Microsoft در گذشته از طراحی های تخت برای تصاویر خود استفاده می کرد که با سبک های آن زمان در دنیای فناوری همخوانی داشت. با این حال، تیم طراحی این شرکت اکنون یک تغییر بزرگ در طراحی Fluent خود اعلام کرده است که به این تصاویر بعد اضافی خواهد داد.

 

تصاویر مایکروسافت از این پس سه بعدی می‌شوند

 

در یک پست در وبلاگ Microsoft Design در این هفته، این شرکت اعلام کرد که مطالعاتی را در مورد طراحی Fluent فعلی خود با اعضای عموم مردم انجام داده است. این شرکت گفت:

مطالعات ما نشان داد که در حالی که تصاویر ما را می توان در سطحی رنگارنگ، فراگیر و خوشایند توصیف کرد، اما در فرهنگ مصرف کننده به عنوان بی علاقه و بی احساس دریافت شدند. سبک تخت برداری که زمانی در سراسر صنعت بسیار محبوب بود، اکنون به طور نامطلوبی ارتباط برقرار می کرد و احتمالاً ایده ها و مضامین ناسازگار با ارزش های شرکت ما را برانگیخت.

Microsoft Design در همکاری با تیم برند خود، تصمیم به تغییر تصاویر خود گرفت. در حالی که آنها رنگارنگ باقی خواهند ماند، سبک جدید Fluent Illustration در آینده به آنها ظاهری سه بعدی خواهد داد. این وبلاگ افزود:

موقعیت دوربین و پرسپکتیو در سیستم Elevation Fluent اکنون تصاویر سه بعدی ما را در یک سطح ملموس قرار می دهد و بدون اینکه تعاملات کاربر را منحرف کند، بعد را به تجربیات وارد می کند. بسیاری از مفاهیم اکنون شامل لحظه ای از عمل، تغییر یا تعامل نیز هستند.

علاوه بر ظاهر سه بعدی جدید، Microsoft Design همچنین در حال ایجاد چیزی است که آن را “رندرهای پیچیده” می نامد که ادعا می کند ارتباطات بهتری با عموم مردم ارائه خواهد داد. همچنین می گوید که آیکون های جدید آن “شادتر” خواهند بود و شامل اشکال ارگانیک بیشتری به جای طرح های تیز فعلی برای آیکون ها و تصاویر خود خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی ممکن است این تغییرات را از Microsoft Design در محصولات خود، مانند برنامه های نرم افزاری خود، مشاهده کنیم. با این حال، واضح است که این تیم زمان زیادی را صرف فکر و کار در مورد این سبک بازسازی شده کرده است و جالب خواهد بود که ببینیم واکنش مشتریان آن چگونه خواهد بود و اگر و چرا آنها اجرا می شوند.

source

توسط wikiche.com