مجموعه کمدی چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم، به‌زودی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال چک برگشتی با ما همراه شوید.

سریال چک برگشتی به قلم محسن تنابنده، سروش صحت و ایمان صفایی به نگارش درآمده است. این مجموعه در زمستان ۱۳۹۰ ساخته شد و نخسین بار در نوروز سال ۹۱ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

راهنمای خرید تکراتو

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کمدی ایرانی هستید، می‌توانید سریال چک برگشتی را از روز دوشنبه 2 مهر ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال چک برگشتی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال چک برگشتی از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال چک برگشتی هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 04:00 بامداد و  12:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال چک برگشتی از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال چک برگشتی
ساعت پخش سریال چک برگشتی

این مجموعه در سیزده قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شده است. سریال «چک برگشتی» با داستانی جذاب و اجتماعی، به بهترین شکل وضعیت جامعه و چالش‌‌های آن را به تصویر کشیده است.

این سریال به خوبی نشان می‌‌دهد که چگونه مشکلات اقتصادی و اجتماعی بر زندگی خانوادگی تاثیر می‌گذارند و چطور مردم با چالش‌‌های مختلف روبه‌رو می‌‌شوند. درواقع شخصیت لطیف، نماینده افرادی است که به دلیل مشکلات مالی و اجتماعی، با چالش‌‌های جدی روبه‌رو هستند و برای بهبود اوضاع با همه‌ی توان‌ خود تلاش می‌کنند تا به زندگی‌شان سروسامان دهند.

بازیگران سریال چک برگشتی

  • امیر جعفری در نقش لطیف
  • هدایت هاشمی در نقش دکتر کریم مشرفی
  • ریما رامین‌فر در نقش اعظم
  • هومن برق‌نورد در نقش
  • بهاره رهنما در نقش رویا

علاوه بر بازیگرانی که نام بردیم، هنرپیشه‌های توانمند دیگری از جمله ناهید مسلمی، یوسف صیادی، رضا آحادی، فریبا نادری، سید علی صالحی، امیر غفارمنش، سیما خضرآبادی، نسیم ادبی، امیر حمیدزاده و حامد جوادزاده در سریال چک برگشتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال چک برگشتی

پس از پرداختن به زمان پخش سریال چک برگشتی از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی ایرانی می‌رویم که درباره‌ی جوانی به نام لطیف است که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال کار مناسبی می‌گردد تا زندگی جدیدی را شروع کند، اما پیدا کردن شغل مناسب برای این زندانی سابق، کار سختی است.

 زمان پخش سریال چک برگشتی
زمان پخش تکرار سریال چک برگشتی از آی فیلم

در خلاصه داستان سریال چک برگشتی آمده است: «دکتر مشرفی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس است. مشاور او لطیف باید هر ماه بابت مهریه همسر سابق خود رویا دو سکه به او بدهد. همین دو سکه باعث دردسر او و مشرفی می‌شود. چون لطیف به ناچار با شرخری مخارج زندگی و دو سکه مهریه را تامین می‌کند. این شغل او باعث مشکلات و البته اتفاق‌های جذابی می‌شود.»

کارگردان سریال چک برگشتی

سیروس مقدم کارگردان سریال چک برگشتی، در یکم فروردین ماه سال 1333 در آبادان به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی دانشکده هنر‌های زیبا در رشته نقاشی است. مقدم فعالیت هنری خود را از 22 سالگی و با دستیاری کارگردان و طراحی صحنه در سریال دایی جان ناپلئون ساخته‌ی ناصر تقوایی آغاز کرد.

 زمان پخش سریال چک برگشتی

سیروس مقدم درباره‌ی حضور در کلاس‌های سینمایی گفته است: «در طول این سال‌‌ها یک ساعت هم سر هیچ کلاس دانشگاهی که مربوط به سینما باشد نرفتم، هر چه دارم از تجاربی است که از دایی جان ناپلئون سال 55 کسب کردم. به دلیل همین علاقه، دوران تدوین، صداگذاری و موسیقی دایی جان ناپلئون را هم در کنار دوستان بودم تا هم کار یاد بگیرم هم کمک کنم.»

سیروس مقدم سال‌‌هاست با الهام غفوری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. این زوج هنرمند یک پسر به‌نام سهیل و دو دختر به نام‌های آناهید و آزاده دارند.

سریال‌های پلیس جوان، پایتخت، اغما، پیامک از دیار باقی، رستگاران، زیر هشت، مدینه، علی‌البدل، میکائیل و جزیره از آثار کارنامه هنری سیروس مقدم هستند.

عوامل سریال چک برگشتی

  • نویسندگان: محسن تنابنده، سروش صحت، ایمان صفایی
  • کارگردان: سیروس مقدم
  • تهیه کننده: الهام غفوری
  • دستیاران کارگردان علی صالحی و داود زادق آبادی
  • منشی صحنه: محسن بهاری
  • مدیر تصویربرداری: جمال شمس
  • صدابردار: فرشید احمدی و میثم کیامرثی
  • طراح گریم: مجید اسکندری
  • طراح لباس و صحنه: آرزو غفوری
  • سازنده موسیقی متن: آریا عظیمی نژاد
  • بازیگردان: احمد مهرانفر
  • مدیر تدارکات: سعید رضوی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال چک برگشتی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال چک برگشتی امیر جعفری، ریما رامین‌فر، هدایت هاشمی، هومن برق‌نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده، امیر غفارمنش، سیما خضرآبادی، نسیم ادبی، بهاره رهنما و فریبا نادری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال چک برگشتی چند قسمت است؟

این مجموعه در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال چک برگشتی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های طنز ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

source

توسط wikiche.com