مایکروسافت نسخه عمومی VDI تیم‌های جدید خود را منتشر کرد

اوایل امسال، مایکروسافت از انتشار نسخه پیش‌ نمایش عمومی نسخه جدید زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) تیم‌ های مایکروسافت خود خبر داد. امروز، این شرکت اعلام کرد که نسخه جدید VDI تیم‌ها اکنون برای افرادی که از طریق Azure Virtual Desktops یا Windows 365 به دسکتاپ‌ های مجازی متصل می‌شوند، به طور کلی در دسترس است.

در اطلاعیه امروز، مایکروسافت آنچه را که اوایل تابستان گفته بود تکرار کرد: نسخه جدید VDI تیم‌ها از همان موتور استفاده می‌کند که برنامه تیم‌ های ویندوز استفاده می‌کند. این به نسخه VDI تیم‌ها اجازه می‌دهد تا ویژگی‌ های جدید را سریع‌ تر و بدون نیاز به ارتقاء زیرساخت VDI اضافه کند.

بیشتر پست امروز یک پرسش و پاسخ است که برای مدیران دسکتاپ مجازی طراحی شده است تا اطلاعات لازم را برای دریافت نه تنها بروزرسانی به نسخه جدید VDI تیم‌ها، بلکه همچنین برای دریافت آخرین نسخه برنامه Remote Desktop قدیمی یا برنامه جدیداً منتشر شده ویندوز را ارائه دهد. این برنامه شامل یک افزونه کوچک است که موتور رسانه جدید به نام SlimCore را دانلود می‌کند.

مایکروسافت می‌گوید تیم‌ها برای بروزرسانی نسخه قدیمی VDI به نسخه جدید نیاز به راه‌ اندازی مجدد دارند. این بیان می‌کند:

یک راه‌ اندازی مجدد واحد مورد نیاز است زیرا به طور پیش‌ فرض، اولین تجربه راه‌ اندازی بر روی بهینه‌ سازی مبتنی بر WebRTC قدیمی خواهد بود. سپس، در پس‌ زمینه، تیم‌ها سعی می‌کنند یک کانال مجازی باز کنند و اگر افزونه‌ای روی دستگاه کاربر وجود داشته باشد، دفعه بعد که تیم‌ها راه‌ اندازی مجدد می‌شوند، سعی می‌کنند از SlimCore (معماری جدید) استفاده کنند.

نسخه قدیمی مبتنی بر WebRTC تیم‌ها برای دسکتاپ‌ های مجازی پس از امروز ویژگی‌ های جدیدی دریافت نخواهند کرد، اما همچنان رفع اشکال‌ های حیاتی و بروزرسانی‌ های امنیتی را دریافت خواهند کرد. هیچ سخنی در مورد اینکه نسخه قدیمی چه زمانی دیگر پشتیبانی نخواهد شد، وجود ندارد. برنامه‌ هایی برای افزودن پشتیبانی Mac و Linux برای VDI تیم‌ های جدید وجود دارد، اما هنوز هیچ سخنی در مورد زمان انتشار آنها وجود ندارد.

source

توسط wikiche.com