گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا مشخصات آن پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. وب‌سایت چینی ITHome گزارشی درباره جعبه‌گشایی ردمی نوت 14 پرو پلاس منتشر کرده است که جزئیاتی درباره این گوشی فاش می‌کند. البته این گزارش اکنون حذف شده است و اطلاعات آن هنوز به‌طور رسمی توسط شیائومی تایید نشده‌اند.

مشخصات ردمی نوت 14 پلاس

مشخصات ردمی نوت 14 پرو پلاس

طراحی کلی این گوشی که آن را در رنگ Star Sand Green می‌بینید، از طراحی سری K شیائومی فاصله گرفته است. پنل پشتی این گوشی دارای بافت درخشان زیر نور است که از شیشه خمیده گوریلا گلس کورنینگ ساخته شده است و گفته می‌شود دو برابر قوی‌تر از نسل قبلی است. جزیره دوربین نیز دارای یک طراحی بیضوی است که با فلز صیقلی تزئین شده و بافت آن را بهبود یافته است.

مشخصات ردمی نوت 14 پلاس

ردمی نوت 14 پرو پلاس دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی 1.5K OLED با پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 است. در حالی که حاشیه پایینی آن کمی ضخیم است، حاشیه‌های بالا و کناری نازک هستند و به نظر می‌رسد با یک دوربین سلفی در بریدگی مرکزی هم‌عرض باشند. پنل پشتی و نمایشگر خمیده، همراه با فریم میانی، احساس راحتی دست و ظاهری نازک‌تر را می‌دهند.

مشخصات ردمی نوت 14 پلاس

طبق گزارش ITHome، گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس مجهز به یک باتری 6200 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 90 واتی خواهد بود. همچنین ابعاد گوشی 162.53x 74.67 x 9.36 میلی‌متر (بدون در نظر گرفتن ماژول دوربین) و وزن آن 212 گرم است.

مشخصات ردمی نوت 14 پلاس

تصاویر فاش شده همچنین نشان می‌دهند که ردمی نوت 14 پرو پلاس دارای یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، اسپیکرهای دوگانه، سنسور مادون قرمزو اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. شیائومی قبلا تایید کرده بود که ردمی نوت 14 پرو پلاس از استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به غیر از رنگ سبز، در رنگ‌های Porcelain White و Midnight Black نیز موجود خواهد بود. طبق گزارش‌ها، این گوشی احتمالا به تراشه دایمنسیتی 7350 مجهز خواهد شد.

مشخصات ردمی نوت 14 پلاس

جعبه خرده‌فروشی سفید رنگ این گوشی شامل خود گوشی، قاب محافظ سیلیکونی، سوزن سیم‌کارت، کابل شارژ و شارژر سریع 90 واتی است.




source

توسط wikiche.com