طبق یک گزارش جدید، ظاهرا سیری پیشرفته اپل با ویژگی‌های Apple Intelligence زودتر از انتظار عرضه خواهد شد.

مارک گورمن تحلیلگر بلومبرگ جزئیات بیشتری درباره جدول زمانی عرضه ویژگی‌های Apple Intelligence منتشر کرده است. برخی از قابلیت‌های جدید سیری ممکن است به جای iOS 18.4 که قبلا شایعه شده بود، در iOS 18.3 عرضه شوند. گورمن گفته است:

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی iOS 18 بعد از iOS 18.1، آپدیت iOS 18.4 خواهد بود که شامل بسیاری از ویژگی‌های جدید سیری می‌شود (برخی از آن‌ها برای آپدیت iOS 18.3 در نظر گرفته شده‌اند).

این به معنای آن است که ما می‌توانیم انتظار تجربه بهبودیافته سیری را در ماه ژانویه داشته باشیم، چراکه آپدیت‌های iOS x.3 معمولا در اوایل سال جدید میلادی به جای ماه مارس عرضه می‌شوند.

گورمن همچنین جزئیاتی درباره جدول زمانی توسعه و عرضه سایر نسخه‌های iOS 18 منتشر کرده است:

  • iOS 18.1 این هفته به صورت داخلی کامل می‌شود و در اواسط ماه اکتبر منتشر می‌شود
  • iOS 18.2 در اوایل نوامبر به صورت داخلی کامل شود و در ماه دسامبر منتشر می‌شود
  • iOS 18.3 تا پایان سال جاری میلادی به صورت داخلی کامل شود و در ماه ژانویه منتشر می‌شود
  • iOS 18.4 در اوایل فوریه به صورت داخلی کامل شود و در ماه مارس منتشر می‌شود

آپدیت iOS 18.1 اولین موج قابلیت‌های Apple Intelligence را برای ما به ارمغان خواهد آورد. از جمله به‌روزرسانی سیری (رابط کاربری جدید، پاسخ‌های سریع‌تر) و همچنین ابزارهای نوشتن، قابلیت Clean Up و خلاصه‌سازی نونیفیکیشن‌ها. پس از آن، در iOS 18.2 شاهد عرضه Image Playground، Genmoji و همچنین ادغام ChatGPT خواهیم بود. در نهایت، سیری جدید را در آغاز سال آینده میلادی خواهیم دید.

اپل ظاهرا در تلاش است تا زمان انتشار سیری پیشرفته با ویژگی‌های Apple Intelligence را تسریع ببخشد. به نظر می‌رسد این شرکت می‌داند که سری جدید آیفون 16 را بر اساس ویژگی‌هایی به بازار عرضه کرده که اکثر آن‌ها هنوز قابل دسترس نیستند.




source

توسط wikiche.com