شاید شما نیز نام چرخ خیاطی راسته دوز را شنیده باشید و به این نکته فکر کنید که چرخ خیاطی راسته دوز چیست و چه کاربردهایی دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت که چرخ خیاطی راسته دوز از ارکان جدایی ناپذیر هر کارگاه و واحد تولیدی پوشاک در سرتاسر دنیا می‌باشد. وجود چرخ خیاطی راسته‌دوز تا حدی برای هر واحد تولیدی اهمیت دارد که هیچ کارخانه‌ی پوشاکی در سرتاسر دنیا نمی‌توان یافت که چرخ خیاطی راسته‌دوز نداشته باشد.

به‌همین دلیل می‌توان گفت انتخاب چرخ خیاطی راسته دوز مناسب، همانند به‌اندازه‌ی انتخاب پارچه و مواد اولیه، برای کار مهم می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا انواع چرخ‌های خیاطی راسته دوز زوجی، که یکی از بهترین برندها در تولید دستگاه‌های دوخت و برش و چرخ‌های خیاطی تولید پوشاک می‌باشد، را بررسی و مقایسه کنیم.

چرخ خیاطی

برند زوجی

زوجی کار خود را از سال ۱۹۹۶ در شهر نتت چین آغاز نمود. در سال‌های اولیه تولیدات این کارخانه صرفا محدود به چرخ‌های خیاطی صنعتی معمولی بود که با افزایش نیاز بازار و بالا رفتن تکنولوژی، وسعت و تعداد این تولیدات به‌صورت چشمگیری افزایش پیدا کرد. وسعت این تولیدات به حدی بود که امروزه کارخانه زوجی از جمله مهم‌ترین صادر کنندگان انواع چرخ‌های خیاطی نظر راسته دوز، سردوز، میاندوز، و سایر محصولات تخصصی و فوق پیشرفته دیگر به کشورهای آسیایی و اروپایی می‌باشد.

از جمله مهم‌ترین محصولات کمپانی زوجی چرخ خیاطی راسته دوز می‌باشد که امروزه در انواع مختلف موتور سر خود، سر نخ زن دار و فول اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود. با توجه به افزایش تکنولوژی، شرکت زوجی نیز توانسته دستگاه‌های خود را با تکیه بر دانش روز تولید کرده تا کارخانجات تولید پوشاک بتوانند حداکثر بازدهی تولید خود را داشته باشند.

چرخ خیاطی راسته دوز زوجی

همانظور که پیشتر گفتیم چرخ‌های خیاطی راسته‌دوز از جمله پر مصرف‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده در تولید پوشاک هستند. شرکت‌های سازنده دستگاه‌های راسته‌دوز، بر اساس نیازهای کاربران اقدام به تولید این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلف نموده‌اند. شرکت چرخ خیاطی زوجی نیز بر هیمن اساس انواع مختلفی از راسته‌دوزها را تولید نموده که در این قسمت به بررسی و مقایسه آن‌ها می‌پردازیم. همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره صحیح خرید چرخ خیاطی راسته دوز زوجی می‌توانید با متخصصان فروشگاه مهر دوخت تماس بگرید.

چرخ‌های خیاطی راسته دوز موتور سر خود زوجی:

این مدل از چرخ خیاطی راسته دوز ساده‌ترین و پرکاربردترین دستگاه می‌باشد. قابلیت کنترل سرعت به‌صورت دیجیتالی، صدا و مصرف برق بسیار کم و قابلیت تنظیم موقعیت سوزن در انتهای کار سبب شده تا طیف وسیعی از کاربران مشتاق این محصول باشند. مصرف‌کنندگان این محصول افراد شخصی دوزی که در آپارتمان یا واحدهای تولیدی کوچک کار می‌کنند تا مزون داران و فراتر از آن واحدهای تولیدی بزرگتر و کارخانجات متغیر می‌باشند.

چرخ خیاطی زوجی

چرخ‌های خیاطی راسته دوز سر نخ زن دار زوجی:

به‌منظور افزایش بازدهی تولید و کاهش هزینه‌ها، می‌توان از چرخ خیاطی راسته دوز سر نخ زن دار استفاده نمود. با استفاده از این دستگاه، فرد وسط کار حذف شده و همچنین مصرف نخ نیز کاهش می‌یابد. در نتیجه چرخ خیاطی راسته دوز سر نخ زن دار زوجی می‌تواند هزینه‌های تولید را تا حد معقولی کاهش داده و سهولت کار را بالا ببرد.

چرخ‌های خیاطی راسته‌دوز فول اتوماتیک زوجی:

این مدل از دستگاه‌ها، از جمله جدیدترین راسته دوزهای تولید شده هشتند. در این دستگاه‌ها توانایی قطع نخ در انتهای دوخت، توانایی بلند کردن پایه به‌صورت اتوماتیک در انتهای دوخت و امکان دوخت بست سرقائمی به‌صورت اتوماتیک در ابتدا و انتهای دوخت، آن هم به‌صورت قابل برنامه‌ریزی، فراهم شده است. کارخانجات و واحدهای تولیدی پیشرفته و نیز افرادی که به دنبال سهولت و بازدهی بیشتر در تولید خود هستند از جمله طرفداران چرخ خیاطی راسته دوز فول اتوماتیک زوجی می‌باشند.

به‌منظور خرید، مقایسه و دیدن تمامی محصولات و چرخ‌های خیاطی راسته دوز زوجی شما می‌توانید با کادر مجرب و آموزش دیده مهر دوخت تماس حاصل نمایید.

راسته دوز زوجی

بررسی و مقایسه‌ی بهترین راسته دوز زوجی

اگر تا انتهای این قسمت را مطالعه کرده باشید، به این نتیجه خواهید رسید که انتخاب بین مدل‌های مختلف راسته‌دوز به‌شدت به نوع کار و بودجه‌ شما بستگی دارد.

مصرف کنندگان شخصی، مصرف کنندگانی هستند که برای میل و مصرف شخصی خود و اطرافیان به تولید پوشاک اشتغال دارند. از آنجایی که بازدهی و تعداد کار تولیدی در یک روز یا در یک بازه‌ی زمانی برای این مصرف‌کنندگان اهمیت بالایی ندارد، بنا بر این توصیه می‌شود اگر شما جزئی از این دسته هستید، به شما چرخ‌های خیاطی راسته دوز زوجی موتور سر خود یا سر نخ زن دار را توصیه می‌کنیم. مزون‌ها و واحدهای خیاطی کوچکتر نیز می‌توانند از همین دسته از دستگاه‌ها استفاده کنند.

همچنین برای مصرف کنندگان حرفه‌ای، کارخانجات و واحدهای تولیدی پیشرفته و همچنین افراد مزدی دوز پیشنهاد می‌شود از چر‌خ‌های خیاطی راسته دوز زوجی فول اتوماتیک استفاده نمایند. به این دلیل که برای این دسته از مصرف کنندگان تیراژ کار و تعداد کارهای تولید شده در یک بازه‌ی زمانی اهمیت بالایی دارد، به کار گیری این دستگاه‌ها تا حد بسیار زیادی سبب افزایش راندمان و سهولت تولید شده و هزینه‌های مالی و نیروی انسانی را به‌صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد.

نتیجه گیری

برای نتیجه‌گیری می‌توان گفت حتما پش از خرید چرخ خیاطی راسته دوز زوجی، میزان نیاز و انتظارات خود را از چرخ خیاطی تعیین نمایید. پس از آن بودجه‌ی در نظر گرفته شده برای آن را مد نظر قرار داده و در نهایت با داشتن این اطلاعات خرید کنید. چنانچه هنوز نتوانسته‌اید فروشگاهی مناسب جهت خرید چرخ خیاطی راسته دوز زوجی پیدا کنید، مجموعه مهر دوخت می‌تواند خریدی از هر نظر مطمئن را برای شما به ارمغان بیاورد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و فوت و فن هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

source

توسط wikiche.com