شرکت شیائومی در سپتامبر ۲۰۲۴ تصمیم دارد گوشی جدیدی از برند ردمی را وارد بازار کند که این محصول در میان گوشی‌های میان رده، میزبان مشخصات و ویژگی‌های بسیار خوبی بوده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

گوشی Xiaomi Redmi 14R یک محصول با ارزش بوده زیرا مدل‌های گوناگونی از آن در رنگ بندی‌های متنوع عرضه خواهد شد که در کنار قیمت مقرون به صرفه آن می‌توان گفت که شیائومی برنامه ویژه‌ای را برای عرضه گوشی‌های ارزان قیمت در سال ۲۰۲۵ داشته است که پیش زمینه آن، گوشی Xiaomi Redmi 14R می‌باشد. برای اینکه بتوانید بیشتر این محصول را بشناسید و با قیمت و مشخصات شیائومی ردمی 14R آشنا شوید، کافی است که در ادامه نوشته، پلازا را همراهی کنید.

فهرست مطالب

گوشی Xiaomi Redmi 14R

بررسی کامل شیائومی ردمی 14R از طراحی تا عملکرد

با توجه به توضیحات ابتدایی، بد نیست بدانید که این محصول از فناوری اینترنت همراه یعنی فایو جی برخوردار بوده و در کنار این موضوع به کارگیری ویژگی‌های نرم‌افزاری آن می‌تواند شما را با ابزارهای کارآمد مواجه کند که نیازی به نصب ابزارهای دیگر نداشته باشید. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی هر بخش در ادامه توضیحات مناسبی را برایتان در نظر گرفتیم که پیشنهاد می‌شود در این زمینه با وب سایت پلازا همراه باشید.

مشخصات ردمی 14R شیائومی

بدون تردید یکی از مهمترین بخش‌های هر گوشی هوشمند صفحه نمایش آن می‌باشد که گوشی Redmi 14C در این زمینه از سایز ۶.۸۸ اینچ برخوردار بوده که مدل آن از نوع آی پی اس ال سی دی می‌باشد. این مدل با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز همراه بوده و حداکثر روشنایی آن نیز روی ۶۰۰ نیت قرار گرفته است. وضوح پیکسلی ۱۶۴۰ در ۷۲۰ با تراکم پیکسلی ۲۶۰ پیکل در هر اینچ، می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به گیم و فیلم و سریال علاقمند هستند. اگر نگاهی به تصاویر این گوشی داشته باشید حتماً متوجه خواهید شد که حاشیه‌های مشکی رنگ صفحه نمایش بیشتر از آن چیزی که انتظار می‌شد به چشم می‌آید همین موضوع سبب شده تا نسبت صفحه نمایش به بدنه روی ۸۴ درصد قرار بگیرد و به نسبت سایر محصولات شیائومی ین حاشیه‌های مشکی رنگ بیشتر باشد.

همچنین بخوانید :

سخت افزار گوشی Xiaomi Redmi 14R

در بخش سخت‌افزاری محصول، شاهد به کارگیری رابط کاربری هایپر او اس هستیم که این سیستم عامل با اندروید ۱۴ تلفیق شده و قادر است ابزارهای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد تا بدون محدودیت، هر برنامه یا بازی که مد نظر دارید را روی گوشی نصب کند.

تراشه مرکزی محصول از مدل کوالکام اسنپدراگون ۴ نسل ۲ بوده که فناوری به کارگیری شده در آن ۴ نانومتر بوده که می‌تواند در بسیاری از مواقع کارآمد و مفید واقع شود. سی پی یو ۸ هسته‌ای گوشی با مشخصات Octa-core (2×2.2 GHz Cortex-A78 & 6×1.95 GHz Cortex-A55) همراه بوده به شما این امکان را می‌دهد تا در مواقع ضروری بتوانید از هسته‌های پشتیبان برخوردار باشید و این ترتیب به کارگیری هسته‌ها از هنگ نمودن گوشی جلوگیری خواهند نمود. پردازنده گرافیکی مدل آدرنو ۶۱۳ نیز یک پردازنده گرافیکی عالی بوده که به شما اجازه نصب بازی‌های گرافیکی را می‌دهد که در کنار این موضوع به آسانی می‌توانید برنامه‌های مربوط به ویرایش عکس و فیلم را در گوشی نصب و راه‌اندازی کنید و در این زمینه محدودیتی بابت اجرای بی‌نقص آنها نداشته باشید.

دوربین ردمی 14R شیائومی

بررسی کامل شیائومی ردمی 14R از طراحی تا عملکرد

دوربین اصلی این محصول به صورت دوگانه می‌باشد که لنز اصلی آن شامل ۵۰ مگاپیکسل کیفیت بوده و دوربین دیگر نیز با لنز ۲ مگاپیکسلی همراه است. این بخش از ویژگی Auxiliary lens برخوردار است که در هنگام فیلمبرداری می‌توانید به کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ فریم ۳۰ دسترسی داشته باشید. دوربین سلفی محصول نیز با لنز ۱۳ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که مانند دوربین اصلی در هنگام فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ و فریم ۳۰ همراه است.

مدتی است که کمپانی شیائومی با روی آوردن به نسل جدیدی از محصولات ردمی در تلاش است تا بتواند بازار گوشی‌های میان رده را بیشتر از آنچه که نصیبش بوده به سمت خود جذب نماید. در همین بین گوشی شیائومی ردمی 14R با در اختیار داشتن ویژگی‌های مناسب و طراحی شیک و زیبا توانسته نظرات جهانی بسیاری را به سمت خود جذب کند. در بخش طراحی شاهد یک دوربین جزیره مانند دوگانه هستیم که در کنار آن یک لنز مناسب به کارگیری شده و این موضوع سبب آن گشته تا در قاب پشتی محصول شاهد یک دوربین باکلاس باشیم.

همچنین بخوانید :

از دیگر مواردی که در خصوص طراحی باید به آن اشاره شود ‌های مشکی رنگ و نسبتا بزرگ در بخش جلویی محصول بوده که موضوع می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازی و فیلم و سریال یک خبر بد باشد؛ زیرا بیشتر از آنچه که انتظارش را داشتیم حاشیه‌های مشکی رنگ به چشم می‌آید و دیگر مانند محصولات پرچمدار شیائومی شاهد حاشیه‌های باریک نیستیم. پنل لمسی این محصول همانطور که گفته شد از نوع ال سی دی بوده که در کنار این مورد از نرخ تازه سازی و روشنایی خوبی استفاده شده و وضوح پیکسلی و رزولوشن آن نیز در سطح قابل قبولی قرار داشته و به نسبت قیمت محصول می‌تواند یک مزیت محسوب شود.

باتری ردمی 14R شیائومی

باتری بکارگیری شده در گوشی Xiaomi Redmi 14R با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی آمپر همراه است که این موضوع یک ویژگی بارز برای گوشی به شمار می‌آید اما موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید شارژر محصول است. شیائومی در این زمینه از یک شارژر عادی ۱۸ واتی استفاده نموده که درخصوص مدت زمان شارژ آن اطلاعاتی به ثبت نرسیده است.

قیمت شیائومی ردمی 14R

قیمتی که سازنده برای عرضه این محصول در بازارهای جهانی درنظر گرفته ۱۴۰ یورو است که به نسبت سایر گوشی‌های مشابه در سطح قابل قبولی قرار داشته و بدنیست بدانید که این گوشی در رنگ‌های مشکی و سبز، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

بدون تردید یکی از مهم‌ترین مباحثی که درخصوص این محصول می‌توان به آن اشاره داشت قیمت شیائومی ردمی 14R است. شما عزیزان در این زمینه می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را برایمان به اشتراک بگذارید و اگر نقدی نسبت به این موضوع داشتید کافیست که آن را برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com