امروز سه بازی اسکوئر انیکس برای ایکس باکس عرضه می‌شوند. Trials of Mana و Legend of Mana هر دو امروز در Xbox در دسترس هستند و هر دو در Game Pass نیز در دسترس هستند. Final Fantasy Pixel Remaster نیز امروز برای Xbox عرضه می‌شود، اما روی Game Pass نخواهد بود.

Trials of Mana نسخه بازسازی شده بازی Super Famicom در سال 1995، که سومین بازی از سری Mana بود، است و در ابتدا برای PS4 ،Switch و PC در سال 2020 منتشر شد. اسکوئر انیکس در وبلاگ Xbox Wire گفت: این یک بازی اکشن-RPG بسیار پر جنب و جوش است که در آن شما یک مجموعه‌ی متشکل از سه قهرمان بسیار متفاوت را از بین شش نفر انتخاب می‌کنید و بسته به اینکه چه کسی را انتخاب می‌کنید، روایت متفاوتی را در طول بازی تجربه خواهید کرد.

Legend of Mana یک ریمستر از چهارمین بازی از این سری است که برای PS1 در سال 1999 عرضه شد و در سال 2021 برای PS4 ،Switch و PC منتشر شد. اسکوئر انیکس می‌گوید: به‌جای یک روایت، تا 68 کوئست را انجام می‌دهید و در حالی که آنها با سه محور مرکزی به هم متصل می‌شوند، هر کدام داستان خاص خود را برای گفتن دارند. شما می‌توانید از طریق این ماموریت‌ها با ترتیب‌های مختلف بازی کنید و در حین بازی نقشه جهان خود را ایجاد خواهید کرد.

Final Fantasy Pixel Remaster نسخه‌های بازسازی‌شده شش بازی اول Final Fantasy را با موسیقی‌های متن بازآرایی شده و ویژگی‌های جدید ارائه می‌دهد.

در حالی که Trials of Mana و Legend of Mana روی Game Pass قرار خواهند گرفت، با این حال، Final Fantasy Pixel Remaster تنها برای خرید در دسترس خواهد بود.

source

توسط wikiche.com