بازی Hatred عنوانی مهیج که در ژانرهای اکشن و دارک و فانتزی جریان داشته که در سال ۲۰۱۵ ازسوی استودیو Destructive Creations منتشر شد و توانست نظرات بسیاری را به سمت خود جذب کند. جهت بررسی این عنوان از زوایای مختلف، با ما همراه باشید.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب محبوبیت این عنوان شد، گیم پلی بازی Hatred بوده است که در این زمینه با زاویه دید بسیار خوبی می‌توانید روی مراحل مدیریت داشته باشید. این ویژگی سبب خواهد شد تا بتوانید مسیر کوتاهی که در پیش رویتان قرار داشته را مشاهده کنید و در زمان کوتاهی تصمیم گیری خوبی داشته باشید. البته این مورد با یک ضعف نیز همراه بوده که برای آشنایی بیشتر با بخش گیم پلی کافیست پلازا را در ادامه همراهی نمایید.

فهرست مطالب

بازی Hatred

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب بهتر دیده شدن بازی Hatred شد، امتیازی بود که از سوی متاکریتیک برای بازی ثبت شد. امتیاز این عنوان ۴۳ از ۱۰۰  بود که منتقدین براین باور بودند که دنیای تاریک بازی قادر به دریافت مزیت‌ها و سیستم‌های بهتری بود که استودیو Destructive Creations در این زمینه کوتاهی کرده و شایسته دریافت امتیازات بالاتری نیست. در همین بین برخی گیمرها معتقد هستند که امتیاز متاکریتیک چندان اهمیت ندارد و آنها احساس می‌کنند که بازی هیترد گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی است. نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ با ما در ادامه همراه باشید.

بررسی بازی Hatred

نقد و بررسی بازی Hatered (نفرت)

بازی Hatred یک عنوان تیراندازی اکشن که توسط شرکت Destructive Creations توسعه یافته است. این بازی در سبک اکشن-ماجراجویی و پرسرعت می‌باشد. در این بازی شما در نقش یک شخصیت بدنام به اسم “The Antagonist” قرار می‌گیرید که قصد دارد تا انتقام بگیرد و همه را نابود کند. با توجه به محتویات خشونت‌آمیز و خشن بازی، Hatred توسط افراد بسیاری به دلیل شدت و خشونت زیاد آن مورد انتقاد قرار گرفته است. بازی Hatred برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر، از منظر گرافیکی و صداگذاری بسیار خوب عملکرده است و محیط بازی بسیار واقعی بوده و تاریکی را به خوبی به نمایش می‌گذارد. همچنین، بازی از ترفندهای خلاقانه‌ای برای اجرای عملکردهای خود استفاده می‌کند که برای یک تیراندازی اکشن پرسرعت بسیار خاص می‌باشد. با این حال، اگرچه بازی نفرت از لحاظ تکنیکی بسیار خوب است اما با توجه به محتوای خشن و خشونت‌آمیز آن، ممکن است همه پسند نباشد و برخی از بازیکنان خود را نیز شوکه کند.

همچنین بخوانید :

زرادخانه بازی نفرت

مسلح به زرادخانه‌ای از سلاح‌ها و برافروختن آن از نفرت خالص، باید غیرنظامیان، افسران پلیس و سربازان را در حالی که در حال غوغای ویرانی هستید، قتل عام کنید. این بازی دارای گرافیک واقع گرایانه و گیم پلی درگیر کننده است؛ زیرا شما در محیط‌های مختلف حرکت می‌کنید و هر کسی که از مسیر شما عبور می‌کند ویرانی ایجاد می‌کند. همانطور که در طول بازی پیشرفت می‌کنید، با دشمنان و موانع چالش برانگیز روبه رو می‌شوید که مهارت‌ها و رفلکس‌های خود را تا حد نهایی آزمایش می‌کنند. این بازی همچنین دارای یک خط داستانی تیره است که موضوعات خشونت، انتقام را بررسی می‌کند. با گیم پلی وحشیانه و غیرقابل بخشش، نفرت برای افراد ضعیف نیست. این یک عنوانی است که مرزها را جابجا می‌کند و بازیکنان را برای مقابله با احساس اخلاقی و انسانیت خود به چالش می‌کشد. آیا حاضرید تاریکی درونی خود را در آغوش بگیرید و خشم نفرت را بر جهان رها کنید؟ گیم پلی بازی hatred بسیار عجیب و پیچیده بوده و با هر بار پیشرفت می توانید دستاورد های متنوعی را در اختیار خود بگیرید.

چالش‌ها و موانع بازی هیترد

با پیشرفت بازی، بازیکن با چالش‌ها و موانع فزاینده‌ای روبه رو می‌شود که باید برای رسیدن به نیروگاه هسته‌ای و به کار انداختن بمب، بر آنها غلبه کرد. گیم پلی بازی سریع و پر اکشن بوده و در هر مرحله شاهد نبردهای شدید و تخریب خواهید بود. فقدان خط داستانی منسجم یا توسعه شخصیت ممکن است باعث شود برخی از بازیکنان احساس جدایی از بازی کنند، اما بی‌رحمی و هرج‌ومرج گیم‌پلی می‌تواند کافی باشد تا آنها را درگیر کند. ویرانی و ضرب و شتمی که بازیکن در شهر ایجاد می‌کند، هم وحشتناک و هم هیجان‌انگیز است. بسیاری از منتقدان و بازیکنان موضوع بازی را بسیار آزاردهنده و از نظر اخلاقی مشکوک می‌دانستند. آنها استدلال کردند که ترویج خشونت و نفرت به شیوه‌ای وحشیانه نه تنها مضر است بلکه غیرمسئولانه است. برخی حتی نفرت را تمجید از تیراندازی‌های دسته جمعی و تروریسم می‌دانند. بازی هیترد شاید در جنبه اولیه خشونت آمیز به نظر برسد اما با غرق شدن در این عنوان شاهده یک مبارزه عجیب و کشنده خواهید بود که شخصیت اصلی در تلاش است تا از تمامی افراد انتقام بگیرد و عدالت را برای خود برقرار کند.

همچنین بخوانید :

توسعه دهندگان بازی Hatred از بازی خود دفاع کردند و گفتند که این بازی قرار است یک اثر هنری جنجالی و تحریک‌آمیز باشد که جنبه‌های تاریک‌تر طبیعت انسان را بررسی می‌کند. آنها معتقد بودند که باید به عنوان یک اثر تخیلی نگریسته شود و نه به عنوان تأیید خشونت در زندگی واقعی. علیرغم جنجال‌ها، Hatred موفق شد تعداد کمی از طرفداران بازیکنان را جذب کند که به ارزش شوک و ماهیت سرکش آن کشیده شده بودند. با این حال، واکنش شدید علیه بازی در نهایت منجر به حذف آن از چندین پلتفرم و فروشگاه شد و در دسترس بودن آن را برای مخاطبان خاص محدود کرد. در پایان، نفرت به عنوان یک داستان هشدار دهنده در مورد خط باریک بین بیان هنری و ترویج ایدئولوژی‌های مضر عمل می‌کند و سؤالات مهمی را در مورد پیامدهای اخلاقی ایجاد و مصرف رسانه‌های خشونت‌آمیز مطرح می‌کند. بررسی بازی hatred در زمینه های متنوعی همانند گیم پلی و شخصیت پردازی و داستان صورت می گیرد که هر کدام به نوبع خود خاص طراحی شده تا بازیکنان بتوانند دنیایی عجیب را تجربه کنند. خودتان را برای انجام ماجراجویی های خشن آماده کنید.

سیستم های اجرایی بازی

نقد و بررسی بازی Hatered (نفرت)

حداقل سیستم مورد نیاز

  • OS *: Microsoft Windows Vista (SP2) with DirectX 11 update (KB971512-x64), Windows® 7 (Service Pack 1) , Windows 8.1 and Windows 10 – (64-bit only).
  • Processor: 2.6 GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 955
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1 GB VRAM)
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 5 GB available space
  • Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
  • Additional Notes: Hatred will launch only on “64-bit” version of operating system.

سیستم پیشنهادی

  • OS *: Windows® 7 (Service Pack 1) / Windows® 8 / Windows® 8.1 / Windows® 10 / (64-bit only)
  • Processor: AMD Octa-Core / Intel Quad-Core processor running at 3.4 GHz (AMD FX X8 8350 or Intel Core i5 3570 or newer architectures are recommended)
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: AMD/NVIDIA dedicated with at least 2048MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support. AMD Radeon R9 285 and NVIDIA GeForce GTX 670 and above are recommended graphic cards.
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 5 GB available space
  • Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
  • Additional Notes: Hatred will launch only on “64-bit” version of operating system.

سخن پایانی

معرفی بازی hatred به پایان رسید که در این زمینه سعی شد به بخش‌های مختلفی از بازی اشاره شود. شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود نسبت به این موضوع را برایمان ارسال کنید و اگر نقدی نسبت به مقاله داشتید کافیست که توضیحات خود را برایمان به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران نیز امکان استفاده از آنها را داشته باشند.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com