بازی Ghost of Tsushima (گوست آو سوشیما) که در سال 2020 توسط استودیوی ساکر پانچ عرضه شد، رسما یک دنباله دریافت می‌کند. این خبر در در جریان برنامه State of Play سپتامبر 2024 اعلام شد. ساکر پانج در حال توسعه بازی Ghost of Yotei  برای پلی‌استیشن 5 است و بازی قرار است در سال 2025 منتشر شود.

تریلر بازی جزئیات زیادی در مورد داستان بازی ارائه نمی‌دهد. بلکه بیشتر روی محیط‌های زیبا و چند لحظه از مبارزات تمرکز دارد که در آن شاهد حضور شبح جدید، «آتسو»، در عمل هستیم. به نظر می‌رسد آتسو مهارت‌هایی مشابه با «جین»، شخصیت اصلی بازی گوست آو سوشیما، در زمینه شمشیرزنی و مخفی‌کاری دارد. اما تریلر همچنین نشان می‌دهد که او به سلاح‌هایی دسترسی دارد که جین نداشت.

 

 

آتسو توسط اریکا ایشی، بازیگر و تهیه‌کننده ماهری که نقش K را در فصل دوم Misfits and Magic بازی می‌کند و یکی از صداهای روک در Dragon Age: The Veilguard است، صداپیشگی می‌شود. ایشی برای کارهایش به عنوان والکری در «اپکس لجندز»، آنا بری در Destiny 2، دکتر ونجی اوانز در Deathloop، و آمه در The Wizard, the Witch, and the Wild One شناخته شده است.

غافلگیری سونی در State of Play

در یک پست وبلاگی پلی‌استیشن، اندرو گلدفارب، مدیر ارتباطات ساکر پانچ نوشت: «هرچند که امروز وارد جزئیات داستان نمی‌شویم، اما می‌توانیم فاش کنیم که سفر آتسو در سال ۱۶۰۳ اتفاق می‌افتد. بیش از ۳۰۰ سال پس از وقایع Ghost of Tsushima.»

او ادامه داده:

داستان Ghost of Yotei در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی، قله‌ای بلند در قلب ازو، منطقه‌ای از ژاپن که امروزه به نام هوکایدو شناخته می‌شود، روایت می‌شود. در سال ۱۶۰۳، این منطقه خارج از حکومت ژاپن بود و با دشت‌های وسیع، توندراهای برفی و خطرات غیرمنتظره پر شده بود. این مکان بسیار متفاوت از قبایل سامورایی سازمان‌یافته‌ای است که در تسوشیما زندگی می‌کردند و محیطی برای روایت یک داستان اصیل است که مشتاقانه منتظر بازگو کردن آن هستیم.

بازی Ghost of Tsushima به عنوان یکی از سریع‌ترین بازی‌های فروش رفته‌ی جدید شرکت سونی در زمان عرضه شناخته شده و تا به امروز بیش از 8 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. بنابراین، اعلام یک دنباله برای این بازی تنها مسئله‌ای زمانی بود. نسخه‌ی Director’s Cut این بازی با امکانات اضافی، اوایل امسال برای کامپیوتر عرضه شد.

علاوه بر دنباله‌ی بازی Ghost of Tsushima، یک فیلم بر اساس این مجموعه توسط چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های John Wick، در دست ساخت است.


source

توسط wikiche.com