Copilot برای OneDrive در وب اکنون برای همه کاربران واجد شرایط با اشتراک‌ های تجاری Copilot در دسترس است. این ابزار ویژگی‌ های مختلفی را ارائه می‌دهد که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شوند تا به مشتریان در کار با فایل‌ ها کمک کند و همانطور که مایکروسافت می‌گوید، “یک همراه بهره‌ وری است که در کنار شما کار می‌کند”.

ما بسیار هیجان‌ زده هستیم که اعلام کنیم Copilot اکنون در OneDrive برای وب برای همه کاربران تجاری دارای مجوز Copilot در دسترس است و این یک نقطه عطف مهم در نحوه کار شما با فایل‌ ها در OneDrive است. Copilot قدرت هوش مصنوعی را مستقیماً به OneDrive می‌آورد تا به شما کمک کند کارآمدتر و مؤثرتر کار کنید.

 

دستیار هوشمند Copilot در OneDrive فعال شد

 

با در دسترس بودن کامل Copilot در OneDrive، ما مشتاقیم ببینیم که چگونه از این دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی برای تغییر شیوه کار خود استفاده می‌کنید. و ما ویژگی‌ های هیجان‌ انگیز بیشتری از Copilot را به زودی برای شما خواهیم داشت.

با Copilot برای OneDrive، کاربران می‌توانند خلاصه‌ای از اسناد بزرگ ایجاد کنند. شما می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید تا یک سند یا چند سند را خلاصه کند – می‌تواند تا پنج سند را همزمان پردازش کند. همچنین، Copilot برای OneDrive می‌تواند تفاوت‌ های بین چندین سند را مقایسه کند. باز هم، می‌توانید تا پنج فایل را همزمان مقایسه کنید و تفاوت‌ های برجسته را در یک جدول قابل خواندن دریافت کنید (حتی نیازی به باز کردن فایل‌ های مقایسه شده نیست).

یکی دیگر از ویژگی‌ های عالی Copilot برای OneDrive، توانایی پاسخ دادن به سوالات پیچیده در مورد فایل‌ های ذخیره‌ شده و ایجاد ایده‌ های جدید برای اسناد جدید بر اساس آنچه در OneDrive شما ذخیره شده است، می‌باشد.

اگر دارای مجوز تجاری Copilot هستید، می‌توانید یک فایل را در OneDrive برای وب انتخاب کرده و روی دکمه Copilot کلیک کنید تا عملی را که می‌خواهید انجام دهید یا سوالی در مورد فایل‌ ها بپرسید. مایکروسافت همچنین یک راهنمای اختصاصی منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری در مورد استفاده از Coilot برای OneDrive ارائه می‌دهد. همچنین یک صفحه سؤالات متداول اختصاصی وجود دارد که مایکروسافت در آن به سؤالات رایج در مورد همراه هوش مصنوعی خود در OneDrive پاسخ می‌دهد.

در حال حاضر، Copilot برای OneDrive به یک مجوز Microsoft Copilot برای Microsoft 365 نیاز دارد. بنابراین، فقط کاربران تجاری می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

source

توسط wikiche.com