مشترکین یوتیوب پریمیوم در دستگاه‌های اندرویدی اکنون به ابزار هوش مصنوعی مکالمه‌ای Ask دسترسی دارند. دکمه جدید Ask در یوتیوب پریمیوم به شما اجازه می‌دهد درباره آنچه که تماشا می‌کنید، سوال بپرسید و جواب بگیرید.

گوگل اخیرا قیمت سرویس اشتراکی یوتیوب پریمیم را فزایش داده و به نظر می‌رسد با اضافه کردن قابلیت‌های جدید می‌خواهد کاربران را به خرید یا شارژ مجدد اشتراک ترغیب کند.

راهنمای خرید تکراتو

این روزها وقتی نام گوگل به گوش می‌رسد، احتمالا یاد هوش مصنوعی می‌افتید. این غول فناوری در تلاش است تا ویژگی‌های هوش مصنوعی را در اکثر سرویس‌های خود ادغام کند. حالا، پس از افزایش قیمت سرویس اشتراکی یوتیوب پریمیوم، گوگل می‌خواهد تجربه‌ای اختصاصی و منحصربه‌فرد را با ارائه قابلیت هوش مصنوعی ارائه کند؛ تجربه‌ای که کاربران عادی از آن محروم خواهند بود.

مشترکین یوتیوب پریمیوم می‌توانند با ابزار هوش مصنوعی مکالمه‌ای Ask با ویدیوها تعامل داشته باشند

به گزارش phonearena، این ویژگی که قبلا مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذاشت، اکنون برای کاربران پریمیوم در ایالات متحده فعال شده است. این ابزار جدید در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی و برای کاربران بالای ۱۸ سال در دسترس است. همچنین، این قابلیت فعلا برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده و احتمالا در آینده برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر می‌شود.

با این ابزار مکالمه‌ای می‌توانید درباره ویدیوهایی که تماشا می‌کنید، سوال بپرسید تا ابزار هوش مصنوعی به شما پاسخ دهد. همچنین این ابزار در پیدا کردن محتواهای مرتبطی که به دیدن آنها علاقه دارید، به شما کمک می‌کند. برای مثال، اگر در حال تماشای ویدیوی آشپزی هستید، می‌توانید بپرسید: «از چه موادی استفاده شده است؟» یا از این ابزار بخواهید خلاصه‌ای از ویدیو را ارائه دهد.

کاربران سرویس پولی یوتیوب در آمریکا می‌توانند با ضربه روی گزینه «Ask» که زیر ویدیوی در حال پخش نمایش داده می‌شود، از این قابلیت استفاده کنند. این ابزار شبیه به ویژگی Ask Photos در Google Photos عمل می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد با زبان طبیعی از قدرت هوش مصنوعی Gemini استفاده کند.

ابزار هوش مصنوعی مکالمه‌ای Ask می‌تواند تاثیر زیادی بر بهبود تجربه کاربری داشته باشید. مثلا اگر بخشی از ویدیو را از دست داده باشید یا بخواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، کافی‌است سوال بپرسید. به نظرم یوتیوب با این روش می‌تواند افزیش قیمت را توجیه کند و حتی شمار کاربران سرویس اشتراکی را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com