Glow گزارش دقیقی از هر جزء سخت‌ افزاری کامپیوتر شما ارائه می‌دهد و در نتیجه زمان ارزشمندی را که معمولاً صرف جستجوی اطلاعات پردازنده، مادربرد، رم، کارت گرافیک و سایر آمار می‌شود، صرفه‌ جویی می‌کند. با Glow، تمام اطلاعات به راحتی در یک رابط تمیز ارائه می‌شود، به شما امکان می‌دهد به راحتی به جزئیات جامع سخت‌ افزار سیستم خود دسترسی پیدا کنید و آنها را بررسی کنید.

 

امکانات جدید و بیشتر و پایدارتر در Glow

 

Glow اطلاعات دقیقی در مورد جنبه‌ های مختلف سیستم، از جمله سیستم عامل، مادربرد، پردازنده، حافظه، کارت گرافیک، ذخیره‌ سازی، شبکه، باتری، درایورها و خدمات ارائه می‌دهد. قالب سازمان‌ دهی شده به خوبی دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز را تضمین می‌کند. می‌توانید تمام داده‌ های جمع‌ آوری شده را به یک فایل متنی ساده صادر کنید تا به اشتراک گذاری با دیگران برای اهداف عیب یابی تسهیل شود.

نیازی به نصب نیست. فقط آرشیو را باز کنید، فایل اجرایی را اجرا کنید و به اطلاعات مربوط به کامپیوتر دسترسی پیدا کنید. Glow روی نسخه‌ های 64 بیتی ویندوز 11 و ویندوز 10 اجرا می‌شود.

 

تغییرات نسخه Glow 24.13:

اخبار:

  1. آیکون Glow در بخش سیستم عامل بروز شده است. اکنون آیکون ویندوز 10 را روی ویندوز 10 و آیکون ویندوز 11 را روی ویندوز 11 نشان می‌دهد.
  2. بیشتر الگوریتم‌ های TS Modules در Glow مجدداً تنظیم شده و برنامه‌ نویسی مجدد شده‌اند. این باعث شده است که نرم‌ افزار پایدارتر شود.
  3. یک لینک به وب‌ سایت به بخش درباره Glow اضافه شده است. وب‌ سایت Türkay Software به‌ زودی باز خواهد شد.
  4. پچ امنیتی سپتامبر 2024 .NET Framework 4.8.1 ادغام شده است.

رفع اشکالات:

  1. برخی از اشکالاتی که گاهی اوقات باعث بی‌ پاسخ شدن Glow می‌شدند، رفع شده‌اند.
  2. اشکالات مختلف در Glow رفع شده‌اند.

تغییرات:

  1. لینک توییتر (X) به‌ روز شده است.
  2. لینک GitHub به‌ روز شده است.

ویژگی‌ های حذف شده:

  1. لینک اینستاگرام حذف شده است.

source

توسط wikiche.com