مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز 11 24H2 را برای اعضای برنامه پیش‌ نمایش ویندوز اینسایدر در کانال Release Preview منتشر کرد. شماره ساخت 26100.1876 است، تحت KB5043178.

این نسخه شامل ویژگی‌ هایی خواهد بود که به طور معمول برای کاربران در کانال منتشر خواهد شد، در حالی که سایر ویژگی‌ های ذکر شده به تدریج منتشر خواهند شد و ممکن است بلافاصله برای همه کاربران Release Preview در دسترس نباشند.

 

قابلیت‌ های جدید اشتراک‌ گذاری در ویندوز 11

 

در اینجا تغییرات است:

انتشار تدریجی

[منوی شروع] جدید! اکنون گزینه “خروج” در مدیریت حساب زمانی که منوی شروع را باز می کنید وجود دارد. برای تغییر به کاربر دیگری، روی بیضی ها (…) کلیک کنید. لیستی از سایر کاربران برای آسان‌تر کردن جابجایی ظاهر می‌شود.

[نوار وظیفه] جدید! اکنون می‌توانید فایل‌ های محلی را مستقیماً از نتایج جستجویی که در کادر جستجو در نوار وظیفه ظاهر می‌شوند به اشتراک بگذارید.

[تنظیمات] جدید! صفحه تنظیمات بهینه‌ سازی تحویل اکنون با طراحی ویندوز 11 مطابقت دارد. به تنظیمات > بروزرسانی ویندوز > گزینه‌ های پیشرفته > بهینه‌ سازی تحویل مراجعه کنید.

جدید! یک توصیه انرژی جدید برای خاموش کردن محدوده دینامیکی بالا (HDR) وجود دارد. این به حفظ انرژی در دستگاه‌ هایی که دارای نمایشگر HDR هستند کمک می‌کند. به تنظیمات > برق و باتری > توصیه‌ های انرژی بروید.

[قفل صفحه] جدید! کنترل‌ های رسانه اکنون هنگام پخش رسانه در قسمت پایین صفحه قفل در مرکز آن نشان داده می‌شوند.

[عمر باتری] جدید! هنگامی که باتری دستگاه شما در حال تمام شدن است، یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود که از شما می خواهد دستگاه خود را به برق وصل کنید. این اتفاق زمانی رخ می دهد که سطح باتری به 20٪ برسد و در حالی که Energy Saver روی “Always On” تنظیم شده است.

 

انتشار عادی

[نرم افزار منبع باز] این بروزرسانی ویژگی‌ های افزودنی را به فایل‌ های credits.txt برای اجزای Rust OSS اضافه می‌کند.

[ویرایشگر روش ورودی (IME)] هنگام داشتن تمرکز ورودی در یک کادر ترکیبی، ممکن است هنگام بستن آن پنجره نشتی حافظه رخ دهد.

[برنامه های WebView2] آنها ورودی را از کنترلرهای Xbox 360 و بلوتوث تشخیص نمی دهند.

source

توسط wikiche.com