خدمات سئو سایت
گتی
getty برخی از صنایع رشد انفجاری را تجربه می کنند در حالی که برخی دیگر مسیر خود را به جلو می برند. هوافضا یک جنگ جهانی و تقریباً 40 سال طول کشید تا به یک صنعت مهم تبدیل شود. فناوری تلویزیون تنها پس از بیست سال توسعه تجاری شد. 20 سال طول کشید تا خودروها به یک میلیون فروش برسند. و مانند این صنایع، نیروی انسانی مشروط – انقلاب فریلنسرها – در یک صعود سنجیده اما محکم به سمت بالا است.
فریلنسینگ نمونه ای از رشد آهسته، پیوسته است. شرکت‌هایی مانند My Base Pay با اطمینان از اینکه شرکت‌ها کارکنان مشروط خود را بر اساس قانون استخدام می‌کنند، مدیریت می‌کنند و غرامت می‌دهند، نقش مهمی در رشد انقلاب فریلنسینگ دارند. همانطور که فریلنسینگ در صنایع و مناطق جغرافیایی رو به افزایش است، خدمات فریلنسری ارائه دهنده پشتیبانی EoR (کارمند سابقه) و AoR (عامل سابقه) به نوبه خود در حال گسترش هستند. به طور کلی، پیش‌بینی می‌شود که بازار تا سال 2030 از 5 به 10 میلیارد دلار (دلار) دو برابر شود.
فوربس اخیراً این فرصت را داشت که با سزار خیمنز، بنیانگذار و مدیر عامل My Base Pay، یک ارائه دهنده مهم سیستم مدیریت مستقل (FMS) تماس بگیرد. مصاحبه ای با Jimenez در سال 2021، روزهای اولیه استارت آپ را شرح داد و ما مشتاق بودیم که پیشرفت My Base Pay را دنبال کنیم.
شما اولین خانه خود را با ProSource IT انجام دادید و My Base Pay دومین موفقیت شماست. در مورد فضای پرسنل مشروط چه چیزی شما را جذب می کند؟
موفقیت ProSource به‌عنوان یک ارائه‌دهنده استعدادهای احتمالی ما را به سمت My Base Pay و مدیریت فریلنسری سوق داد. انطباق هسته اصلی خدمات ما است، اما ما از فرصت در سراسر اکوسیستم فریلنسر هیجان زده هستیم. آیا می دانستید که بیش از 5 میلیون شرکت جدید در سال گذشته تنها در ایالات متحده راه اندازی شده اند؟ بیشتر آنها به استعدادهای ماهر نیاز دارند، اما توان مالی ندارند یا به نیروی متخصص تمام وقت نیاز ندارند. ما با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای پرداخت حقوق کارکنان و اطمینان از انطباق با قوانین محلی، زمینه بازی را برای این مشاغل برابر می‌کنیم. ما انتظار داریم که کارکنان احتمالی نقش بزرگی در رشد کسب‌وکارهای کوچک و شرکت‌های بزرگ جهانی ایفا کنند. ما شاهد رشد هیجان انگیزی در این صنعت هستیم.
بیشتر برای شما جدید Galaxy S25 Ultra انحصاری برنامه‌های جاه‌طلبانه سامسونگ را از فصل 3، اپیزود 1 بررسی می‌کند: بازگشتی وحشتناک به وحشتناک‌ترین نمایش در TVRaiders، آنتونیو پیرس نکاتی در مورد تغییرات فهرست پس از ضرر تحقیرآمیز می‌توانید به اشتراک بگذارید که چه چیزی در پس رشد من است؟
ما در چند سال گذشته از نتایج قوی برخوردار بوده ایم. در اینجا دلیل آن است. اول، ما این صنعت را از درون به عنوان مشتریان و ارائه دهندگان می شناسیم. دوم، همکاری ما با BMI، یک شرکت بیمه بزرگ و موفق، که دفتر مرکزی آن در فلوریدا است. آنها شرکای شگفت انگیزی بوده اند که نقدینگی و راهنمایی مالی را ارائه می کنند که رشد ما را ممکن ساخته است. سوم، ما تیم مناسبی داریم. به عنوان مثال، CBO ما، آنجلا آلبرتی، که معمار ابتکار نزدیک کردن Latam ما است. چهارم، ما بر بهبود مستمر تمرکز کرده ایم. به عنوان مثال، یک ارزیابی اخیر به ما کمک کرد تا عملیات و امور مالی را محکم‌تر به هم متصل کنیم و یک تیم بازاریابی کوچک ایجاد کنیم که پشتیبانی فروش را ارائه می‌کند.
این روزها ترکیب مشتری چیست؟
ما سه عمودی مشتری داریم. در مرحله اول، در سمت “فروش”، ارائه دهندگان استعداد قرار دارند که ما با آنها کار می کنیم. در سمت «خرید»، ما از بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و استارت‌آپ‌های با رشد سریع حمایت می‌کنیم. سومین عمودی ما، شرکت‌های بزرگ جهانی است که با آنها برنامه‌های بزرگ‌تر، جامع‌تر و جهانی‌تر برای کارکنان سازمانی ایجاد کرده‌ایم. به عنوان مثال، ما با یک شرکت فناوری جهانی شناخته شده به عنوان فروشنده رکورد (VoR) فعالیت می کنیم که طیف وسیعی از خدمات را برای برنامه ها و شرکای کارکنان احتمالی آنها ارائه می کند. به عنوان VoR ما می توانیم دسترسی به بیمه یا تامین مالی را ارائه دهیم. و به‌عنوان یک فروشنده اصلی، می‌توانیم به شرکت‌های مشتری از طرق مختلف کمک کنیم: ساده‌سازی تدارکات، ورود به سامانه، انطباق و مدیریت ریسک، پرداخت و بیمه. ما VoR را به عنوان یک سطح جدید و مهم از پشتیبانی برای شرکت ها و مشاغل کوچکتر می بینیم و My Base Pay یکی از اولین مواردی است که ارائه می دهد.
ما می دانیم که MBP یک متخصص نزدیک به لاتام است. توسعه بازار لاتام را چگونه می بینید؟
ما رانده شده ایم تا رهبر بی چون و چرای نزدیکی برای مدیریت استعداد لاتام باشیم. ما فرصت فوق العاده ای را می بینیم. Latam استعدادهای عالی، سیستم آموزشی قوی، مهارت های زبانی خوب، فرهنگ کاری مثبت، مزایای منطقه زمانی و مزیت هزینه روشن را ارائه می دهد. ما از طریق Prosource IT و My Base Pay سرمایه گذاری بزرگی در منطقه انجام می دهیم. به عنوان مثال، عملیات هندوراس ما اکنون 25 کارمند دارد که یک دفتر پشتیبان اداری را ارائه می دهند. مانند مشتریان خود، ما همیشه به دنبال افزایش کارایی هزینه خود با استفاده از فریلنسرهای Latam هستیم.
برنامه ها و اولویت های MBP برای آینده چیست؟ چه چیزی شما و تیم را برای سال 2025 و بعد از آن برنامه ریزی می کنید؟
مانند همه کسب و کارهای موفق با رشد بالا، برنامه ریزی ما چشم انداز بلند مدت و فرصت های کوتاه مدت را ترکیب می کند. ما به آینده استعدادهای احتمالی و لاتام اعتقاد داریم، اما در تصمیم گیری در مورد اینکه کجا و چگونه سریع رشد کنیم، مراقب هستیم. کسب و کار در مورد انتخاب است: برزیل بازار بزرگی است اما کار کردن با آن گران است در حالی که کلمبیا هم جذاب و هم بازتر است. ما انطباق و خدمات VoR را دوبرابر می‌کنیم و معتقدیم شکاف استعدادها همچنان باعث رشد می‌شود. ما انتظار داریم استعدادهای احتمالی به طور فزاینده ای عامل مهمی در اینجا در ایالات متحده باشد. ابتکار دیگر، گسترش خدمات مشاوره ای و پشتیبانی مشتری با نظارت دقیق تر قوانین و شرایط اقتصادی به عنوان یک خدمات است. و ما روابط VoR خود را در بازارهای جدیدی مانند اروپا دنبال می کنیم.
مشتریان شما در حال حاضر چه چیزی جدید یا متفاوت از روزهای اولیه My Base Pay می‌خواهند؟
پاسخ کوتاه بیشتر است. برای شرکت های بزرگ، یک پیشنهاد جهانی و جامع مورد انتظار و مورد نیاز است. این همان چیزی است که بازیکنان پوکر آن را “میزبان میز” می نامند. شرکت‌های بیشتری می‌خواهند با ارائه‌دهنده خدماتی سروکار داشته باشند که تمام نیازهای آنها را برآورده می‌کند. آنها علاقه خود را به راه حل های تکه تکه از دست می دهند که در آن مشتری شرکتی یکپارچه کننده است. این کار استراتژیک نیست. استفاده کارآمد از منابع آنها نیست، و کارکنان شرکت در حال حاضر با حجم کاری دست و پنجه نرم می کنند. هنگامی که اعتماد به دست آمد، مشتریان معمولاً به روش های بیشتری از ما کمک می خواهند. به عنوان مثال، به طور فزاینده ای از ما خواسته می شود که ارائه دهندگان استعداد را توصیه کنیم. و همانطور که قبلاً گفتم، مشتریان برای مشاوره و بینشی که برای برنامه ریزی و بودجه نیاز دارند به ما مراجعه می کنند. ما آموخته ایم که وقتی اعتماد و اطمینان ایجاد می کنید، یک چرخه با فضیلت ایجاد می شود و مشتریان برای مشکلات دیگر از شما کمک می گیرند. و در مقیاس، برخی از این مشکلات به کسب و کارهای سودآور تبدیل می شوند.
سس مخفی که شما را جذب می کند و قادر می سازد مشتریان خود را حفظ کنید چیست؟
این سوالی است که ما زیاد به آن فکر می کنیم. ما مشتریان خود هستیم. ما هر روز با کفش های مشتری راه می رویم. ما این تجارت را از درون می شناسیم. ما قبل از اینکه متخصص انطباق باشیم، در کسب و کار پرسنل مشروط بودیم. ما درد آنها را می دانیم زیرا این درد ما نیز بوده است. دوم، ما تجربه عمیقی در مورد آنچه که برای سازگاری، بدون ریسک و مقرون به صرفه نگه داشتن مشتریان لازم است، داریم. سوم، ما اجرا می کنیم. این یک تجارت رقابتی، کم حاشیه، با تقاضای سرمایه بالا است و جایی برای اسراف و اسراف نیست. چهارم، BMI یک شریک ارزشمند بوده است. و پنجم، این صنعتی است که در آن می‌توانید ارزشی را که ما به شرکت‌ها و فریلنسرها ارائه می‌دهیم اندازه‌گیری کنید. چه کسی هر روز با این ترکیب هیجان زده از خواب برخیزد؟
چه توصیه ای برای شرکت ها دارید زیرا اتکا به نیروی کار ترکیبی را افزایش می دهند؟ 2-3 مهمترین چیزهایی که آنها برای درست کردن نیاز دارند چیست؟
ما همیشه با مدیران عامل یا مدیران ارشد اجرایی که می‌خواهند یک برنامه نیروی انسانی قوی بسازند، می‌نشینیم. توصیه‌ای که ما به آنها می‌دهیم این است: اول، با یک شریک با تجربه کار کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا نیازهای شما را در حال حاضر و در آینده قابل پیش‌بینی برآورده کند. بسیاری از شرکت ها با انتخاب راهنما اشتباه مرتکب اشتباهات تازه کار شدند. شرکت ها باید با ایجاد چارچوب و خدمات انطباق مناسب و ایجاد یک مشارکت قوی با شرکتی مانند My Base Pay از خود محافظت کنند. دوم، تصویر بزرگ را ببینید. برنامه‌های مؤثر پرسنل مشروط، در صورت مدیریت و پشتیبانی صحیح، هم صرفه‌جویی در هزینه‌ها و هم دسترسی به استعدادهای برتر را بر اساس پروژه، موقت یا کسری فراهم می‌کند. ارزش استراتژیک پرسنل مشروط، رشد قابلیت و مدیریت ریسک است. سوم، مطلع و به روز باشید. از آنجایی که استعدادهای احتمالی به بخش فزاینده ای از نیروی کار جهانی تبدیل می شوند، ارائه دهندگان بیشتر و بیشتری برای دانستن وجود دارند، و قوانین به طور مکرر در حال تغییر است. بنابراین، شرکت ها به چیزی بیش از یک ارائه دهنده خدمات تراکنش نیاز دارند. آنها به شریکی نیاز دارند که به آنها کمک کند برای آینده و همچنین مدیریت در زمان حال آماده شوند.
شما یک کارآفرین بسیار موفق بوده اید که چندین کسب و کار ایجاد کرده اید. نظر شما در مورد این نسل از رهبران استارتاپ چیست؟
من آن سوال را دوست دارم. من به این نسل جدید از رهبران بسیار خوشبین هستم. آنها ذهنیت شلوغی دارند که شما در سازندگان کسب و کار می خواهید و میل به رشد چیزهای مهمی دارند. بسیاری از آنها با کنسرت های جانبی شروع کردند، بنابراین با داشتن تجربه به کارآفرینی می رسند. من متوجه شده ام که آنها از درخواست کمک یا به اشتراک گذاشتن تجربه خود نمی ترسند. در فضای آزاد من همکاری فوق العاده ای را می بینم که فوق العاده است. و بسیار خوب است که ببینیم زنان کارآفرین بالاخره به حق خود می رسند، اگرچه به اندازه کافی سریع اتفاق نمی افتد.
بالاخره متوجه شدم یکی دیگر از خیمنزها به نام کارینا در لیست کارمندان قرار دارد. استقبال از نسل بعدی در تیم چگونه است؟
نمی توانستم بیشتر از این راضی باشم. این یک پاسخ کوتاه خواهد بود وگرنه احساساتی خواهم شد. کارینا پس از تحصیلات عالی در زمینه کسب و کار در دانشگاه، محصولات بازاریابی خود را به کسب و کار ما می آورد. فکر نمی کنم بتوانم او را برای مدت طولانی اینجا نگه دارم: او می خواهد مسیر خودش را ایجاد کند. و من به شما می گویم. زمانی که تصمیم بگیرد زمان مناسبی است، اولین سرمایه گذار او خواهم بود.
زنده باد انقلاب!
من را در لینکدین دنبال کنید. Jon YoungerFollowingYounger یک نویسنده پرفروش و مربی استارت آپی است که اغلب به عنوان پدرخوانده انقلاب مستقل شناخته می شود. کتاب‌ها عبارتند از «استعداد چابک» (هاروارد، 2016) و «HR From the Outside In» (McGraw Hill، 2012). او را در لینکدین دنبال کنید: “>

* استانداردهای تحریریه
* جوایز فوربس

توسط wikiche