در یک اتفاق عجیب، انفجار گلکسی بادز FE سامسونگ باعث آسیب رسیدن به شنوایی کاربر شد. این کاربر ترکیه‌ای حالا دچار کم شنوایی دائمی شده است.

انفجار گلکسی بادز FE سامسونگ

امروز خبری درباره انفجار گلکسی بادز FE سامسونگ در گوش یک کاربر ترکیه‌ای منتشر شد که بسیار ناراحت‌کننده بود. این کاربر می‌گوید که گلکسی بادز FE او ناگهان منفجر شده است. انتظار می‌رود سامسونگ تحقیقات روشنی را درباره علت این حادثه که در فروم ترکیه سامسونگ توضیح داده شده است، انجام دهد. این حادثه ما را به یاد فاجعه گلکسی نوت 7 می‌اندازد.

کاربر ترکیه‌ای می‌گوید که ایرباد خود را پس از انفجار به سرویس فنی سامسونگ برده، اما سامسونگ پاسخ درستی به او نداده است. آن‌ها فقط پیشنهاد کردند که یک ایرباد جدید تهیه کند. این کاربر گفته که از سامسونگ شکایت خواهد کرد و این موضوع را رها نمی‌کند. ما نمی‌خواهیم که بار دگر شاهد تکرار فاجعه دیگری مثل گلکسی نوت 7 باشیم. واقعا اتفاق تلخی است که گلکسی بادز FE سامسونگ به سلامت یک فرد آسیب رسانده است. لازم است که این شرکت قبل از عرضه محصولات خود آن‌ها را تحت یک کنترل کیفی دقیق قرار دهد.

درهرحال، گفتن این جمله که «یک ایرباد جدید بخرید»، از سوی برندی مثل سامسونگ که محصول‌اش به سلامت یک فرد آسیب رسانده است، واقعا غیرقابل قبول است. ظاهرا وقتی این شرکت ایرباد مذکور را بررسی کرده، نتوانسته دلیل انفجار آن را متوجه شود. این نشان می‌دهد که احتمالا تعداد زیادی از کاربران که همان ایرباد را خریداری کرده‌اند، با مشکل انفجار تهدید می‌شوند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا سامسونگ برای رفع مشکل احتمالی گلکسی بادز FE راهکاری ارائه می‌دهد یا خیر.




source

توسط wikiche.com