شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ 5 لایت با صفحه‌نمایش AMOLED رونمایی کرد. این شرکت ماه گذشته ساعت ردمی واچ 5 اکتیو را معرفی کرده بود.

مشخصات ساعت ردمی واچ 5 لایت

این ساعت شبیه به ردمی واچ 5 اکتیو است اما به جای پنل LCD از نمایشگر همیشه‌روشن AMOLED استفاده می‌کند. اندازه صفحه‌نمایش آن 1.96 اینچی با حداکثر روشنایی 600 نیت است. وضوح آن نیز افزایش یافته (502×410 پیکسل) و از بیش از 200 واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند که 50 تای آن‌ها قابل‌ سفارشی‌سازی و 30 تای دیگر همیشه‌روشن (AOD) هستند.

ردمی واچ 5 لایت

ردمی واچ 5 لایت سیستم‌عامل HyperOS را اجرا می‌کند و با گوشی‌های اندروید 6 یا iOS 12 و بالاتر سازگار است. همچنین به‌همراه دستیار الکسا و قابلیت پشتیبانی از ایموجی و زبان هندی عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند از تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و دارای یک اسپیکر و دو میکروفون برای حذف نویز محیطی (ENC) در تماس‌ها است.

ردمی واچ 5 لایت

در بخش پایش سلامت و تناسب اندام، ردمی واچ 5 لایت دارای یک سنسور ضربان قلب است و از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. این ساعت همچنین به‌لطف پشتیبانی از استاندارد ضدآب 5 ATM می‌تواند عملکرد شنا را ردیابی کند.

ردمی واچ 5 لایت

سایر قابلیت‌های این ساعت شامل یک دکمه کناری چندکاره، GPS داخلی، سنسور SpO2 و بلوتوث 5.3 می‌شود. انرژی آن را نیز یک باتری 470 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که به گفته شیائومی تا 18 روز برای استفاده معمولی و تا 12 روز برای استفاده سنگین دوام می‌آورد.

ردمی واچ 5 لایت

ساعت واچ 5 لایت بدون بند 29.2 گرم وزن دارد که بندهای آن از TPU ساخته شده‌اند و قابلیت تنظیم طول بین 135-200 میلی‌متر را دارند. این ساعت در رنگ‌های مشکی و طلایی روشن و با بند‌هایی در رنگ‌های صورتی، سبز و زرد عرضه می‌شود.

قیمت و زمان عرضه

ردمی واچ 5 لایت با قیمت 50 دلار / 40 یورو از امروز از طریق وب‌سایت شیائومی به فروش می‌رسد.




source

توسط wikiche.com