شیائومی از مسواک برقی جدید خود با نام Mijia Sonic Sweep رونمایی کرد. این مسواک برقی با قیمت ۱۷ دلار قابل پیش‌خرید است و پس‌از آن با ۲۸ دلار قابل سفارش خواهد بود. به ادعای شیائومی این مسواک از تکنولوژی Sonic Sweep بهره می‌برد که در آن حرکات رفت‌و‌برگشت جارویی و ویبره ترکیب شده‌اند. همچنین مسواک برقی جدید شیائومی در سه رنگ آبی،‌ سفید و صورتی قابل سفارش است.

با استفاده از تکنولوژی Sonic Sweep، شیائومی ادعا می‌کند که حتی سخت‌ترین نقاط برای دسترسی مسواک، به‌آسانی تمیز خواهند شد. این دستگاه سه حالت پاکسازی را ارائه می‌کند؛‌ Gentle، استاندارد و Deep Sweep. حالت Gentle مناسب افرادی است که لثه‌های حساسی دارند درحالی‌که حالت Deep Sweep به‌صورت پرقدرت تمامی منافذ و نقاط کور را به‌راحتی پاکسازی می‌کند.

مسواک برقی Mijia Sonic Sweep شیائومی

Xiaomi

Mijia Sonic Sweep به قابلیتی به‌نام «یادآور هوشمند» مجهز شده است که با استفاده از یک چراغ اعلان، در طول دودقیقه‌ای که مشغول پاکسازی دندان‌هاست، نقاطی را که هنوز مسواک نشده‌اند به کاربر یادآوری می‌کند.

مسواک برقی جدید شیائومی طراحی گرد و استوانه‌ای دارد و بهره‌مندی از استاندارد IPX8 استفاده از آن در محیط‌های کاملاً مرطوب را امکان‌پذیر می‌کند. این دستگاه توسط درگاه Type C شارژ می‌شود و شیائومی ادعا می‌کند با هر با شارژ کامل و در استفاده از حالت‌های Gentel و Deep Sweep به‌ترتیب شارژدهی ۱۸۰ و ۱۰۰ روزه را شاهد خواهیم بود.

در سر مسواک، از موهای برس جاذب شوک و عاری از مس استفاده شده است که یک تجربه‌ی ملایم بدون آسیب‌رساندن به دندان‌ها را تضمین می‌کند. موهای برس همچنین دارای نوعی یادآور هستند که نشان می‌دهد چه زمانی باید سر مسواک را تعویض کرد (معمولاً سه ماه یکبار).

source

توسط wikiche.com