دیجیتال چت استیشن به‌تازگی با انتشار پستی جدید، جزئیاتی از مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا را فاش کرده است. البته او دقیقا به اسم Xiaomi 15 Ultra اشاره نکرده، اما با توجه به اطلاعاتی که مربوط به یک گوشی پرچمدار است، می‌توان حدس زد که او درباره پرچمدار اولترای شیائومی صحبت می‌کند.

به گزارش gizmochina، شیائومی 15 اولترا که احتمالا در سه ماهه‌ی اول سال 2025 معرفی می‌شود، پیشرفته‌ترین گوشی پرچمدار شیائومی خواهد بود و به جانشین شایسته‌ای برای گوشی شیائومی 14 اولترا تبدیل خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیاتی از مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا

دیجیتال چت استیشن مدعی شده که گوشی شیائومی 15 اولترا به چهار لنز دوربین مجهز می‌شود، سه لنز 50 مگاپیکسل هستند و یکی از آنها 200 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو است.

مهم‌ترین ویژگی و مشخصه‌ی گوشی شیائومی 15 اولترا، سیستم تصویربرداری است. درواقع، مدل‌های اولترای شیائومی همیشه با تمرکز ویژه بر قابلیت‌های دوربین طراحی و تولید شده‌اند.

مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا

به نظر می‌رسد این لنز 200 مگاپیکسلی جدید نه‌تنها از قابلیت‌های زوم رایج پشتیبانی می‌کند، بلکه از قابلیت‌های تله‌فوتو در نور کم و مود اولترا تله‌فوتو ماکرو نیز برخوردار می‌شود. به این ترتیب، شیائومی 15 اولترا به دستگاهی قدرتمند برای علاقه‌مندان عکاسی تبدیل خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره جزئیات سنسورهای 50 مگاپیکسلی در دست نیست؛ با این حال پیش‌بینی می‌شود که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 1 اینچی با دیافراگم ثابت باشد و از همان ترند سنسورهای بزرگ در دستگا‌ه‌های رده‌بالای شیائومی پیروی کند.

شیائومی 14 اولترا هم به چهار لنز دوربین مجهز است. این اسمارت‌فون از یک سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسل Sony LYT-90 با دیافراگم متغیر f/1.63 – f/4 بهره می‌برد و از لرزشگیر OIS پشتیبانی می‌کند.

در تنظیمات دوربین این گوشی، از یک سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید با میدان دید 122 درجه هم استفاده شده که دیافراگم آن f/1.8 است و قابلیت سوپر ماکرو 5 سانتی‌متری دارد. دو لنز 50 مگاپیکسل تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو نیز تنظیمات دوربین شیائومی 14 اولترا را تکمیل می‌کنند.

مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا

هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی از لنز 200 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو استفاده می‌کند یا همان روند شیائومی 14 اولترا را پیش می‌گیرد؛ با این حال در برخی شایعات به این نکته اشاره شده که شیائومی از سنسور سامسونگ HP3 استفاده می‌کند که قابلیت زوم اپتیکال 10x دارد. سنسور HP3 یک سنسور 200 مگاپیکسل دوربین گوشی با پیکسل‌های 0.56 میکرومتر است که تاکنون در چند گوشی رده‌بالا استفاده شده.

سایر مشخصات شیائومی 15 اولترا

پیش‌بینی می‌شود که این گوشی پرچمدار از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 و رم 24 گیگابایتی برخوردار شود. همچنین گفته می‌شود که شیائومی 15 اولترا به باتری 6200 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود و رابط کاربری HyperOS 2.0 را مبتنی بر اندروید 15 اجرا می‌کند.

شیائومی احتمالا در پرچمدار جدیدش از نمایشگر 2K با لبه‌های خمیده استفاده می‌کند و سنسور اثر انگشت اولترا سونیک را زیر نمایشگر جا می‌دهد. انتظار می‌رود شیائومی 15 اولترا در مدل‌های چرمی، فایبرگلاس و سرامیک عرضه شود.

نظر شما درباره مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا چیست؟ آیا تا به حال از مدل‌های اولترای شیائومی استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com