سامسونگ در اقدامی غیر منتظره، پیش فروش گلکسی S24 FE را آغاز کرد. تا پیش از این گمانه‌زنی‌هایی پیرامون قیمت گلکسی اس 24 اف ای شده بود، اما حالا به لطف این حرکت سامسونگ قیمت واقعی را می‌دانیم.

به گزارش زومیت، عرضه نسخه‌های اقتصادی‌تر با پسوند FE  برای ساامسونگ یک سنت محسوب می‌شود و معمولا سامسونگ بعد از معرفی گوشی‌های پرچمدار سری S این کار را می‌کند. حالا هم طبق همان روش قبلی گلکسی S24 اف ای در آستانه رونمایی قرار دارد و اگر همه چیز طبق برنامه انجام شود، این هفته رسما از آن رونمایی خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت گلکسی اس 24 اف ای

پیش فروش گوشی جدید گلکسی S24 FE در حالی آغاز شده که سامسونگ رسما آن را معرفی نکرده است که این یک حرکت غافلگیرانه از طرف شرکت محسوب می‌شود. احتمال می‌رود سامسونگ بزودی صفحه‌ی پیش‌فروش را از دسترس خارج کند، اما در همین مدت کوتاه قیمت گلکسی اس 24 اف ای فاش شده است.

قیمت گلکسی اس 24 اف ای مشخص شد؛ آغاز پیش‌فروش در وب‌سایت رسمی سامسونگ

بر اساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت سامسونگ، قیمت پایه‌ی گلکسی S24 FE از 649.99 دلار برای مدل 128 گیگابایتی آغاز می‌شود و مدل با حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 709.99 دلار به فروش خواهد رسید.

تاکنون می‌دانیم که گلکسی اس 24 اف ای به یک دوربین 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو با وضوح 8 مگاپیکسل با قابلیت زوم سه برابری و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی مجهز است. البته شما می‌توانید با تماشای ویدیوی آنباکسینگ گلکسی S24 FE به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید. 

طبق گزارش‌ها نمایشگر این گوشی نسبت به نسل گذشته روشن‌تر و با اندازه‌ی 6.7 اینچی عرضه می‌شود. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که نسخه‌ی آمریکایی گلکسی اس 24 اف ای به تراشه‌ی اگزینوس 2400e مجهز خواهد بود و خبری از تراشه معروف اسنپدراگون نیست.

اگر همه‌چیز طبق شایعه‌هایی که تاکنونن منتشر شده پیش برود، پنجشنبه‌ی این هفته، گلکسی اس 24 اف ای رسما معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com