطرفدار و پرتوان هم به مشهد آمدند تا علاقه‌مندان به پیکاپ‌ها و آفرودرها بتوانند از مشاهده‌شان از نزدیک لذت ببرند. تی 8 که سال 1399 به تولید رسید، توانست صاحب عنوان پرفروش‌ترین پیکاپ چینی در بازار ایران شود و تی 9 با چهره و دینامیک رانندگی متفاوت هم در تلاش برای تکرار موفقیت آن، مدتی قبل بالاخره رسماً عرضه شد.

کشنده کی ام سی XTI856 کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1403

علاوه بر این‌ها باید به کامیون کشنده کی ام سی XT1856 به‌عنوان یکی دیگر از محصولات کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد اشاره کرد. این کشنده به موتور 12.5 لیتری 6 سیلندر کامینز با 560 اسب بخار قدرت و 2400 نیوتن متر مجهز است.

در گجت نیوز بخوانید: گردهمایی ژاپنی‌های آفرودی و چینی‌ها جذاب در غرفه راسا موتور نمایشگاه مشهد کیا اسپورتیج ۱.۵ لیتری توربو، کراس اوور وارداتی جدید کوشا خودرو به نمایشگاه مشهد آمد کی ام سی SR5 ؛ کراس اور 290 نیوتن متری جدید کرمان موتور خودروهای وارداتی؛ هدیه جانبازان به دلالان کراس اوور سیتروئن C3-XR توسط سایپا به بازار ایران می‌آید

source

توسط wikiche.com