مایکروسافت در ماه فوریه، سرویس Copilot for Sales را رسماً راه‌ اندازی کرد. این سرویس به کارمندان شرکت‌ های فروش اجازه می‌دهد تا به ویژگی‌ های هوش مصنوعی مولد دسترسی داشته باشند که طراحی شده‌اند تا زندگی کاری آنها را ساده‌ تر کنند. از زمان راه‌ اندازی عمومی، مایکروسافت ویژگی‌ ها و بهبود های بیشتری را به Copilot for Sales اضافه کرده است، از جمله روشی برای کاربران تا خلاصه‌ های ایمیل Copilot را که در Outlook ایجاد شده‌اند، به جلسات و شرکت‌ کنندگان Teams به سرعت به اشتراک بگذارند.

 

کار با Copilot for Sales آسان‌ تر شد

 

این هفته، مایکروسافت اعلام کرد که ویژگی‌ ها و بهبود های جدید دیگری در حال عرضه به کاربران Copilot for Sales هستند. در یک پست وبلاگی، این شرکت گفت که یکی از این بهبود ها باید برای کاربران اول‌ بار بسیار مفید باشد.

قبلاً، کاربرانی که از برنامه Teams خود شروع به دسترسی به Copilot for Sales می‌کردند، ابتدا باید به برنامه Outlook خود رفته و وارد تنظیمات CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) خود می‌شدند. اکنون، کارمندان فروش که از Dynamics یا Salesforce برای CRM خود استفاده می‌کنند، هنگام ورود به Copilot for Sales از طریق برنامه شخصی Teams، تجربه متفاوتی خواهند داشت:

  1. کاربران Dynamics به طور خودکار وارد یک محیط می‌شوند، حتی اگر قبلاً هرگز وارد نشده باشند (قوانین مشابه در Outlook) و می‌توانند محیط خود را تأیید یا تغییر دهند! همچنین، اگر چندین محیط داشته باشند، می‌توانند بدون خروج از محیط خود، بین محیط‌ های خود جابجا شوند.
  2. کاربران Salesforce می‌توانند مستقیماً از برنامه شخصی Teams به هر یک از محیط‌ های خود وارد شوند.

ویژگی جدید دیگری که در حال عرضه است، اضافه کردن چیزی است که مایکروسافت آن را Actionable Message Banners می‌نامد. این در برنامه Outlook در دسترس خواهد بود. مایکروسافت می‌گوید:

هنگام خواندن ایمیل‌ ها از مشتریان خارجی، این بنرها پیشنهاد های متنی را نمایش می‌دهند که فروشندگان را راهنمایی می‌کنند تا اقدامات مهم را مستقیماً از طریق Copilot for Sales انجام دهند، مانند اضافه کردن مخاطبین یا سرنخ‌ های جدید و ذخیره ایمیل‌ ها در CRM، همه اینها به فروشندگان کمک می‌کند تا سازمان‌ یافته بمانند و زمان ارزشمندی را ذخیره کنند.

این بنرهای جدید روزانه برای هر کاربر Copilot for Sales بر روی دو ایمیل خارجی ظاهر می‌شود.

source

توسط wikiche.com