اولین تریلر رسمی از فصل دوم سریال اقتباسی The Last of Us شبکه اچ‌بی‌اُ منتشر شد. این تریلر جذاب را می‌توانید در ادامه با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

این تریلر که در ادامه می‌بینید، چند صحنه‌ی کلیدی از بازی‌های منبع اقتباس سریال را در بر دارد. از جمله صحنه‌هایی که در آن «جوئل» به «الی» گیتار زدن یاد می‌دهد. همچنین در این تریلر برای اولین بار شخصیت «ابی»‌ را می‌بینیم. این شخصیت توسط «کیتلین دیور» (Kaitlyn Dever) بازی شده است.

بسیاری از طرفداران اعتقاد داشتند که کیتلین باید نقش «الی» را در فصل اول ایفا می‌کرد. در عوض سازندگان تصمیم گرفتند که او را در نقش دیگری و کاملا متضاد با الی قرار دهند.

این تریلر همچنین با آهنگ Future Days از Pearl Jam تدوین شده است. آهنگی که جوئل در سکانس افتتاحیه بازی دوم یعنی The Last of Us: Part II برای الی می‌زد.

تریلر فصل دوم سریال The Last of Us با زیرنویس فارسی

 

 

«کاترین اوهارا» دیگر بازیگری است که در این تریلر دیده می‌شود. اگرچه هنوز نقشی که او بازی می‌کند ناشناخته است. در واقع سازندگان سریال هنوز تایید نکرده‌اند که اوهارا چه شخصیتی را در این سریال بازی می‌کند. اما طرفداران بر این باورند که او نقش ‌پیامبر «سرافیت‌ها» را بر عهده دارد.

سرافیت‌ها یکی از فرقه‌های بازی The Last of Us Part 2 هستند. با این تفاوت که در بازی رهبر آن‌ها قبلا مرده و بازی‌کنندگان هرگز به طور مستقیم با او روبرو نمی‌شوند. با توجه به این‌که سریال صحنه‌هایی را در بر دارد که در بازی وجود نداشته‌اند، به نظر می‌رسد که اوهارا این نقش را بازی کرده و منطقی است که این‌گونه فکر کنیم.

فصل دوم سریال The Last of Us قرار است در سال 2025 پخش شود. همچنین تایید شده که این فصل از سریال هفت قسمت خواهد داشت که نسبت به فصل اول دو قسمت کم‌تر است.


source

توسط wikiche.com