به نظر می‌رسد قرار است هزینه اشتراک یوتیوب پرمیوم گران شود. کاربران در سراسر اروپا از افزایش قیمت طرح‌های فردی و خانوادگی یوتیوب پرمیوم خبر می‌دهند.

یوتیوب تصمیم به افزایش جهانی هزینه اشتراک یوتیوب پرمیوم گرفته است. کاربران این سرویس اکنون ایمیل‌هایی با قیمت‌های جدید دریافت می‌کنند که از نوامبر امسال اجرایی می‌شود.

اکثر گزارش‌های منتشر شده عمدتا از اروپا هستند و برای مثال، در بلژیک، هلند و ایتالیا، طرح خانوادگی از 18 یورو به 26 یورو برای هر ماه افزایش یافته است. در حالی‌که هزینه اشتراک طرح فردی از 12 یورو به 14 یورو رسیده است. کاربران سوئیسی نیز باید 34 فرانک پرداخت کنند (از 24 فرانک) و کاربران سوئدی شاهد افزایش قیمت‌ از 179 کرون به 279 کرون هستند.

احتمالا به‌زودی فهرست کاملی از کشورهایی که افزایش قیمت در آن‌ها اتفاق می‌‌افتد توسط یوتیوب منتشر شود. اما تا آن زمان می‌توانید ایمیل خود را بررسی کنید.

این افزایش هزینه اشتراک یوتیوب پرمیوم، بسیار تهاجمی به نظر می‌رسد و برخی از کاربران ردیت گفته‌اند که یوتیوب پرمیوم اکنون یکی از گران‌ترین سرویس‌های استریم است. حداقل برای کاربرانی که از این سرویس در یوتیوب موزیک استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اسپاتیفای ​​​​حدود 18 یورو برای طرح خانوادگی خود در اروپا دریافت می‌کند (قیمت ها در کشورهای مختلف متفاوت است)، در حالی‌که طرح فردی آن حدود 11 یورو است. اپل موزیک نیز ارزان‌تر است. به طوری که قیمت آن با هزینه طرح فردی اسپاتیفای بکسان است و برای طرح خانوادگی خود 1 یورو کمتر دریافت می‌کند.




source

توسط wikiche.com