سونی نسخه‌های ویژه‌ای از PS5 را به مناسبت سی سالگی پلی استیشن معرفی کرده است. این مجموعه که به مناسبت سی سالگی کنسول سونی رونمایی شده شامل یک پلی استیشن 5 دیجیتال خاکستری و PS5 Pro می‌شود.

نسخه سی سالگی PS5 دیجیتال شامل یک کنسول به رنگ خاکستری اولین کنسول پلی استیشن به همراه یک کنترلر دوال‌سنس، یک پوشش کنسول برای درایو دیسک (که همچنان به صورت جداگانه فروخته می‌شود)، یک پایه ایستاده، یک پوستر (یکی از ۳۰ طراح ممکن)، یک محفظه اتصال کابل به سبک پلی‌استیشن اصلی، چهار بست کابل به سبک پلی استیشن 1، یک برچسب و یک گیره کاغذ خواهد بود.

نسخه سی سالگی PS5 Pro شامل لوازم جانبی مشابه نسخه‌های قبلی خواهد بود. به علاوه یک دسته «دوال‌سنس اج» و یک پایه شارژ دوال‌سنس.

سونی اعلام کرده که هر کنسول 30مین سالگرد PS5 Pro دارای یک شماره منحصر به فرد خواهد بود و تعداد این کنسول‌ها در سراسر جهان به 12,300 دستگاه محدود می‌شود.

دسته‌های DualSense و DualSense Edge مخصوص 30مین سالگرد نیز به صورت جداگانه در دسترس خواهند بود. همچنین نسخه 30مین سالگرد «پلی‌ استیشن پورتال» با دسته‌هایی به سبک کنترلر PS1 عرضه می‌شود.

پیش‌فروش مجموعه سی سالگی پلی استیشن از تاریخ 26 سپتامبر آغاز خواهد شد. این مجموعه در تاریخ 21 نوامبر عرضه می‌گردد. قیمت‌ها هنوز تایید نشده‌اند. سونی در همین ماه از کنسول قدرتمند پلی استیشن 5 پرو نیز رونمایی کرد. این کنسول نیز در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. ویدئویی که سونی به مناسبت رونمایی از این نسخه ویژه کنسول‌ها منتشر کرده است را هم تماشا کنید:

 

 




source

توسط wikiche.com