ظاهراً بازی اصلی بعدی استودیو Guerrilla Games بازی آنلاین Horizon خواهد بود. جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، در پادکست اخیر Spawn Wave در مورد برنامه‌های سونی صحبت کرده است. او گفت: Horizon Online محصول بعدی آنهاست، سومین بازی از این سری تک نفره نیست. بنابراین، ممکن است دور از ذهن باشد. شرایر درباره لایو سرویس بازی Horizon افزود: افراد زیادی روی آن کار می‌کنند.

Guerrilla در دسامبر 2022 اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی آنلاین است که در دنیای Horizon اتفاق می‌افتد، که شامل شخصیت‌ جدید با ظاهری منحصربه‌فرد است. از آن زمان تاکنون اطلاعات چندانی در مورد این عنوان شنیده نشده است و سونی تاریخ عرضه‌ی بازی را اعلام نکرده است. شرکت پلی‌استیشن با ورود به بازار بازی‌های لایو سرویس، مشکلات جدی را تجربه کرده است. Guerrilla  وقتی بازی چند نفره Horizon را معرفی کرد، همچنین برنامه‌های خود را برای ادامه ساخت ماجراجویی‌های انفرادی حماسی با حضور شخصیت اصلی این سری یعنی Aloy، که در بازی Horizon Zero Dawn در سال ۲۰۱۷ و بازی Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۲ حضور داشت، را تایید کرد.

اوایل این ماه سونی بازی Horizon Zero Dawn Remastered را معرفی کرد که در تاریخ 31 اکتبر 2024 برای PS5 و PC منتشر خواهد شد و قصد دارد با Lego Horizon Adventures جهان Horizon را بیشتر گسترش دهد. این عنوان که در تاریخ 14 نوامبر برای PS5 ،PC و Nintendo Switch عرضه می‌شود، قصد دارد مخاطبان بیشتری را به این فرنچایز جذب کند.

source

توسط wikiche.com