شرکت موتورولا به‌طور رسمی گوشی Moto G75 5G را با پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت معرفی کرد که از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۳ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

گوشی موتورولا Moto G75 5G به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی IPS LCD مجهز شده است که توسط پوشش گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. این نمایشگر علاوه‌بر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، از وضوح +FHD و حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ برخوردار است. محصول جدید شرکت موتورولا همچنین از استاندارد IP68 و MIL-STD-810H نیز پشتیبانی می‌کند.

قدرت پردازشی گوشی Moto G75 5G توسط تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۶ نسل ۳ تامین می‌شود که از چهار هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A78 و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A55 برخوردار است. این گوشی دارای اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyUX می‌باشد که موتورولا وعده انتشار پنج آپدیت سیستم‌عامل و شش سال به‌روزسانی امنیتی را برای آن داده است.

موتورولا Moto G75 5G علاوه‌بر ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی، از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 بهره می‌برد که می‌توان از طریق اسلات هیبریدی سیمکارت ظرفیت آن را افزایش داد. این گوشی همچنین به یک باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۰ واتی شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی مجهز شده است.

محصول جدید شرکت موتورولا دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و در پشت خود از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر فلیکر بهره می‌برد. از ویژگی‌های دیگر گوشی Moto G75 5G می‌توان به حسگر اثر انگشت در کنار بدنه، دو اسپیکر دالبی اتموس، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ax، بلوتوث ۵.۴، NFC و یک پورت USB-C اشاره کرد. ابعاد این دستگاه نیز ۱۶۶.۰۹ در ۷۷.۲۴ در ۸.۴۴ میلی‌متر است.

همچنین وزن و ضخامت مدلی که به روکش چرم گیاهی مجهز شده به ترتیب برابر ۲۰۸ گرم و ۸.۳۴ میلیمتر می‌باشد؛ اما نسخه مات این محصول ۲۰۵ گرم وزن دارد. موتورولا Moto G75 5G در رنگ‌های خاکستری مات، آبی و سبز (با روکش چرم گیاهی) عرضه می‌شود. این گوشی قرار است با قیمت ۳۹۷ دلار یا ۳۶۹ یورو روانه بازار شود. فروش گوشی Moto G75 5G از تاریخ ۵ نوامبر آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود در بازارهای مختلف مانند هند و چین عرضه شود.

source

توسط wikiche.com