گلکسی اس 25 اولترا یک‌بار دیگر در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد و این‌بار توانست عملکردی قوی‌تر را به نمایش بگذارد.

به گزارش sammobile، داده‌های جدید گیک‌بنچ که امروز منتشر شده، از فرکانس‌های بالاتر CPU در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خبر می‌دهند. تمام هسته‌های CPU در سطح عملکرد بالاتری نسبت به قبل کار می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

عملکرد گلکسی اس 25 اولترا در گیک‌بنچ

تست جدید گیک‌بنچ نشان می‌دهد که فرکانس پایه‌ی 6 هسته‌ی عملکرد 3.53 گیگاهرتز است؛ در حالی‌که تست‌ ماه اوت عدد 2.78 را نشان می‌داد. همچنین، خوشه دو هسته‌ای نیز از 4.09 گیگاهرتز به 4.47 گیگاهرتز رسیده است.

عملکرد گلکسی اس 25 اولترا در گیک‌بنچ

نتیجه‌ی تست اخیر گلکسی اس 25 اولترا در گیک‌بنچ، امتیازهای بالاتری را نشان می‌دهد. البته این امتیازها نسبت به ماه اوت بالاتر هستند. اما در مقایسه با امتیازهایی که دیروز منتشر شد، فقط تست چندهسته‌ای افزایش داشته، اما عملکرد تک هسته‌ای ضعیف‌تر شده.

نتیجه‌ی این بنچمارک‌ها نمی‌تواند دقیق‌ترین آمارها برای ارزیابی گوشی در دنیای واقعی را ارائه کند؛ با این حال روش خوبی برای بررسی کلی عملکرد است. همچنین، می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که فرکانس‌های CPU در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بالاتر از بررسی‌های قبلی بوده است.

گلکسی اس 25 اولترا در آزمایش گیک‌بنچ توانسته امتیازهای 3011 و 9706 را برای تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دریافت کند. در حالی‌که امتیاز بررسی ماه اوت، اعداد 2884 و 8840 را نشان می‌داد. بد نیست بدانید امتیاز تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌‌ای که گلکسی اس 25 اولترا در بررسی دیروز کسب کرده، به ترتیب 3069 و 9080 است.

چند روز قبل، Tom’s Guide مقایسه‌ای از عملکرد بنچمارک گلکسی S25 Ultra و آیفون 16 پرو مکس را به اشتراک گذاشت. گوشی آیفون موففق شد امتیاز 3400 و 8300 را دریافت کند. مثل همیشه، آیفون در تست‌های تک هسته‌ای قوی‌تر ظاهر شده، اما در تست چند هسته‌ای، ضعیف‌‌تر از رقیب اندرویدی است.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com