پینترست 📍 یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب برای اشتراک گذاری و پیدا کردن ایده‌های جدید در زمینه‌های مختلف محسوب میشود.

به همین دلیل بسیاری از کاربران تمایل دارند تا با استفاده از روش‌های مختلفی بتوانند این ایده‌ها را برای خودشان ذخیره سازی کنند. به همین دلیل در این مطلب از انزل وب به آموزش ۶ روش دانلود با کیفیت بالا از پینترست برای همه دستگاه‌ها میپردازیم.

سایت دانلود عکس از پینترست با کیفیت بالا

High-quality Pinterest image download website

به طور خلاصه برای دانلود عکس با کیفیت از پینترست، میتوانید از راهکارهای زیر استفاده نمایید:

  • استفاده از دکمه Download در خود برنامه پینترست
  • نصب افزونه کروم Pinterest Video Downloader
  • استفاده از افزونه Image downloader – Imageye
  • وبسایت Save Pin
  • وبسایت Pinterest Video
  • وبسایت Experts PHP

در حال حاضر ساده‌ترین روش برای دانلود محتوا در پینترست استفاده از دکمه Download در همین برنامه است. اما اگر با مشکل باز نشدن برنامه پینترست یا سایر مشکلات در هنگام دانلود ویدیو یا تصاویر مواجه شدید، میتوانید از سایر روش‌ها نیز استفاده کنید. راهکارهای گفته شده میتوانند برای دستگاه های اندروید، ایفون و نسخه وب Pinterest در کامپیوترها کاربردی و قابل استفاده باشد.

۱- دکمه Download بهترین راهکار دانلود با کیفیت بالا از پینترست

در نسخه‌های قدیمی پینترست، دانلود تصاویر و ویدیوها برای برخی از کاربران دشوار بود اما بر اساس مطلب Help Pinterest اینکار با استفاده از گزینه دانلود در کنار پست‌ها بسیار ساده شده است. برای اینکار در نسخه وب، میتوانید پس از پیدا کردن پست مورد نظرتان روی علامت سه نقطه کنار آن بزنید و Download image را انتخاب کنید.

دانلود پست های پینترست

روش انجام اینکار در اپلیکیشن تلفن همراه پینترست نیز به همین شکل با زدن علامت سه نقطه کنار پست و انتخاب گزینه Download image است.

دانلود با کیفیت بالا از پینترست

با این راهکار، دانلود تصاویر بسیار راحت شده است اما ذخیره سازی دسته جمع تصاویر یا ویدیوها همچنان میتواند برای افراد چالش برانگیز باشد که در ادامه بیشتر به روش‌های جدید خواهیم پرداخت.

۲- نصب افزونه کروم Pinterest Video Downloader

یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای دانلود و ذخیره سازی تصاویر در پینترست، از طریق افزونه‌های موجود و قابل نصب در کروم است. افزونه Pinterest Photo Capturer – Pinterest Video Downloader یکی از افزونه‌های قبال نصب برای نسخه دسکتاپ کروم است که با استفاده از آن به سادگی میتوانید تصاویر و ویدیوها را با کیفیت بالا دانلود نمایید. در صورتی که برنامه پینترست اجازه دانلود محتواها را ندهد، شما میتوانید از این روش برای آن استفاده کنید. علاوه بر آن با استفاده از این روش میتوانید تصاویر و پین‌های زیادی را در مدت کوتاهی به صوت یکجا دانلود نمایید. این ابزار از بین سایر افزونه های موجود برای دانلود در پینترست سادگی و سرعت بیشتری دارد.

برای اینکار ابتدا وارد Google extension و سپس افزونه Pinterest Photo Capturer – Pinterest Video Downloader شوید. حالا روی دکمه Add to chrome بزنید و کمی صبر کنید تا فایل آن بر روی مرورگر دانلود و نصب شود. پس از نصب لازم است دکمه Sign in را بزنید تا با استفاده از اکانت گوگل یک حساب کاربری ایجاد کنید. حالا آیکون پازل را از نوار ابزارهای بالای صفحه مرورگر انتخاب و افزونه دانلود شده را پیدا کنید. در کنار این افزونه میتوانید علامت یک پونز را ببینید و ابزار موردنظرتان را از این طریق به منوی بالای صفحه پین کنید.

نصب افزونه Pinterest Photo Capturer در کروم

پس از آن برنامه پینترست را باز کنید و حالا علامت دانلود اضافه شده در این صفحه را میتوانید مشاهده کنید. در مرحله بعد پس از جستجوی موضوع مورد نظرتان، میتوانید روی علامت دانلود قرمز رنگ در صفحه کلیک کنید تا تصاویر موجود در صفحه به صورت یکجا دانلود شوند. این تصاویر پس از دانلود در مسیر Downloads از کامپیوتر قرار می‌گیرند و شما میتواند با زدن دکمه Pause دانلود را متوقف کنید.

دانلود با کیفیت بالا از پینترست با استفاده از افزونه

۳- استفاده از افزونه Image downloader – Imageye

یکی دیگر از راهکارهای موثر و سریع برای دانلود کردن تصاویر بر روی نسخه دسکتاپ کروم، استفاده از افزونه Image downloader – Imageye میباشد. این افزونه کاربردی میتواند هر تصویری را در صفحه مرورگر شناسایی کند و برای همه وبسایت‌ها از جمله پینترست نیز کاربردی باشد. شما میتوانید از طریق این ابزار دانلود با کیفیت بالا از پینترست را تجربه کنید. برای اینکار ابتدا لازم است افزونه Image downloader – Imageye را از طریق chrome webstore دانلود و فعال کنید. حالا مجددا با زدن آیکون پازل در بالای صفحه، این ابزار را پین کنید تا بتوانید سریع تر به آن دسترسی داشته باشید.

افزونه Image downloader - Imageye

حالا صفحه مورد نظرتان از برنامه پینترست را باز کنید و روی آیکون ابزار Image downloader بزنید. پس از آن میتوانید پنل دانلود را در سمت راست مشاهده کنید. در اینجا لازم است کمی صبر داشته باشید تا تمامی آیتم‌های بصری موجود در صفحه اسکن شوند. با اینکار شما میتوانید تمامی جزئیات تصاویر از جمله سایز و فرمت را ببینید و دانلود کنید.

افزونه دانلود تصویر از پینترست

۴- سایت دانلود با کیفیت بالا از پینترست Save Pin

استفاده از وبسایت Save Pin یکی دیگر از راهکارهای دانلود از پینترست محسوب میشود. این سایت روشی سریع و بدون محدودیتی را برای کاربران ایجاد کرده است. یکی از مزایای اصلی این سرویس، امکان دانلود فیلم از پینترست با کیفیت بالا نیز میباشد. تنها کار لازم برای استفاده از این سایت، آن است که آدرس URL صفحه پست مورد نظرتان را از بالای آن کپی کرده و در باکس سایت Save Pin قرار دهید.

دانلود پست و ودیوهای پینترست با سایت Save Pin

سپس روی دکمه Download بزنید تا بتوانید آن را به سادگی ذخیره کنید. در زمینه محتواهایی ویدیویی امکان دانلود با کیفیت و فرمت‌های مختلف نیز به شما داده میشود.

دانلود با کیفیت بالا از پینترست در سایت Save Pin

شما همچنین میتوانید اپلیکیشن Save Pin را برای گوشی‌های اندرویدی از طریق گوگل پلی نصب کنید تا دسترسی های سریع ترین به قابلیت‌های آن داشته باشید.

۵- وبسایت Pinterest Video

از دیگر ابزارهای آنلاین برای دانلود با کیفیت بالا از پینترست، استفاده از سایت Pinterest Video میباشد. استفاده از این سایت نیز بسیار ساده است و شما میتوانید از طریق آن هم تصاویر و هم ویدیوها را دانلود نمایید. با کپی کردن لینک صفحه مورد نظر و Paste کردن آن در باکس، دکمه‌های مربوط به دانلود آن را ببینید.

دانلود با کیفیت بالا از پینترست با Pinterest Video

با استفاده از این سایت میتوانید تصاویر، ویدیو، استوری و گیف‌های موجود در پینترست را دانلود کنید. امکان مشاهده بخش‌های مختلف این سایت با زبان فارسی نیز وجود دارد. شما حتی میتوانید از این سرویس برای دانلود عکس با کیفیت از پینترست ایفون نیز استفاده کنید.

سایت Pinterest Video

۶- وبسایت Experts PHP

برای آنکه بتوانید دانلود با کیفیت از پینترست را به سادگی انجام دهید، وبسایت Experts PHP نیز میتواند گزینه خوبی باشد. اگرچه وجود بخش‌های تبلیغاتی و قسمت‌های مختلف باعث شلوغ شدن و ایجاد سردرگمی این سایت شده است؛ اما استفاده از آن کاملا رایگان و بدون محدودیت است. مانند سایر وبسایت‌های معرفی شده، در Experts PHP نیز باید آدرس URL یا لینک پست مورد نظرتان را قرار دهید و سپس روی دکمه Download بزنید.

وبسایت Experts PHP برای دانلود ویدیو و تصویر از پینترست

بر اساس نظرات کاربران در سایت Quora استفاده از وبسایت‌ها، یکی از راهکارهای سریع برای دانلود عکس و فیلم از پینترست بدون کاهش حجم و کیفیت میباشد.

سوالات متداول

بالا بردن کیفیت عکس در پینترست امکان دارد؟

بله شما میتوانید در صورت نیاز برای بهتر کردن کیفیت تصاویر پینترست از سرویس‌های بهینه ساز عکس با هوش مصنوعی استفاده کنید و با بارگذاری تصاویر در این سایت کیفیت آنها را در زمان کوتاهی بهبود ببخشید.

جمع بندی

به طور کلی ساده‌ترین راهکار برای دانلود پست و محتواهای برنامه Pinterest با زدن آیکون سه نقطه کنار پست و استفاده از دکمه Download است. اما در صورتی که با استفاده از این روش موفق به دانلود با کیفیت بالا از پینترست برای فیلم یا تصاویر گروهی نشدید، میتوانید از روش‌های دیگری استفاده کنید. برای این منظور افزونه‌هایی مثل Pinterest Video Downloader و Image downloader میتواند راهکار بسیار سریعی برای مروگر کروم باشند. علاوه بر آن وبسایت‌های آنلاینی مثل Save Pin، Pinterest Video و Experts PHP نیز گزینه مناسبی برای دانلود آسان محتواها از طریق لینک هستند. با استفاده از این سایت‌ها شما میتوانید تصاویر، ویدیو، گیف و استوری‌ها را با کیفیت دانلود کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما تا به حال مشکلی برای دانلود فیلم از پینترست با کیفیت بالا داشته اید؟ در اینصورت از چه روش‌ و ابزارهای جایگزینی استفاده میکنید؟ اگر ابزار مناسب دیگری را میشناسید یا درباره استفاده از سرویس‌های معرفی شده، تجربه‌ای دارید، آن را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

source

توسط wikiche.com