شرکت ناتینگ از ایرباد Nothing Ear (open) با طراحی گوش باز و عمر باتری 30 ساعته رونمایی کرد. این اولین ایرباد بی‌سیم گوش باز از برند ناتینگ است.

این ایرباد دارای طراحی روی گوش با قلاب‌های دورِ گوشی (Wrap-around) است و با ظاهر نیمه‌شفاف خود امضای برند ناتینگ را به نمایش می‌گذارد. Nothing Ear (open) فاقد قابلیت نویز کنسلینگ فعال است، چراکه این ایرباد برای کاربرانی طراحی شده که برای آگاهی از محیط و راحتی در طول روز اهمیت می‌دهند.

ایرباد Nothing Ear (open)

طراحی، همیشه در محصولات ناتینگ اولویت داشته و Ear (open) نیز با ظاهری شفاف خود نام برند ناتیگ را یدک می‌کشد. این ایرباد دارای اسپیکرهایی است که در بیرون گوش شما قرار دارند و یک سیستم تعادل سه نقطه‌ای با قلاب‌های سیلیکونی خود ارائه می‌دهد. ناتینگ همچنین یک سیستم جدید Sound Seal با اسپیکرهای جهت‌دار برای حفظ نشت صوتی و محافظت از حریم خصوصی ایجاد کرده است.

ایرباد Nothing Ear (open)

وزن هر بادز 8.1 گرم است و هر دو بادز و بدنه دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب هستند. ایرباد Nothing Ear (open) مجهز به درایورهایی با پوشش تیتانیوم 14.2 میلی‌متری و قابلیت اتصال بلوتوث 5.3 برای پشتیبانی از جفت شدن دو دستگاه است. همچنین هر بادز دارای میکروفون دوگانه با فناوری Clear Voice 3.0 و کنترل‌های فشاری برای پخش مدیا، کنترل‌های صدا و مدیریت تماس است.

Ear (open) مانند ایربادهای قبلی ناتینگ با اپلیکیشن Nothing X کار می‌کند. شما می‌توانید پروفایل‌های تنظیم صدای (EQ) خود را تغییر داده و به اشتراک بگذارید. همچنین کنترل‌ها را سفارشی‌سازی کنید و فریمور آن‌ها را از طریق اپلیکیشن به‌روزرسانی کنید. ایرباد جدید همچنین از Find My Network، حالت تاخیر کم برای گیمینگ و اتصال یکپارچه ChatGPT پشتیبانی می‌کند که برای کار کردن با آن به ناتینگ فون نیاز است.

ایرباد Nothing Ear (open) دارای 8 ساعت پخش با باتری 64 میلی‌آمپرساعتی خود است. در حالی‌که کیس آن با باتری 635 میلی‌آمپرساعتی، کل زمان پخش را تا 30 ساعت افزایش می‌دهد. شارژ این ایرباد به USB-C محدود شده است و گزینه شارژ بی‌سیم وجود ندارد.

قیمت و زمان عرضه

ایرباد جدید ناتینگ در یک رنگ سفید با قیمت 149 دلار / 149 یورو / 129 پوند عرضه می‌شود. پیش‌سفارش‌ آن از امروز از طریق Nothing.tech شروع می‌شود و فروش آن قرار است از اول اکتبر آغاز شود.




source

توسط wikiche.com