مایکروسافت بار دیگر به آرامی یادداشت‌ های منتشر شده برای آخرین نسخه‌ های پیش‌ نمایش ویندوز 11 24H2 را اصلاح کرده است. تغییرنامه ساخت 26100.1876 اکنون دو ویژگی جدید را ذکر می‌کند: توانایی روشن یا خاموش کردن شتاب‌ دهنده ماوس و تغییر جهت پیمایش. همچنین، بخش “قدرت و باتری” اکنون به شما امکان می‌دهد در هنگام اتصال رایانه خود به برق یا کار با باتری، یک حالت برق ترجیحی تنظیم کنید.

 

ویژگی‌ های جدید ویندوز ۱۱ از شتاب‌ دهنده ماوس تا حالت‌ های برق

 

در اینجا نحوه توصیف تغییراتی که مایکروسافت به تدریج برای کاربران داخلی ویندوز منتشر می‌کند آمده است:

جدید! این بروزرسانی گزینه خاموش کردن دقت اشاره‌گر ماوس پیشرفته را به تنظیمات > بلوتوث و دستگاه‌ ها > ماوس اضافه می‌کند. همچنین گزینه جدیدی برای تغییر جهتی که ماوس در آن پیمایش می‌کند وجود دارد.

جدید! اکنون می‌توانید حالت برق را برای زمانی که رایانه شما به برق وصل است و با باتری کار می‌کند تنظیم کنید. به تنظیمات > سیستم > قدرت و باتری بروید.

با این حال، برخی تغییرات کمتر هیجان‌ انگیز وجود دارد. مایکروسافت مشکلی را که بر مشتریان متکی به فناوری‌ های کمکی، یعنی خوانندگان صفحه تأثیر می‌گذارد، تأیید کرد. برنامه دسترسی غیر بصری دسکتاپ نمی‌تواند برنامه‌ هایی را که با امتیازات بالا اجرا می‌شوند، روایت کند:

[خوانندگان صفحه] برنامه دسترسی غیر بصری دسکتاپ (NVDA) و سایر خوانندگان صفحه، تمام محتوای صفحه را از برخی برنامه‌ ها روایت نمی‌کنند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که این برنامه‌ ها با امتیازات مدیر اجرا شوند.

ویندوز 11 نسخه 24H2 برای رایانه‌ های غیر Copilot+ شایعه شده است که در اکتبر منتشر شود. بنابراین، می‌توانید انتظار داشته باشید که چند بروزرسانی اضافی برای صیقل دادن همه چیز قبل از انتشار عمومی ببینید. اگر منتظر ماندن یک گزینه نیست، راهنمای ما را در مورد نحوه نصب ویندوز 11 نسخه 24H2 در حال حاضر بررسی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که این بروزرسانی هنوز یک پیش‌ نمایش است و همانطور که از این مقاله مشاهده می‌کنید، هنوز هم مشکلات شناخته شده‌ای وجود دارد که نیاز به رفع دارند.

source

توسط wikiche.com