به نظر می‌رسد سامسونگ قیمت گلکسی S24 FE را نسبت به مدل قبلی افزایش داده است. هرچند اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این دستگاه منتشر نشده، اما برخی از مشخصات فنی و تصاویر آن فاش شده‌اند.

به‌گزارش gizmochina، قیمت گلکسی S24 FE که به تازگی فاش شده با اطلاعاتی که قبلا درباره‌ی قیمت این محصول در بازار اروپا منتشر شده بود، تطابق دارد.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت گلکسی S24 FE بنا بر پیکربندی حافظه متفاوت خواهد بود

آنطور که در گزارش آمده، قیمت گلکسی اس24 اف ای در بازار آمریکا، با فضای ذخیره‌سازی 128 گیگ احتمالا 649 دلار و نسخه‌ی 256 گیابایتی 709 دلار خواهد بود. این قیمت‌گذاری نشان می‌دهد که این مدل از گلکسی S24 در هر دو نسخه از حافظه‌ذخیره سازی نسبت به مدل قبلی 50 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

گفته می‌شود این گوشی در بازار اروپا نیز 50 یورو گران‌تر از نسل قبلی عرضه می‌شود. با استناد به این اطلاعات، می‌توان نتیجه گرفت که قیمت گلکسی S24 FE به صورت جهانی رشد داشته و مختص یک بازار خاص نیست.

این در حالی‌ست که نسخه استاندارد گلکسی S24 همچنان با قیمت 799 دلار عرضه می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که فاصله قیمتی بین مدل FE و مدل استاندارد چندان زیاد نباشد، که ممکن است از جذابیت مدل FE برای برخی خریداران بکاهد.

از جنبه‌ی دیگر، از آنجایی که گلکسی A55 در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و قیمت گلکسی S24 FE نیز افزایش یافته، کاربرانی که به دنبال یک گوشی پیشرفته با امکانات بیشتر و قیمت مناسب هستند، مجبورند نسبت به مدل قبلی مبلغ بیشتری پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com