پروسه افزایش کامنت در یوتیوب بر خلاف تصور عموم کار بسیار پیچیده و سختی است! اما با استفاده از برخی تکنیک‌های موثر و اصلی می‌توان به راحتی فرایند جذب کامنت را راحت‌تر کرد.

همان طور که می‌دانید، یکی از راهکارهای افزایش تعامل در بستر یوتیوب، گرفتن کامنت بیشتر و در عین حال مفید است. برای این کار، بسیاری از فریلنسرها همواره از راهکارهای تخصصی و خاص استفاده می‌کنند. اما این راهکارها کدام‌ها هستند که می‌توانند در کمترین زمان میزان تاثیرگذاری کامنت در برندسازی در داخل YouTube را آسان‌تر کنند؟ در ادامه این مطلب از پلازا، چند مورد از بهترین و موثرترین این راهکارها را معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب 

آشنایی با تاثیر کامنت در یوتیوب

افزایش کامنت در یوتیوب شاید از نظر شما کار چندان موثری نباشد، اما الگوریتم یوتیوب اهمیت بسیار زیادی برای تعداد و حتی نوع کامنت پست‌ها قائل است! در واقع کامنت نوعی ارتباط پیشرفته و تعامل گسترده مدیران حساب‌ها با مخاطبین است. یعنی شما به عنوان یک مالک برند در یوتیوب بایستی بتوانید علاوه بر تماس تلفنی، از طریق کامنت هم با مخاطبین خود در تعامل باشید.

در واقع شما با افزایش کامنت در یوتیوب می‌توانید به الگوریتم این پلتفرم سیگنال ارسال کنید که فعالیت من به عنوان یک فریلنسر و برند در این بستر، مفید و کارساز است.

افزایش کامنت در یوتیوب

روش های افزایش کامنت در یوتیوب

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی روش و تکنیک برای افزایش کامنت در یوتیوب وجود دارد. اما هیچ کدام به جز چند مورد از این راهکارها آن طور که باید در جذب کامنت تاثیرگذار نیستند.

نیازسنجی؛ اولین راهکار افزایش کامنت در یوتیوب!

نیازسنجی، همیشه و در هر زمان و مکانی نیازسنجی مخاطبین برای افزایش تعامل با آن‌ها یکی از برترین راهکارها بوده و خواهد بود! در واقع شما با نیاز سنجی کردن مخاطبین و شناسایی نیاز آن‌ها می‌توانید سوالاتی را از آن‌ها بپرسید تا در نهایت آن‌ها را مجاب کنید تا در زیر پست‌های یوتیوب شما کامنت بگذارند! برای طرح سوالات همیشه باید بیشترین خلاقیت را داشته باشید تا بتوانید بیشترین میزان کامنت را جذب کنید.

همچنین بخوانید :

دومین راهکار جذب کامنت در پلتفرم یوتیوب: توجه به مخاطب

پیش از اینکه به مخاطبین خود در یوتیوب توجه کنید، ابتدا سعی کنید آن‌ها را بشناسید! برای اینکه بتوانید بیشترین توجه را به مخاطبین بازار هدف خود داشته باشید، باید ویدئوهایی مطابق با علاقه، درخواست و حتی روحیه آن‌ها منتشر کنید. در صورتی که به سابسکرایب‌های خود تا به امروز توجهی نکرده بودید، از امروز باید بیشترین میزان توجه را به سابسکرایب‌های خود داشته باشید.

درج اولین کامنت در یوتیوب

اولین کامنت برای چه کسی است؟ قطعا خود شما! زیر هر یک از پست‌های ویدئویی خود در یوتیوب سعی کنید همیشه اولین نفری باشید که کامنت می‌گذارد. در حقیقت شاید ساده‌ترین راهکار این باشد که خودتان زیر هر پست کامنت بگذارید، اما این کار در واقع یکی از بهترین استراتژی‌ها برای افزایش کامنت در یوتیوب است! از این استراتژی ساده ولی کارآمد می‌توانید در تمامی پلتفرم‌ها اعم از اینستاگرام، تلگرام و… استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

هر هفته به صورت مرتب چالش برگزار کنید!

چیزی که بین یوتیوبرها اصلا رایج نیست، برگزار کردن چالش و مسابقات هوشمندانه است! حرکتی که امروزه می‌تواند در عین اینکه افراد زیادی را به خود متوجه نکرده، مانند یک بمب انفجار عظیمی از کامنت‌ها را در یوتیوب ایجاد کند!

برگزار کردن چالش‌ها و مسابقات مختلف علاوه بر افزایش کامنت در یوتیوب می‌تواند میزان سابسکرایب‌ها و میزان ویو و بازدید را هم افزایش دهد.

برگزاری چالش در یوتیوب

به تمام کامنت‌های خود پاسخ دقیق بدهید!

اگر با وجود معرفی این راهکارها باز هم با سوال «چگونه در یوتیوب کامنت بیشتر بگیریم؟» مواجه هستید، پس به شما این راهکار را هم پیشنهاد می‌کنیم. بعد از اینکه مسابقات مختلف و سوالات متنوع را داخل ویدئوهای خود مطرح کردید، حال نوبت آن است که به کامنت‌های گذاشته شده به صورت تک به تک پاسخ مفید بدهید. پاسخ دادن به کامنت هر یک از افراد شاید کار زمان‌بری باشد، اما بهترین راهکار برای افزایش اعتماد مخاطبین و علاقه آن‌ها به ارتباط با شما است. در واقع انجام این کار نوعی ارزش و احترام قائل شدن به نظرات مخاطبین است!

کلام پایانی

در این مطلب از مجله پلازا، بهترین راهکارهای افزایش کامنت در یوتیوب را به همراه برخی نکات طلایی معرفی کردیم. هر یک از این روش‌ها به نوبه خود تاثیر بالقوه‌ای در افزایش تعداد کامنت‌ها دارند. اما شما همیشه باید این اصل را در نظر داشته باشید که داشتن خلاقیت در تولید محتوا بیشترین تاثیر را در افزایش تعداد کامنت‌ها و سابسکرایب‌های یوتیوب دارد.

source

توسط wikiche.com