Action! یک نرم‌ افزار ضبط صفحه نمایش ویندوز با کیفیت فوق‌ العاده HD است که امکان پخش زنده و ضبط در زمان واقعی را فراهم می‌کند. با Action! می‌توانید بازی‌ ها، ویدیوهای پخش‌ کننده وب، موسیقی، اسکرین‌ شات‌ ها، وب‌ کم، نظرات میکروفون و موارد دیگر را ضبط و پخش کنید.

Mirillis Action! حالت گرین‌ اسکرین را در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون می‌توانید پس‌ زمینه را هنگام ضبط با وب‌ کم خود از ضبط ویدیوی خود حذف کنید. برای این کار نیازی به دوربین خاصی ندارید – تنها چیزی که نیاز دارید ضبط‌ کننده صفحه نمایش Action! و هر پس‌ زمینه رنگی جامد است، که راه‌ حل بسیار ارزان‌ تر است و نتایج مشابه یا حتی بهتری را ارائه می‌دهد.

 

ضبط صفحه نمایش با کیفیت بالا و آسان با Action

 

عملکرد برجسته و استفاده از GPU Action! امکان ضبط ویدیوی بازی HD در زمان واقعی روان‌ ترین را فراهم می‌کند! نرخ فریم فعلی و متوسط بازی (FPS) را در حین بازی نمایش دهید و نتایج معیار خود را ذخیره کنید. Action! استاندارد جدیدی را برای عملکرد و تجربه کاربری نرم‌ افزار ضبط صفحه نمایش در زمان واقعی تعریف می‌کند. ویدیوهای HD با نرخ فریم بالا و روان از فعالیت‌ های دسکتاپ و برنامه‌ های خود ضبط کنید، نظر میکروفون را اضافه کنید و به راحتی آموزش‌ های عالی ایجاد کنید.

ویدیوها را از وب‌ سایت‌ ها و برنامه‌ های دیگر در زمان واقعی ضبط کنید. یکی از بسیاری از پروفایل‌ های از پیش تعریف شده را انتخاب کنید و یک دکمه را فشار دهید تا ضبط‌ های خود را به فرمت‌ های محبوب، دستگاه‌ های چندرسانه‌ای مورد علاقه، فیسبوک یا یوتیوب صادر کنید. از صادرات سریع ویدیو با شتاب سخت‌ افزاری با فناوری‌ های NVIDIA NVENC، AMD APP یا Intel Quick Sync Video استفاده کنید.

ضبط‌ های خود را به سرویس‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی محبوب مانند یوتیوب و فیسبوک صادر و آپلود کنید. Action! پروفایل‌ های صادرات از پیش تعریف شده برای یوتیوب و فیسبوک را ارائه می‌دهد، فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا ضبط‌ های خود را به سرعت و به راحتی به سرویس مورد علاقه خود صادر و آپلود کنید.

ضبط‌ کننده صفحه نمایش Action! از طیف گسترده‌ای از ضبط ویدیوی با رزولوشن بالا پشتیبانی می‌کند، از ضبط صفحه نمایش 2K، 3K، 4K برای نمایشگرهای تک (پشتیبانی شده برای فرمت‌ های فایل AVI و MP4) تا بیش از 8K (پشتیبانی شده برای فرمت فایل AVI) برای AMD Eyefinity یا NVIDIA 3D Vision. تنظیمات

 

Mirillis Action! 4.41.1 changelog:

بهبود ثبات و عملکرد در حالت ضبط پنجره/برنامه انتخاب شده بهبود عملکرد هنگام اجرای Action! در حالت غیرمدیر تغییرات در چندگانه اسکرین‌شات ضبط (فاصله زمانی)

source

توسط wikiche.com