در این مقاله قصد داریم تا بهترین ربات بازی های تلگرام را به شما معرفی کنیم. همچنین لینک دسترسی به این ربات‌ها و توضیحاتی درباره آن‌ها نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود. با پلازا همراه شوید.

برنامه تلگرام، علاوه بر پیام‌رسانی و قابلیت تماس، دارای یک سری بازی است که می‌توانید به تنهایی یا با گروهی از دوستان خود انجام دهید. این بازی‌ها برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس هستند و سبک‌های متنوعی دارند؛ مثلا بعضی از بازی‌ها استراتژیک هستند و برخی دیگر از بازی‌های پیچیده RPG الهام گرفته‌اند. همه این بازی‌ها نیز به صورت رایگان در دسترس هستند. همچنین این ربات های تلگرامی در گروه‌های شما در Telegram به طور مستقیم فعال شده و از دستور Bot استفاده می‌کنند. اما کدام یک جزو برترین‌ها هستند؟

فهرست مطالب

بهترین ربات های بازی تلگرام

با یک جستجوی کوچک در خود برنامه تلگرام می توانید ربات های بازی بیشمار را ببینید که هر کدام از آنها ویژگی ها و کار کرد خاص خود را دارند، اما تمامی آنها نمی توانند به عنوان بهترین ربات بازی تلگرام انتخاب شوند. ویژگی های زیادی وجود دارد که می تواند یک ربات را تبدیل به بهترین گزینه کند. بهترین ربات بازی تلگرام باید ویژگی هایی چون تنوع بازی ها را داشته باشد، به طوری که کاربران بتوانند از بازی های مختلف با سبک های گوناگون لذت ببرند. همچنین کاربرپسند بودن و سادگی در استفاده، برای جلب توجه و جذب کاربران اهمیت دارد. در نهایت امکان رقابت چند نفره و تعامل اجتماعی با دوستان، تجربه بازی را جذاب تر و سرگرم کننده تر می کند. در ادامه لیستی از بهترین بازی هایی که می توانند این ویژگی ها را در اختیار کاربران بگذارند را معرفی کرده و روش دسترسی به هرکدام را نیز با هم بررسی می کنیم.

1. بازی اسم فامیل

ربات بازی های تلگرام

در این بازی گروهی تلگرام که به صورت دو نفره یا چند نفره می‌توان انجام داد از اسم و فامیل گرفته تا شهر و کشور با حروف مشخصی که تعیین می‌شود، بازیکنان کلمه می‌نویسند و برای هر کلمه صحیح ۱۰ امتیاز و برای کلمات مشابه هم ۵ امتیاز در نظر گرفته می‌شود. این بازی از بازی های تلگرامی دونفره بشمار می‌رود. از طریق ربات اسم فامیل تلگرام @esm_famil_bot می‌توانید این ربات بازی سوالی تلگرام برای گروه یا چند نفره را انجام دهید.

2. بازی حکم

ربات های بازی تلگرام

حکم نوعی بازی پرطرفدار است که معمولاً با ورق انجام می‌شود، اما با عرضه تکنولوژی، این بازی چند نفره به تلگرام هم راه پیدا کرده است. بازی به این صورت است که پس از ورود به آن چند بازیکن دیگر هم به شما ملحق شده و تا چند دفعه مشخصی که توسط بات تعیین شده است، می‌توانید بازی را تکرار کنید و امتیاز کسب کنید. با استفاده از ربات های بازی های تلگرام حکم تلگرام @telehokmbot می‌توانید این بازی را انجام دهید. این بهترین ربات حکم تلگرام است.

همچنین بخوانید :

3. بازی مینروب

ربات های بازی تلگرام

یکی از معروف‌ترین ربات بازی های تلگرام، ربات بازی مینروب @minroobot است. یک بازی ساده که شما در آن یک صفحه متشکل از پنجره‌ دارید که باید پنجره‌های حاوی مین را شناسایی کنید. محبوبترین قسمت این بازی، بازی های دو نفره آن است که می توانید در پیدا کردن مین ها با یک نفر دیگر که هم به صورت ناشناس قابل انتخاب است و هم می تواند از دوستان شما باشد رقابت کنید. در این رقابت شما 15 مین دارید که هر کس زودتر بیش از نیمی از این مین ها یعنی 8 مین را پیدا کند برنده خواهد بود. این ربات علاومه بر خود بازی یک جامعه کاربری قوی نیز دارد که می تواند شما را با کگاربران مختلف آشنا کند و می توان آن را یکی از بزرگترین بازی های تلگرام فارسی دانست.

 

4. بازی Werewolf

ربات های بازی تلگرام

گرگینه از جمله ربات های تلگرامی شبیه به بازی‌های «خرس قطبی» و «مافیا» است، اما با نسخه‌ای پیشرفته‌تر. برای کسانی که قبلاً درباره این عنوان نشنیده‌اند، این ربات بازی مافیا در تلگرام را توضیح می‌دهیم. به‌طور کلی شما و دوستانتان در دهکده‌ای با افراد خاص زندگی می‌کنید. در بین این گروه، یک گرگ وجود دارد و ماموریت او این است که قبل از پایان بازی همه روستاییان را از بین ببرد. این یکی از بهترین ربات های بازی در تلگرام است.

از سوی دیگر، روستاییان باید با هم کار کنند تا بفهمند چه کسی گرگ است و او را قبل از آنکه کل جمعیت را نابود کند، از بین ببرند. در پایان هر شب، روستاییان شانس رای دادن به کسانی را که فکر می‌کنند گرگ هستند دارند. در این بازی، کسی که بیشترین رای را بیاورد از بازی خارج می‌شود، بنابراین اگر اکثریت به یک روستایی بی‌گناه رأی دهند، او از بازی خارج می‌شود. برای داشتن بهترین ربات بازی مافیا تلگرام از لینک Werewolf@ استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

 

5. بازی بلک جک

ربات بازی بلک جک

بلک جک یکی دیگر از بازی های جذابی است که می توانید در بستر تلگرام آن را به صورت گروهی یا انفرادی بازی کنید. این بازی که طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از اصلی ترین بازی های با پایه کارت به حساب می آید، علاوه بر سرگرمی می تواند بر مهارت تمرکز، ریسک پذیری و قدرت انتخاب شما نیز تاثیر بگذارد. شما به راحتی می توانید با کمک ربات Blackjackbot این بازی را در بستر تلگرام و با یک گرافیک ساده اما قابل قبول انجام دهید. در لین ربات امتیازات شما ثبت شده و در طی یک رتبه بندی در بین رقبا اعلام می شود. همینطور ربات لیگ های مختلفی دارد که برای بازیکن ها با لول های مختلف قابل دسترس می باشند و می توان آن را از همه جهات یک ربات ایده آل برای ارائه این بازی دانست.

 

6. بازی جستجو کلمه

بازی جستجو کلمه

این ربات معمایی یکی دیگر از بازی های جذابی است که شما می توانید آن را در بستر تلگرام انجام دهید. در این بازی شما مجموعه ای از حروف را خواهید داشت که لازم است به کمک آنها کلمات مختلف را که تعداد حروف آنها به شما داده شده است حدس بزنید. هر چه کا بازیکن تعداد کلمات بیشتری را با این حروف حدس بزند امتیاز بهتری از آن مرحله خواهد گرفت. در هر یک از این مراحل سه دسته کلمه آسان، متوسط و سخت قار دارد که تعداد این کلمات در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت و در صورتی که کاربر درست حدس زده باشد، از این تعداد کم خواهد شد.

در این بازی کاربران نیز می توانند به عنوان سازنده عمل کرده و در صورتی که سوال جدیدی به مجموعه مورد نظر اضافه کنند، با هر بار بازی دیگر بازیکنان در این مرحله سکه کسب می کنند. شما در ربات JostojoBot می توانید وارد این چالش جذاب شده و با جمع دیگری از کاربران رقابت کرده، رتبه خود را افزایش دهید و دیگران را نیز به چالش بکشید.

 

7. بازی چالش اطلاعات

بازی چالش اطلاعات

اطلاعات عمومی همیشه یکی از بازی های پرطرفدار برای کسانی است که در بستر هایی مانند تلگرام به دنبال پیدا کردن بازی می گردند و نیاز به گرافیک چندان ویژه ای برای انی منظور ندارند. در موارد قبلی از بازی هایی مشابه این مورد نمونه هایی را معرفی کرده بودیم ولی این بازی می تواند ویژگی های منحصر به فرد خوبی را در اختیار شما بگذارد. در این بازی شما می توانید بازی را با دوستان خود در داخل گروه ها و یا به صورت انفرادی انجام دهید. همینطور می توانید با افراد ناشناس بازی کرده و سطح خود را نیز ارتقا دهید. ربات Hooshrobot می تواند این بازی را در اختیار شما قرار دهد.

 

8. بازی محبوب تیک تاک تو

بازی محبوب تیک تاک تو

بازی تیک تاک تو(Tic Tac Toe) یکی از بازی های ساده و محبوب است که به دو بازیکن اجازه می دهد تا با قرار دادن نشانه های X و O در یک شبکه سه در سه، تلاش کنند تا یکی از آنها اولین کسی باشد که سه نشانه خود را در یک خط عمودی، افقی یا قطری قرار می دهد. پیشینه این بازی به قرن ها قبل باز می گردد و ریشه های آن به بازی های مشابهی در مصر و روم باستان نسبت داده می شود. تیک تاک تو به دلیل سادگی و نیاز به استراتژی های پایه، بسیار محبوب است و به عنوان یک روش سرگرم کننده برای گذراندن وقت و آموزش تفکر منطقی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ربات XOBot شما به راحتی می توانید این بازی را انجام داده و یک رقابت سرگرم کننده را با ظاهر ساده این ربات تجربه کنید. همینطور امکان استفاده از این ربات در داخل گروه ها و یا بازی دو نفره با سایر دوستان در چت های خصوصی برای کاربران وجود دارد که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

 

 

9. بازیهای تلگرامی

ربات گیم تلگرام

بازی دوز، معمولاً روی کاغذ انجام می‌شد و طرح آن به شکل ۳ تایی، ۶ تایی و غیره بود. به عنوان مثال، برای دوز ۳ تایی با ۹ مهره بازی می‌شود. اما امروزه این بازی تلگرامی دونفره را به صورت آنلاین یا حتی در بات‌های تلگرام هم می‌توان انجام داد. برای انجام بازی‌هایی مثل دوز و سنگ کاغذ قیچی هم می‌توانید از ربات بازی در تلگرام @bazihaabot استفاده کنید.

10. ربات Game

ربات های بازی تلگرام

اگر دلتان برای بازی‌های آرکید تنگ شده است، به راحتی می‌توانید بسیاری از بازی‌های این سبک را در ربات های تلگرامی گروهی Gamee پیدا کنید؛ زیرا دارای تعداد زیادی از ربات های تلگرامی از این سبک است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. از جمله بازی‌های آن نیز Gravity Ninja و Snake هستند. دوستان خود را به این بازی‌ها دعوت کرده و آن‌ها را به چالش بکشید و سعی کنید تا در صدر جدول بمانید. بازی‌های موجود در بات بسیار ساده هستند، اما همچنان با دستورالعمل‌هایی همراه هستند تا بتوانید به سهولت بازی کنید. برای بازدید از بازی‌های برترین رباتهای بازی در تلگرام از Gamee@ استفاده کنید. این از بهترین ربات های گروهی تلگرام است.

11. بازی جرات و حقیقت

ربات های بازی تلگرام

بازی معروف جرات و حقیقت هم با انتخاب یکی از گزینه‌های جرات یا حقیقت و پاسخ به تعدادی پرسش شروع شده و ادامه می‌یابد. جرات و حقیقت یکی از بازی‌های جذاب در تلگرام است که می‌توانید ساعت‌ها خود را سرگرم کنید. بهترین ربات جرات حقیقت تلگرام @hjbazibot است که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

همچنین بخوانید :

12. ربات Poker Texas Holdem

بازی جدید تلگرام

علاقه‌مندان به بازی پوکر، می‌توانند ساعت‌ها با ربات Poker Texas Holdem سرگرم شوند. این ربات بازی تلگرام، بیش از ۶۰۰ هزار کاربر دارد و در بیش از ۱۰ زبان مختلف از جمله زبان فارسی قابل استفاده است. در این ربات شما می‌توانید با کاربران دیگر بازی کنید و به امکانات قابل توجه زیادی از جمله مدیریت آیتم‌های مختلف بازی دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید :

13. ربات بازی تلگرام Chess Bot

بازی های تلگرام

این بازی جدید تلگرام مختص به‌ دوست‌داران شطرنج است. یک ربات ساده که امکان تجربه بازی شطرنج را به‌شما می‌دهد. می‌توانید در هر زمانی با این ربات شطرنج بازی کنید. البته این بازی کاملا گرافیکی و انیمیشینی نیست و ربات ابتدا عکس صفحه شطرنج را به‌شما نشان می‌دهد و شما باید پس از انتخاب مهره مدنظر، خانه‌ای که می‌خواهید مهره به آنجا منتقل شود را انتخاب کنید. ربات Chessbot با وجود رابط کاربری ساده یکی از بهترین ربات های بازی شطرنج در تلگرام است.

14. بازی Spy

ربات بازی تلگرام

جاسوس و یا Spy از جمله ربات های تلگرامی با موضوع کارآگاهی و شبیه به مافیا است. به محض شروع بازی، شرکت‌کنندگان نقش خود را که می‌توانند مأمورین مخفی یا جاسوس باشند، تعیین می‌کنند. همه بازیکنان یک پیام خصوصی را از ربات spyfallbot@ دریافت می‌کنند که حاوی بیان یک مکان است؛ به جز یک نفر که جاسوس خواهد بود. هدف از این بازی این است که مأمورین، جاسوس را پیدا کنند و جاسوس هم محل ملاقات مأمورین را پیدا کند. سرانجام، بازی زمانی به پایان می‌رسد که بیشتر شرکت‌کنندگان یک بازیکن مشترک را متهم می‌کنند و یا وقتی که جاسوسی، مکان ملاقات مامورین را پیدا کند.

15. Quizarium؛ ربات بازی تلگرام چالش اطلاعات

ربات بازی های تلگرام

اگر به دنبال تست دانش عمومی خود هستید، پس ربات بازی تلگرام اطلاعات عمومی Quizarium در بین ربات های بازی فکری تلگرام برای شما ساخته شده است. مفهوم موجود در این عنوان ساده است؛ ربات سوالی را می‌پرسد و بسته به اینکه شما به چه سرعت پاسخ دهید، به شما امتیاز می‌دهد.

همچنین بخوانید :

در این ربات بازی تلگرام سوالات، وقتی سوالی مطرح می‌شود، همه افراد در گروه شروع به حدس زدن جواب می‌کنند. بسته به تعداد حروف درستی که شما حدس می‌زنید، بات امتیازهایی به شما می‌دهد. امتیازات از یک تا پنج متغیر هستند. اگر دو بازیکن به طور همزمان پاسخ صحیح را بدهند، امتیازها به هر دو بازیکن تعلق می‌گیرد. بازیکنی که در پایان این ربات سوالی تلگرام بیشترین امتیاز را کسب می‌کند، برنده می‌شود. بازی از طریق Quizarium@ در دسترس است.

 

16. ربات Dreamers؛ ربات بازی گروهی تلگرام

ربات های بازی تلگرام

یکی از ربات بازی های چالشی تلگرام، ربات @DreamersBot است. این ربات نقش Moderator بازی Dreamers را ایفا می‌کند. در این بازی شما باید یک تصویر را انتخاب و آن را توصیف کنید. دیگر کاربران باید از میان تصاویری که در اختیارشان قرار گرفته یک تصویر که به بهترین شکل با توصیفات شما همخوانی دارد را انتخاب کنند. اگر تصویر درست را انتخاب کرده باشند، امتیاز دریافت خواهند کرد.

 

17. ربات بازی کلمه

ربات های بازی تلگرام

ربات بازی کلمه تلگرام gamerhbot@ همانطور که از نامش پیدا است یک ربات بازی برای حدس کلمات است. این بازی امکان اجرا به صورت چند نفره و گروهی در گروه‌ها و چت‌های خصوصی را دارد و شما می‌توانید به‌شکل ناشناس نیز آن را تجربه کنید.

همچنین بخوانید :

18. ربات GameBot

ربات بازی های تلگرام

به جای اینکه فقط یک ربات را از بین بازی های تلگرام دونفره به گروه خود اضافه کنید، کافی است ربات بازی تلگرام تبر Gamebot@ را در گپ تایپ کرده و منتظر بارگیری آن باشید. سپس می‌توانید فهرستی از بازی‌های مختلف همانند Lumberjack ،Corsairs و Math Battle را انتخاب کنید. از بین همه این بازی‌ها، Lumberjack را بسیار توصیه می‌کنیم. در این بازی تلگرامی، شما به عنوان Lumberjack (چوب‌بر) با استفاده از فلش‌های چپ و راست باید سعی می‌کنید تا شاخه‌های درخت به سر شما اصابت نکنند.

سوالات متداول

1. بهترین ربات بازی تلگرام اطلاعات عمومی کدام است؟

ربات Quizarium یکی از ربات‌های بازی با موضوع مسابقه و اطلاعات عمومی است که می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. این ربات قابلیت بازی با دیگر کاربران را نیز دارد.

2. بهترین ربات بازی تلگرامی دونفره کدام است؟

پاسخ این سوال بیشتر به سلیقه شما بازمی‌گردد. اکثر ربات‌های معرفی شده در این مطلب قابلیت بازی دونفره و حتی گروهی را دارند و هرکدام نیز در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

جمع بندی

در این مقاله تعدادی از بهترین ربات های بازی تلگرام معرفی شده و روند بازی با هر یک از آن‌ها را برای شما شرح دادیم. اگر ربات تلگرامی دیگری می‌شناسید، می‌توانید در بخش نظرات به سایر خوانندگان پلازا معرفی کنید.

source

توسط wikiche.com