گوشی‌های شیائومی 14 تی و 14 تی پرو تا چند روز دیگر رسما کار خود را آغاز می‌کنند. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این گوشی‌ها، گزارشی نا امید کننده منتشر شده که از عرضه سری شیائومی 14 تی بدون شارژر خبر می‌دهد.

به گزارش gizmochina، گوشی‌های Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro قرار است در 26 سپتامبر (5 مهر) معرفی شوند. ردمی نیز در همین تاریخ از گوشی‌های سری ردمی نوت 14 رونمایی می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

به نظر می‌رسد که شیائومی نیز می‌خواهد مثل سامسونگ و اپل، شارژر را از جعبه گوشی‌های سری شیائومی 14 تی حذف کند.

از عرضه سری شیائومی 14 تی بدون شارژر چه می‌دانیم؟

افشاگری به نام chunvn8888 با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، مدعی شده که گوشی‌های سری شیائومی 14 تی در کشورهای آسیای جنوب شرقی، از جمله سنگاپور، تایلند، ویتنام، فیلیپین و … بدون شارژر عرضه می‌شوند. این یعنی، احتمالا در جعبه‌ی این پرچمداران خوش‌قیمت شیائومی فقط یک کابل شارژ قرار می‌گیرد.

اگر یادتان باشد، اپل اولین شرکتی بود که شارژر را از جعبه گوشی‌هایش حذف کرد. این کمپانی مدعی شد که هدف از حذف شارژرها، کمک به محیط‌ زیست و کاهش زباله‌های الکترونیکی بوده. سامسونگ هم علیرغم اینکه در ابتدا از این کار اپل انتقاد کرد، اما پس از مدتی پای خود را جای پای اپل گذاشت و شارژرها را از جعبه حذف کرد. ناتینگ هم برند دیگری است که گوشی‌هایش را بدون شارژر عرضه می‌کند.

عرضه سری شیائومی 14 تی بدون شارژر

و حالا به نظر می‌رسد که شیائومی نیز از همین روند پیروی کرده است. به نظرم، این تصمیم شیائومی می‌تواند تاثیر زیادی بر فروش گوشی‌های این شرکت داشته باشد. چون بسیاری از کاربران، شیائومی را به خاطر قیمت مناسبش به برندهای دیگر ترجیح می‌دهند و اگر قرار باشد اختلاف قیمت نهایی گوشی‌های این برند تفاوت زیادی با برندهای دیگر نداشته باشد، شاید مردم به خرید گوشی‌های دیگر ترغیب شوند. البته، هنوز هیچ‌چیز به‌طور رسمی مشخص نیست و هنوز نمی‌دانیم که آیا شیائومی واقعا چنین تصمیمی گرفته یا نه. شاید هم این کمپانی بزرگ چینی می‌خواهد بازخوردهای لازم را دریافت کند تا بتواند تصمیم نهایی را بگیرد.

اما نظر شما چیست؟ اگر مجبور باشید علاوه‌بر قیمت گوشی، برای خرید شارژر هم هزینه کنید، باز هم خرید گوشی‌های شیائومی را به برندهای دیگر ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com