امروزه صنعت بازیسازی در ایران رشد قابل توجهی داشته است که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با لیستی از بازی ترسناک ایرانی اندروید آشنا کنیم.

ژانر ترس و وحشت همیشه علاقه‌مندان مخصوصی را به خود داشته است؛ به نحوی که سالانه شاهد عرضه بازی‌های بسیاری در این زمینه هستیم. اگر به دنبال آن هستید تا با یک بازی ترسناک ایرانی آشنا شوید بدنیست بدانید که در این زمینه شرکت‌های گوناگونی محصولات خوبی را عرضه کرده‌اند. از اصلی‌ترین مزیت این عناوین می‌توان به صداگذاری و پنل فارسی اشاره داشت که این موضوع سبب خواهد شد تا گیمر بتواند با اطلاعات و خط داستانی بازی به شکل ویژه‌ای آشنا شود. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه جهت معرفی بازی‌های ترسناک ساخت ایران، ما را همراهی کنید.

فهرست مطالب

بازی ترسناک ایرانی اندروید

باتوجه به توضیحات ابتدایی می‌توان گفت که آثار ایرانی در رقابت با محصولات خارجی چیزی کم و کسر ندارند و حتی در برخی آثار شاهد پیشی گرفتن از آنها هستیم. همین موضوع سبب شد تا ما نگاه ویژه‌تری به این مسئله داشته باشیم و در قالب یک مقاله شمارا با تعدادی از بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی آشنا کنیم که امکان دستیابی به آنها نیز وجود داشته است.

۱. بازی فرار از انبار

بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی برای اندروید که باید تجربه کنید

عنوان یک بازی ترسناک و فوق العاده که توسط HSofts برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده است. همانطور که راه خود را از طریق راهروهای تاریک و فرسوده انبار خالی از سکنه طی می‌کنید، صدای قدم‌های خودتان به طرز شومی روی دیوارها می‌پیچد. خرخر کردن تخته‌ها و زوزه‌های موجودات نادیده از راه دور، لرز بر ستون فقرات شما می‌افکند. شما تصمیم دارید راه خود را برای خروج از این کابوس بیابید. تنها منبع نور شما یک چراغ قوه کم نور است، پرتوی آن سایه‌های بلندی ایجاد می‌کند. ناگهان صدای فریاد خونینی از جایی دور به گوش می‌رسد. وقتی متوجه می‌شوید که در این مکان متروک تنها نیستید، نبض شما تندتر می‌شود. همانطور که به کاوش ادامه می‌دهید، با نمادهای عجیب و غریب حک شده در دیوارها و آثار عجیب و غریب و اخروی پراکنده روبرو می‌شوید. با هر قدمی که برمی دارید، به یافتن راهی برای خروج از این کابوس نزدیک و نزدیکتر می‌شوید. تقریباً می‌توانید طعم هوای تازه آزادی را بچشید سرانجام، پس از مدتی به یک در فلزی زنگ زده برخورد می‌کنید. آیا می‌توانید راه خود را از انبار خالی از سکنه پیدا کنید؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد.

همچنین بخوانید :

۲. بازی خشم ۲

بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی برای اندروید که باید تجربه کنید

خشم ۲ نام یک بازی مهیج و ایرانی که در سبک ترسناک و دلهره‌آور بوده و به شما امکان می‌دهد داستانی ماجرایی و خاص را به اتمام برسانید، شهاب با ادامه کار روی پروژه، با دیدن تاثیر منفی آن بر جامعه بیشتر عصبانی می‌شود. هر چه بیشتر روی آن کار کند، بیشتر احساس گناه و خیانت به ارزش‌های خود می‌کند. او شروع به از دست دادن خواب می‌کند، ذهنش درگیر افکاری است که چگونه جلوی پیشرفت این پروژه را بگیرد. او می‌داند که باید قبل از اینکه خیلی دیر شود سریع عمل کند. یک شب شهاب همه چیز را به دست می‌گیرد و سیستم پروژه را هک می‌کند و تمام داده‌ها را از بین می‌برد و هر مدرکی دال بر وجود آن را پاک می‌کند. اما اقدامات او بدون عواقب نیست. شهاب که آمیزه‌ای از آرامش و پشیمانی را احساس می‌کند، متوجه بهایی می‌شود که برای ایستادن برای آنچه به آن اعتقاد دارد باید بپردازد. اما او می‌داند که ارزشش را خواهد داشت. اما همه چیز اینجا تمام نشده و او می‌بایست در شرکت به جستجو بپردازد و یک ماجراجویی عجیب و ترسناک را به پایان برساند.

۳. بازی حریم

بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی برای اندروید که باید تجربه کنید

حریم عنوان یک بازی ایرانی که دارای ۵ بخش مختلف بوده و توسط گروه MP برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده است. همانطور که مرد جوان به عمق جنگل می‌پردازد، شروع به برخورد با موجودات عجیب و وحشتناک و همچنین مظاهر شبح مانندی می‌کند که به نظر می‌رسد هر حرکت او را زیر نظر دارند. او باید از عقل و شجاعت خود استفاده کند تا از وحشت جنگل جان سالم به در ببرد و اسرار تاریک پنهان در آن را کشف کند. در طول بازی، بازیکنان باید انتخاب‌های دشواری داشته باشند که بر نتیجه داستان تأثیر بگذارد و سرنوشت مرد جوان را تعیین کند. آیا او می‌تواند اسرار جنگل نفرین شده را کشف کند یا قربانی نیروهای شیطانی خواهد شد که در کمین هستند؟ بازی Hareem با داستان سرایی همه‌جانبه، فضای خاص و معماهای چالش برانگیز خود، نوید این را می‌دهد که بازیکنان را تا پایان در لبه صندلی خود نگه دارد. آیا آنقدر شجاع هستید که به تاریکی جنگل نفرین شده قدم بگذارید و اسرار آن را کشف نمایید؟

همچنین بخوانید :

۴. بازی لبه‌ی ترس

بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی برای اندروید که باید تجربه کنید

بازی‌های ترسناک ساخت ایران همگی دارای یکسری ویژگی‌های خاص و منحصربه فرد می‌باشند و آن هم داشتن یک داستان عمیق و خاص است که با قرارگیری در ماجراجویی‌ها می‌توانید تجربه‌های دلهره آوری را کسب کنید. در بازی لبه‌ی ترس همانطور که در محیط‌های وهم انگیز حرکت می‌کنید، باید از بازتاب‌های سریع و تفکر استراتژیک خود برای زنده ماندن استفاده کنید. در طول راه، شما اسرار پنهان را کشف خواهید کرد و حقیقت را در پشت تاریکی که سرزمین را اشغال کرده است، کشف می‌کنید. این بازی دارای گرافیک خیره‌کننده و طراحی صدای فراگیر است. با انواع سلاح‌ها و ابزارهایی که در اختیار دارید، برای غلبه بر ترس‌های خود و پیروز شدن، باید مدبر باشید. آیا آماده‌اید با ترس‌های خود روبرو شوید؟ برای یک ماجراجویی هیجان انگیز آماده شوید که شما را به محدودیت‌های خود سوق می‌دهد و عزم شما را آزمایش می‌کند. آیا به اندازه کافی شجاع هستید که به تاریکی قدم بگذارید و با ناشناخته‌ها مقابله کنید؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد.

۵. بازی اتاق تاریک

بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی برای اندروید که باید تجربه کنید

اتاق تاریک نام یک گیم خاص که توسط لکسیپ گیمز طراحی شده و با قرار دادن بازیکن در محیط‌های خاص و تاریک باعث می‌شود تجربه‌های ترسناکی را کسب نمایید. همانطور که به آرامی قدرت خود را به دست می‌آورید، متوجه می‌شوید که در وسط یک جنگل انبوه و تاریک ایستاده‌اید. درختان در بالای سرشان ظاهر می‌شوند، شاخه‌های ضخیم آن‌ها مانع از عبور نور کمی می‌شوند. شما هیچ خاطره‌ای از اینکه چگونه به اینجا رسیدید یا چرا اینجا هستید، ندارید، اما یک حس ناراحتی شما را فرا می‌گیرد. ناگهان صدایی از دور به گوش می‌رسد که به سختی از روی خش خش برگ‌ها و پرنده‌ها شنیده می‌شود. وقتی متوجه می‌شوید که باید اسرار این مکان را کشف کرده تا راه خود را پیدا نمایید، آیا به ندای صدا توجه می‌کنید و به عمق جنگل می‌روید یا سعی می‌کنید راه دیگری پیدا کنید؟ انتخاب با شماست، همه چیز در این قلمرو مرموز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. پاسخ‌هایی که به دنبال آن هستید ممکن است فراتر از دسترس شما باشد.

همچنین بخوانید :

۶. بازی بالهای تاریک

بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی برای اندروید که باید تجربه کنید

در میان بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی، عنوان بالهای تاریک وجود دارد که توسط لکسیپ گیمز برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی و عرضه شده است. داستان از جایی شروع می‌شود که کاپیتان تیرداد به همراه تیمش باید سام حقیقی و دیگر بازیگران ربوده شده را از پناهگاه نجات دهند. همانطور که آنها در پناهگاه جستجو می‌کنند، با موانع و معماهای مختلفی روبرو می‌شوند که برای پیشرفت بیشتر باید آنها را حل کنند. آنها همچنین با موجودات مرموز و خطرناکی روبرو می‌شوند که به نظر می‌رسد از بازیگران ربوده شده محافظت می‌کنند. در طول بازی، کاپیتان تیرداد و تیمش سرنخ‌هایی را کشف می‌کنند و رمز و راز آدم‌ربایی‌ها را جمع‌آوری می‌کنند. آنها به زودی متوجه می‌شوند که آدم ربایی‌ها تصادفی نیست، بلکه بخشی از یک نقشه بزرگتر و شوم‌تر است که توسط یک شخصیت قدرتمند و با نفوذ در صنعت سینما تنظیم شده است. در حالی که آنها با زمان برای نجات بازیگران ربوده شده رقابت می‌کنند، کاپیتان تیرداد و تیمش باید با ترس‌ها و تردیدهای خود مقابله کنند و همچنین با خطرات موجود در پناهگاه روبرو شوند. آیا آنها می‌توانند راز را کشف کنند و بازیگران را قبل از اینکه خیلی دیر شود نجات دهند؟

۷. بازی کما

بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی برای اندروید که باید تجربه کنید

بازی ترسناک ایرانی کما برای دستگاه‌های اندرویدی توسط Armina Games طراحی شده که دارای فضایی دارک و وهم‌آور می‌باشد در این بازی بازیکنان می‌بایست یک ماجراجویی عجیب را شروع کنند و با جمع آوری سرنخ‌های خاص به این داستان مرموز پایان دهند. جلوه‌های صوتی در Coma برای ایجاد فضایی غوطه ور و پر تعلیق طراحی شده‌اند که تجربه بازیکن را افزایش می‌دهد و به تنش کلی بازی می‌افزاید. از موسیقی پس‌زمینه وهم‌آور گرفته تا پرش‌های هشداردهنده، همه صداها با دقت ساخته شده‌اند تا بازیکنان را سرحال نگه دارد و احساس قرار گرفتن در کابوس را افزایش دهد. علاوه بر جلوه‌های صوتی، بازی از نویزهای محیطی و صداهای محیطی نیز برای غوطه‌ور کردن بازیکنان در دنیای پیچیده Coma استفاده می‌کند. خواه صدای جیرجیر تخته‌ها، زوزه یک موجود از راه دور، یا زمزمه‌های ناراحت‌کننده در تاریکی، هر صدا هدفی را در ایجاد حس ناراحتی و ترس انجام می‌دهد. در بازی به انجام ماجراجویی و پیدا کردن سرنخ‌ها مشغول شوید به شدت مراقب اطراف خود باشید. هیچ چیزی در این بازی قابل پیش‌بینی نیست و باید به شدت مراقب اعمال خود باشید.

سخن پایانی

مقاله بهترین بازی‌های ترسناک ایرانی برای اندروید که باید تجربه کنید نیز تمام شد در این زمینه سعی شد تا بهترین عناوینی که تا به امروز طراحی و عرضه شده را معرفی کنیم که هر کدام از این بازی‌ها دارای داستان‌های خاص خود می‌باشند. در سری بازی‌های ترسناک ایرانی داستان‌های جذاب و خارق العاده‌ای وجود دارد که با دنبال کردن آن می‌توانید روایتی خاص را تجربه کرده و برای رسیدن به پایان بازی تلاش کنید. اگر در زمینه بازی‌های ترسناک ایرانی عناوین دیگری را می‌شناسید که در مقاله وجود ندارد با معرفی آن به ما کمک کنید تا این بخش را تکمیل‌تر نماییم.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com