کانال های ایرانی تلگرام در دسته‌بندی‌های مختلفی در این پیام‌رسان فعالیت می‌کنند و مخاطبان زیادی هم دارند. در این مطلب پلازا می‌خواهیم با پرطرفدارترین کانال های تلگرامی فارسی زبان آشنا شویم.

کانال‌های تلگرام طی چند سال گذشته به یکی از پلتفرم‌های اصلی برای تولید محتوا و برقراری ارتباط میان کاربران تبدیل شده است. شما در این پیام‌رسان می‌توانید کانال‌های زیادی در ارتباط با موضوعات مختلف از ورزشی گرفته تا خبری و اجتماعی پیدا کنید. اما کدام یک از آن‌ها جزو شاخص‌ترین کانال های ایرانی تلگرام هستند؟

فهرست مطالب:

لیست بهترین کانال های تلگرام ایرانی

در ادامه با معرفی کانال های تلگرام نگاه کوتاهی داریم به کانال های برتر تلگرام که هرکدام در حوزه فعالیتی خود جزو کانال‌های پرطرفدار هستند و هر روزه با کاربران زیادی تعامل دارند. با معرفی کانال های برتر تلگرام ایران همراه ما باشید.

۱. فوتبال ۳۶۰

کانال ایرانی تلگرام

  • موضوع کانال: فوتبال
  • تعداد دنبال‌کنندگان: بیش از ۲۴۰ هزار نفر

فوتبال ۳۶۰ یک رسانه ورزشی با تمرکز بر فوتبال است که توسط عادل فردوسی‌پور تاسیس شده است. کانال تلگرام این مجموعه با بیش از ۲۴۰ هزار دنبال‌کننده، یکی از محبوب‌ترین کانال‌های ورزشی در این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید. شما در این کانال، می‌توانید از آخرین اخبار و نتایج بازی‌های داخلی و خارجی مطلع شده و همچنین گل‌های هر بازی را نیز مشاهده کنید.

۲. آخرین خودرو

کانال تلگرام فارسی

  • موضوع کانال: صنعت خودرو
  • تعداد دنبال‌کنندگان: بیش از ۷۰ هزار نفر

یکی از کانال‌های جدید که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده، کانال آخرین خودرو است. این کانال، همانطور که از نام آن پیدا است، به صنعت خودرو اختصاص دارد. با عضویت در آن، می‌توانید از جدیدترین اخبار مربوط به خودرو در داخل و خارج از کشور اطلاع پیدا کرده و به محتوای تخصصی از جمله نقد و بررسی‌های ویدیویی ماشین‌ها، دسترسی پیدا کنید.

۳. آهنگیفای | دنیای ترانه

پرطرفدارترین کانال تلگرامی ایرانی

  • موضوع کانال: دانلود و معرفی آهنگ
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۴ میلیون

یکی از پرطرفدارترین کانال های تلگرام ایرانی، کانال آهنگیفای با بیش از ۴ میلیون دنبال کننده است. همانطور که از نام این کانال پیداست، بیشتر فعالیت آن به موسیقی و معرفی ترک‌ها و همچنین پادکست‌های مختلف اختصاص دارد. در این کانال ابتدا نمونه کوتاهی از موسیقی برای شما پخش می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید فایل کامل آن ترک را از داخل خود کانال دریافت کنید.

همچنین بخوانید :

۴. کانال هواداران پرسپولیس

کانال های یرانی خاص در تلگرام

  • موضوع کانال: اخبار مربوط به باشگاه پرسپولیس
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۱ میلیون

کانال بعدی مختص هواداران پرسپولیس است. این کانال هم با بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده، جزو کانال های میلیونی تلگرام به حساب می‌آید و علاقه‌مندان به پرسپولیس با عضویت در این کانال، یکی از بهترین کانال های معروف تلگرام ایرانی، می‌توانند از آخرین اخبار و شایعات مربوط به تیم محبوب خود مطلع شوند.

۵. کانال هواداران فوتبال استقلال

"لیست

  • موضوع کانال: اخبار مربوط به باشگاه استقلال
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۱ میلیون

کانال آبی‌ها، یکی از پربازدیدترین کانال های تلگرام ایران، کانال سوم در فهرست کانال های برتر تلگرام ما است. این کانال، یکی از کانال های میلیونی تلگرام ایرانی‌، بیش از ۱ میلیون دنبال کننده دارد و در طول روز اخبار و اطلاعات و همچنین سایر محتوای تصویری و ویدیویی مربوط به باشگاه استقلال را برای علاقه‌مندان به این تیم، منتشر می‌کند.

همچنین بخوانید :

۶. کانال آخرین خبر

کانال های ایرانی تلگرام

  • موضوع کانال: اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۲ میلیون

آخرین خبر که ابتدا کار خود را با همین کانال تلگرامی آغاز کرد این روزها نه‌تنها یکی از کانال های میلیونی تلگرام ایرانی است بلکه تبدیل به یک رسانه خبری با وب‌سایت و اپلیکیشن اختصاصی شده است. شما با عضویت در این کانال می‌توانید آخرین اخبار روز در زمینه‌های مختلف را در حساب تلگرام خود دنبال کنید.

۷. کانال ملوبیت

پرطرفدارترین کانال تلگرامی ایرانی

  • موضوع کانال: معرفی و دانلود آهنگ
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۲ میلیون

کانال ملوبیت از دیگر کانال‌های تلگرام فارسی است و توانسته دنبال‌کنندگان خود را به حدود ۳ میلیون نفر برساند. این کانال یک کانال مخصوص موسیقی است که با دنبال کردن آن می‌توانید جدیدترین و بهترین آهنگ‌های روز ایرانی را به همراه لینک دانلود و پیش‌نمایش آن‌ها در اختیار داشته باشید.

۸. کانال بانک موزیک

کانال های یرانی خاص در تلگرام

  • موضوع کانال: معرفی و دانلود آهنگ
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۱ میلیون

کانال بانک موزیک از دیگر کانال های ایرانی پرطرفدار در تلگرام است که در زمینه موسیقی فعالیت دارد. در این کانال ترک‌های موسیقی در سبک‌های مختلف از ایرانی تا خارجی و در سبک‌های متفاوت به صورت روزانه منتشر می‌شود.

همچنین بخوانید :

۹. خبرفوری

لیست بهترین کانال های تلگرام ایران

  • موضوع کانال: اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۲ میلیون

کانال بعدی که در لیست پر مخاطب ترین کانالهای تلگرام قرار دارد کانال خبرفوری است. این کانال نیز همانطور که از نامش پیداست یک کانال خبری است که دنبال‌کنندگان آن به بیش از ۲ میلیون نفر می‌رسد. در این کانال اخبار روز در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت روزانه منتشر می‌شود.

۱۰. کانال خبر ویژه

پرطرفدارترین کانال تلگرامی ایرانی

  • موضوع کانال: اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۱ میلیون

خبر ویژه با ۱ میلیون دنبال‌کننده یکی دیگر از پرطرفدارترین کانال های تلگرامی ایرانی است. در این کانال هم می‌توانید جدیدترین اخبار را به صورت روزانه دریافت کنید با این تفاوت که این کانال بیشتر اخبار مهم را برای شما ارسال می‌کند و برخلاف دیگر کانال‌ها اخباری که اهمیت کمی داشته باشند در این کانال کمتر منتشر می‌شوند.

همچنین بخوانید :

۱۱. اخبار روز ایران

پرطرفدارترین کانال تلگرامی ایرانی

  • موضوع کانال: اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی
  • دنبال‌کنندگان: نزدیک به ۱ میلیون

کانال‌های خبری پر عضو ترین کانال های فارسی تلگرام هستند و بیشترین نماینده در این فهرست را دارند. کانال اخبار روز ایران نیز یک کانال خبری دیگری است که در این فهرست حضور دارد. این کانال هم مانند دیگر کانال‌های مشابه خود، جدیدترین و مهمترین اخبار روز داخلی را در دسته‌بندی‌های جداگانه به اطلاع شما می‌رساند.

۱۲. کانال خنده جوک

کانال های ایرانی تلگرام

  • موضوع کانال: طنز و جوک
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۱۰۰ هزار

جوک‌ها یکی از داغ‌ترین موضوعاتی بودند که در اوایل فعالیت برنامه‌های پیام‌رسان مثل تلگرام و قبل‌تر از آن وایبر، به شکل گسترده‌ای توسط کاربران دست به دست می‌شدند. کانال خنده جوک نیز از پرطرفدارترین کانال های تلگرامی ایرانی است که همچنان در همین زمینه به کار خود ادامه می‌دهد و به صورت ساعتی جوک‌های کوتاه را منتشر می‌کند.

همچنین بخوانید :

۱۳. مجله پزشکی

"لیست

  • موضوع کانال: اخبار و مطالب علمی پزشکی
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۱ میلیون

مجله پزشکی از معروف ترین کانال های تلگرام برتر ایرانی‌ است. این کانال هم همانطور که از اسمش پیداست در زمینه پزشکی و سلامت فعالیت می‌کند. در این کانال توصیه‌های پزشکی، اخبار مهم مربوط به سلامت بدن در ایران و جهان به انتشار می‌رسد.

۱۴. گیلین گیلین

پرطرفدارترین کانال تلگرامی ایرانی

  • موضوع کانال: اخبار و مطالب سرگرم‌کننده
  • دنبال‌کنندگان: بیش از ۱ میلیون

گیلین گیلین از دیگر کانال های تلگرام برتر ایرانی‌ است که مخاطبین زیادی دارد. این کانال در واقع یک مجله سرگرمی است که مطالب طنزی که در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر مورد استقبال قرار گرفتند را به همراه اخبار مهم به انتشار می‌رساند.

سوالات متداول

۱. پرجمعیت ترین کانال تلگرامی کدام کانال است؟

در حال حاضر و در میان تمامی کانال‌های تلگرام، کانال Telegram News که مربوط به خود این پیام‌رسان است و اخبار مربوط به آن را پوشش می‌دهد با بیش از ۱۲ میلیون دنبال‌کننده، پرطرفدارترین کانال تلگرام است.

۲. پرجمعیت ترین کانال تلگرامی فارسی کدام است؟

در بین بهترین کانال های تلگرام فارسی، کانال‌های دنیای ترانه، خبری فوری و کانال هواداران پرسپولیس از جمله کانال‌های با مخاطبان میلیونی هستند.

سخن پایانی

بهترین کانال های ایرانی تلگرام همانطور که در این مطلب خواندید، موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند و مخاطبان قابل توجهی هم دارند. اما کانال‌های برتر دیگری نیز در این پیام‌رسان هستند که تعداد دنبال‌کنندگان آن‌ها میلیونی نیست. از نظر شما جای کدام کانال‌ در لیست بهترین کانال های تلگرام ایران خالی است؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

source

توسط wikiche.com