متا قصد دارد به زودی تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را در فیسبوک و اینستاگرام به شما نشان دهد. این شرکت در رویداد Meta Connect خود اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را برای شما «طبق علایق یا ترند فعلی‌تان» ایجاد خواهد کرد.

نمایش تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی در فیسبوک و اینستاگرام

به گفته متا، وقتی شما در فید خود با تصویر “Imagined for You” روبرو شدید، گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری تصویر یا ایجاد یک تصویر جدید به‌طور لحظه‌ای خواهید دید.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، شما می‌توانید «خودتان را به‌عنوان یک شخصیت بازی ویدیویی یا فضانوردی در حال کشف فضا تصور کنید».

سخنگوی متا در بیانیه‌ای به وب سایت The Verge گفته که این پلتفرم تنها در صورتی تصاویر هوش مصنوعی از چهره شما تولید خواهد کرد که شرایط Imagine yourself را که شامل اضافه کردن عکس‌ها به آن است بپذیرید. شما همچنین می‌توانید تصاویر هوش مصنوعی را از فید خود حذف کنید.

هفته گذشته وب‌سایت 404 Media گزارش داده بود که استفاده از قابلیت سلفی هوش مصنوعی اسنپ‌چت به این شرکت اجازه می‌دهد تا از چهره شما در تبلیغاتی که فقط توسط شما دیده می‌شود استفاده کند (مگر آنکه این قابلیت را غیرفعال کنید). به نظر می‌رسد فیسبوک و اینستاگرام به طور مشابه فقط محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را به شما نشان خواهند داد و اشتراک‌گذاری آن‌ها اختیاری خواهد بود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در مصاحبه‌ با The Verge گفته که اضافه شدن تصاویر هوش مصنوعی به فیدهای کاربران، «جهش منطقی» بعدی برای فیسبوک و اینستاگرام است. او گفت:

من فکر می‌کنم که این ترند در طول زمان وجود داشته که فیدها به عنوان محتوای اصلی و انحصاری برای کسانی که شما آن‌ها را دنبال می‌کنید و همچنین دوستان‌تان نمایش داده شوند و شما فقط یک لایه به آن اضافه کنید، خب، ما همچنین محتوایی را به شما نشان خواهیم داد که توسط یک هوش مصنوعی تولید شده‌اند و ممکن است همان چیزی باشد که به آن علاقه‌مند هستید… اینکه این ویژگی چقدر گسترش یابد. به نحوه اجرا و خوب بودن آن بستگی دارد.

متا می‌گوید که این قابلیت در حال‌حاضر فقط به صورت آزمایشی است. بنابراین فعلا مشخص نیست که چقدر به‌طور گسترده یا با چه سرعتی عرضه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد نمایش تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در فیدهای شما، می‌تواند چیزهای جدیدی برای اشتراک‌گذاری با دوستان‌تان ارائه دهد.

source

توسط wikiche.com