10 مهر 1403 ساعت 12:03

در این مطلب به معرفی 34 سریال مورد انتظار پاییز 2024 می‌پردازیم؛ از سریال‌های کاملا جدید گرفته تا اسپین‌آف‌ها و فصل‌های جدید سریال‌های محبوب قبلی.

پاییز 1403 از راه رسیده، هوا سردتر و شب‌ها طولانی‌تر می‌شوند. در چنین شب‌هایی، دیدن فیلم و سریال در حالی که همراه با یک بالشت و پتو، جلوی تلویزیون لم داده‌اید، می‌تواند بهترین تفریح و سرگرمی محسوب شود. بدون شک، پاییز امسال، بهترین زمان برای تماشای سریال های تلویزینی جدید است.

در این سه ماهه پایانی سال 2024 میلادی، قرار است سریال‌های کاملا جدیدی شروع به پخش کنند و برخی سریال‌ها نیز فصل‌های جدید خود را در این چند ماه به نمایش درمی‌آورند. The Perfect Couple با بازی نیکول کیدمن و Grotesquerie، پروژه جدید رایان مورفی با حضور تراویس کلس از NFL، اسپین‌آف‌هایی از فرنچایزهای معتبر مثل Agatha All Along مارول و The Penguin از دنیای بتمن مت ریوز از جمله این سریال‌های جذاب و کاملا جدید هستند. همچنین می‌توانید شاهد فصل‌های جدید سریال‌هایی مانند Slow Horses و Cobra Kai باشید.

معرفی 34 سریال جذاب پاییز 2024

ما در این مطلب قصد داریم بهترین سریال هایی که در پاییز امسال، مهمان صفحه‌های نمایش شما هستند را معرفی کنیم. با 34 سریال مورد انتظار سه ماهه پایانی سال 2024 آشنا شوید.

سریال‌های جدید

در ابتدا به سریال‌های کاملا جدیدی می‌پردازیم که قرار است پخش آنها از پاییز امسال شروع شود:

معلم انگلیسی (English Teacher) – شبکه FX – شروع از 2 سپتامبر

سریال پاییز 2024

برایان جردن آلوارز، کمدین محبوبی که این روزها طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده، حالا با سریال English Teacher بازگشته است. سریال معلم انگلیسی توسط خود جردن آلوارز و با بازی او برای شبکه FX ساخته شده و داستان معلم جوانی را دنبال می‌کند که در خلال آموزش دانش‌آموزان خود در یک دبیرستان دولتی، ماجراهای جذابی را پشت سر می‌گذارد. سریال English Teacher به‌عنوان بهترین سیت کام امسال نیز شناخته می‌شود.

شب مبارزه: سرقت میلیون دلاری (Fight Night: The Million Dollar Heist) – پیکاک – شروع از 5 سپتامبر

سریال پاییز 2024

دزدی در بزرگترین شب مبارزه سال؛ این ایده‌ای است که سریال جدید شبکه پیکاک بر پایه آن و بر اساس پادکست IHeartPodcasts 2020 ساخته شده است. در این سریال ما شاهد داستان چگونگی بازگشت محمدعلی کلی به رینگ بوکس در آتلانتا در سال 1970 هستیم که از بزرگترین مبارزه جهان به یکی از بزرگترین دزدی‌ها در جهان تبدیل شد. ساموئل ال جکسون، ترنس هاوارد، دان چیدل، تاراجی پی هنسون از جمله بازیگران اصلی این مینی سریال جذاب هستند و کوین هارت هم در یک نقش نادر و دراماتیک به ایفای نقش پرداخته است.

زوج بی نقص (The Perfect Couple) – نتفلیکس – شروع از 5 سپتامبر

سریال پاییز 2024

نیکول کیدمن، بازیگر زن پرسابقه و محبوب دنیای هالیوود، مدتی است که سرویس‌های استریم و شبکه‌های مختلف را با سریال‌های پر زرق و برق و جذاب، همراهی می‌کند. او پس از حضور در آمازون پرایم، اچ بی او، بی بی سی و هولو، اکنون با سریال زوج بی نقص یا The Perfect Couple به سرویس نتفلیکس آمده است.

نیکول کیدمن در این سریال، نقش مادر یک خانواده بسیار ثروتمند را بازی می‌کند که با لیو شرایبر ازدواج کرده است؛ اما او به نامزد پسرش که ایو هیوسون نقش آن را بازی می‌کند، مشکوک می‌شود. در آستانه مراسم عروسی، یک جسد در ساحل کشف می‌شود و به‌زودی، تمام اسرار خانواده که با قدرت و پول، پوشانده شده بودند، یکی یکی برملا می‌شوند.

سه زن (Three Women) – شبکه Starz – شروع از 13 سپتامبر

سریال پاییز 2024

سریال سه زن یا Three Women، راه طولانی را تا پخش شدن از شبکه استارز، پشت سر گذاشت. اما اقتباس از پرفروش‌ترین کتاب غیر داستانی لیزا تادئو، سرانجام در پاییز 2024 از راه رسید. این داستان درباره سه زن است که هر یک از آنها، داستان‌های جداگانه‌ای دارند، اما از اشتراکات غیر منتظره‌ای هم برخوردارند. لینا با بازی بتی گیلپین، مادری است که در خانه زندگی می‌کند؛ اسلون، زنی موفق است که با همسرش، زندگی شادی دارد و در نهایت، مگی هم دانش‌آموزی است که معلم انگلیسی خود را به رابطه‌ای نامناسب متهم می‌کند.

داستان‌های این سه زن توسط شخصیتی با بازی شایلین وودلی روایت می‌شود؛ نویسنده‌ای که به‌دنبال الهام گرفتن برای نوشتن کتاب جدیدش به مناطق مختلف کشور سفر می‌کند.

چگونه تنها بمیریم (How to Die Alone) – هولو – شروع از 13 سپتامبر

سریال پاییز 2024

ناتاشا راثول قبل از این که در سال آینده با فصل جدید سریال The White Lotus بازگردد، این بار در سریال جدید Hulu با نام How to Die Alone، مهمان شما می‌شود. سریال چگونه تنها بمیریم، توسط خود ناتاشا راثول ساخته شده و داستان کمدی زنی سرخورده را روایت می‌کند که هرگز عاشق نبوده و در حال گذراندن روزهای خود به‌عنوان یک کارگر بی‌حوصله در فرودگاه است. اما پس از مرگ، او تصمیم می‌گیرد با زندگی خود رو در رو شود.

هیولاها: داستان لایل و اریک منندز (Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story) – نتفلیکس – پخش از 19 سپتامبر

سریال پاییز 2024

رایان مورفی پس از کسب جوایز متعدد با سریال جنایی واقعی Monster: The Jeffret Dahmer Story، برای دومین فصل از این مجموعه با نام Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story بازگشته و این بار شاهد سفر به دهه 90 میلادی و روایت ماجرای برادران منندز هستیم.

در این سریال، نیکولاس الکساندر چاوز و کوپر کخ در نقش لایل و اریک بازی می‌کنند؛ برادران تازه‌کاری که به‌خاطر قتل والدینشان با بازی خاویر باردم و کلوئی سونی متهم و محکوم شده‌اند. این یک داستان واقعی است و محاکمه برادران منندز به یکی از بزرگترین‌های طوفان‌های رسانه‌ای دهه 90 تبدیل شد.

گروتسکری (Grotesquerie) – شبکه FX – شروع از 25 سپتامبر

سریال پاییز 2024

قتل‌ها، فرقه‌های مذهبی وحشتناک و حمله شیطانی؛ این‌ها بخشی از کارهای عجیب رایان مورفی هستند. سریال Grotesquerie یک درام ترسناک درباره یک کارآگاه و یک راهبه است که تلاش می‌کنند اسرار یک سری قتل‌های شیطانی بسیار وحشتناک در یک شهر کوچک شوم را کشف کنند.

تریلر اولیه منتشر شده از این سریال، اطلاعات کمی را در مورد داستان واقعی ارائه داد؛‌ اما کاملا می‌توانیم متوجه شویم که با یک سریال دلهره‌آور روبه‌رو هستیم. تراویس کلسی، بازیکن مشهور فوتبال آمریکایی، یکی از بازیگران این سریال است.

هیچکس این را نمی‌خواهد (Nobody Wants This) – نتفلیکس – شروع از 26 سپتامبر

سریال پاییز 2024

شروع پخش سریال Nobody Wants This یک خبر عالی برای کسانی است که در 20 سال گذشته، به‌شدت منتظر حضور آدام برودی در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها بودند. او در سریال جدید نتفلیکس حاضر شده است؛ سریالی که داستان رابطه غیر منتظره بین یک خاخام و یک زن خداناباور را دنبال می‌کند.

این سریال توسط ارین فاستر ساخته شده و او از زندگی خودش الهام گرفته است. کریستن بل و تیموتی سیمونز از دیگر بازیگران این سریال جذاب هستند.

مطالعات اجتماعی (Social Studies) – شبکه FX – شروع از 27 سپتامبر

سریال پاییز 2024

مطالعات اجتماعی درباره دانش آموزان دبیرستانی ساخته شده که در حال گذر از دوران نوجوانی هستند. در Social Studies، نگاهی به نقش فناوری و اینترنت در زندگی نوجوانان انداخته می‌شود و به این موضوع می‌پردازد که چگونه دسترسی مداوم به دنیای اینترنت، استانداردهای زیبایی و دسترسی به اخبار 24 ساعته، روی زندگی نوجوانان تاثیر می‌گذارد.

فرنچایز (The Franchise) – اچ بی او – شروع از اکتبر

سریال پاییز 2024

آرماندو یانوچی، نویسنده، کمدین و تهیه‌کننده تلویزیونی بریتانیایی، پیش از این نیز دنیای سیاست را با پتک‌های طنزآلود خود کوبیده است. حالا او به دنیای فیلمسازی و سریال‌سازی وارد شده است. او با همکاری سم مندز، سریال فرنچایز را برای HBO ساخته و طی آن، با تولید یک فرنچایز فیلم‌های ابرقهرمانی شوخی کرده است. بیلی مگنوسن و آیا کش از جمله بازیگران این سریال هستند و تاکنون اطلاعات خیلی بیشتری درباره این سریال کمدی، منتشر نشده است.

سلب مسئولیت (Disclaimer) – اپل تی وی پلاس – شروع از 11 اکتبر

سریال پاییز 2024

کیت بلانشت یک بازیگر کمیاب و خاص هالیوودی است که به‌جز چند نقش کوچک در سریال‌های ابتدای این دهه، چندان به بازی در سریال‌های تلویزیونی علاقه‌ای نشان نداده است. اما او در سریال روانشناختی سلب مسئولیت در اپل تی وی پلاس، ایفای نقش کرده است. کیت بلانشت در این سریال، نقش روزنامه‌نگاری را بازی می‌کند که متوجه می‌شود به بخشی از یک رمان جدید تبدیل شده و رازی که سعی می‌کند پنهان نگه دارد، حالا در آستانه فاش شدن است.

مانند سایر‌‌ آثار اپل تی وی پلاس، تهیه‌کنندگان این سریال نیز به سراغ یک نویسنده مشهور رفته‌اند و آلفونسو کوارون را انتخاب کرده‌اند. شاید همین موضوع باعث شده کیت بلانشت برای بازگشت به سریال‌های تلویزیونی، متقاعد شود. کوین کلاین نیز از دیگر بازیگران این سریال است.

قبل (Before) – اپل تی وی پلاس – شروع از 25 اکتبر

سریال پاییز 2024

بیلی کریستال در سریال Before با یک تریلر روانشناختی از سرویس اپل تی وی پلاس، مهمان خانه‌های شما می‌شود. او در این سریال، نقش الی را بازی می‌کند؛ یک روانپزشک کودکان که همسرش را از دست داده و حالا با پسر جوان مشکل‌داری کار می‌کند که به‌نظر می‌رسد نوعی ارتباط شوم با گذشته خود دارد. رزی پرز و جودیت لایت (در نقش همسر فقید الی) از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مرد تودار (A Man on the Inside) – نتفلیکس – شروع از نوامبر

سریال پاییز 2024

تد دانسون و مایک شور، چهار سال پس از پایان کمدی The Good Place، دوباره با هم همکاری کرده‌اند و سریالی بر اساس مستند نامزد اسکار با نام The Mole Agent ساخته‌اند. سریال A Man on the Inside داستان بازنشسته‌ای به نام چارلز را دنبال می‌کند که به آگهی یک محقق خصوصی پاسخ می‌دهد و در یک تحقیق مخفی در خانه سالمندان شرکت می‌کند.

استفنی بیتریز از سریال Brooklyn Nine-Nine و مارک ایوان جکسون از The Good Place از دیگر بازیگران این سریال هستند.

هیچی نگو (Say Nothing) – شبکه FX/Hulu – شروع از 14 نوامبر

سریال پاییز 2024

در سال‌های اخیر، تعداد انگشت‌شماری از سریال‌ها به زخم‌های بازمانده از مشکلات ایرلند شمالی پرداخته‌اند. Derry Girls و سریال اخیر نتفلیکس یعنی Bodkin از جمله این آثار هستند. حالا سریال Say Nothing نیز به این جمع اضافه شده است. این سریال درباره داستان معمای یک قتل است که در پس‌زمینه 40 سال ناآرامی رخ می‌دهد.

این مجموعه بر اساس کتاب غیر داستانی برنده جایزه پاتریک رادن کیف در سال 2019 ساخته شده و با ناپدید شدن یک مادر مجرد در سال 1972 آغاز می‌شود و حالا دهه‌ها از آن زمان می‌گذرد.

لندمن (Landman) – پارامونت پلاس – شروع از 17 نوامبر

سریال پاییز 2024

پس از موفقیت بزرگ Yellowstone و اسپین‌آف‌های آن در سال‌های 1883 و 1923 و همچنین سریال‌های Tulsa King و Mayor of Kingstown، حالا تیلور شریدان با سریال Landman برای سرویس پارامونت پلاس بازگشته است. این سریال بر اساس پادکست Boomtown درباره صنعت نفت تگزاس ساخته شده است. بیلی باب تورنتون در این سریال در نقش مدیر اجرایی یک شرکت نفت ایفای نقش کرده است.

محله چینی داخلی (Interior Chinatown) – هولو – شروع از 19 نوامبر

سریال پاییز 2024

رمان Interior Chinatown چارلز یو که در سال 2020 موفق به دریافت جوایزی هم شد، با حضور جیمی او یانگ، رونی چینگ و کلویی بنت به یک سریال تبدیل شده است. این سریال، داستان ویلیس یوو با بازی جیمی او یانگ (کمدین) را دنبال می‌کند. او یک شخصیت مبارز در کارهای تلویزیونی است که حالا کنار رفته و پس از مشاهده جنایتی در محله چینی‌ها، خود را در کانون توجه‌ها قرار می‌دهد. او در همین حین به بررسی و کشف شبکه‌ای از اسرار در پس‌زمینه محله پرجنب و جوش و رنگارنگ چینی‌ها می‌پردازد.

سنا (Senna) – نتفلیکس – شروع از 29 نوامبر

سریال پاییز 2024

در سال 2010 میلادی، آصف کاپادیا مستند تحسین شده خود را درباره زندگی آیرتون سنا، اسطوره برزیلی مسابقات اتومبیلرانی به نمایش درآورد. اکنون، آیرتون سنا به سوژه اصلی یک سریال جدید تبدیل شده و ما در این سریال به ریشه‌های مسابقه‌های او از ابتدای کارش تا زمان مرگش در مسابقه جایزه بزرگ سن مارینو در سال 1994 می‌پردازیم.

این سریال با همکاری خانواده سنا ساخته شده و آنها قول داده‌اند عناصری از داستان در این سریال به نمایش دربیاید که قبلا هرگز ندیده و نشنیده بودید. گابریل لئونه، نقش آیرتون سنا را بازی می‌کند. وی پیش از این نیز سابقه بازی در نقش رانندگان فرمول یک را داشت و آخرین بار برای نقش آلفونسو د پورتاگو (راننده اسپانیایی) در فیلم فراری اثر مایکل مان، دیده شده بود.

فصل‌های جدید سریال‌ها

در پاییز امسال، فصل‌های جدید برخی از سریال های محبوب بینندگان، بازخواهند گشت که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

فصل چهارم اسب‌های آرام (Slow Horses) – اپل تی وی پلاس – شروع از 4 سپتامبر

سریال پاییز 2024

سریال Slow Horses با روند کند و آهسته‌ای آغاز شد؛ اما با نمایش فصل سوم، تقریبا تمام بینندگان معتقد بودند که اسب‌های آرام، یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی سال است. این تریلر کمدی-جاسوسی بریتانیایی با بازی گری اولدمن بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های میک هرون ساخته شده و چراغ سبز برای ساخت فصل پنجم آن نیز دریافت شده است.

فصل هشتم فروش شامگاهی (Selling Sunset) – نتفلیکس – شروع از 6 سپتامبر

سریال پاییز 2024

دلالان نخبه املاک در گروه اوپنهایم، زندگی لوکس را به خریداران ثروتمند در لس‌آنجلس می‌فروشند و وقتی یک مامور جدید به این تیم می‌پیوندد، ماجراهای جدیدی شکل می‌گیرد. حالا در فصل هشتم شاهد خانه‌های چند میلیون دلاری بیشتر، ماجراهای جدیدتر در گروه اوپنهایم و البته لباس‌های کاملا نامناسب برای این کار خواهیم بود.

فصل دوم پیرمرد (The Old Man) – هولو – شروع از 12 سپتامبر

سریال پاییز 2024

جف بریجز در فصل دوم سریال The Old Man به‌عنوان یک مامور سابق CIA بازگشته است. او پس از کشتن یک مزاحم در خانه‌اش، حالا متواری شده و در فصل دوم نیز شاهد تلاش او و همبازی‌اش، جان لیسگو برای نجات یکی از دستیاران اف بی آی با بازی عالیه شوکت از دستان یک جنگ‌سالار تروریست در افغانستان هستیم. جالب این که فریبرز عرب‌نیا نیز در این سریال ایفای نقش کرده است.

بخش دوم از فصل چهارم امیلی در پاریس (Emily in Paris) – نتفلیکس – شروع از 12 سپتامبر

سریال پاییز 2024

بله، امیلی هنوز هم در پاریس است. فصل چهارم سریال امیلی در پاریس در ماه آگوست شروع شد و به شیوه معمول نتفلیکس، حالا قرار است پارت دوم از این فصل در پاییز امسال به نمایش دربیاید. این سریال داستان یک زن جوان آمریکایی را روایت می‌کند که برای یک فرصت شغلی غیر منتظره به پاریس می‌رود؛ اما در پایتخت فرانسه با ماجراجویی‌ها و چالش‌های عجیبی روبه‌رو می‌شود.

فصل سوم نفس‌گیر (Heartstopper) – نتفلیکس – شروع از 3 اکتبر

سریال پاییز 2024

سریال Heartstopper در پاییز امسال با فصل سوم، بازمی‌گردد. این سریال نوجوانانه و شیرین، داستان دوستی نیک و چارلی و همچنین دوستان عجیب و غریب آنها را دنبال می‌کند. سازندگان وعده داده‌اند که سومین فصل این سریال، کمی تیره‌تر خواهد بود و به موضوع‌هایی مانند اضطراب، اختلالات خوردن و ترک والدین، اشاره می‌کند.

فصل دوم دیپلمات (The Diplomat) – نتفلیکس – شروع از 31 اکتبر

سریال پاییز 2024

فصل اول سریال دیپلمات به‌شکل هیجان‌انگیزی به پایان رسید و حالا فصل جدید آن قرار است دوباره بینندگان را سر ذوق بیاورد. این سریال، داستان‌های سفیر جدید ایالات متحده در بریتانیا (کری راسل) را دنبال می‌کند؛ در حالی که او رابطه پر سر و صدای خود را با همسر جاه‌طلبش (روفوس سوئل) متعادل می‌کند و در عین حال تلاش خواهد کرد تا از فاجعه‌های بین‌المللی از جمله توطئه‌هایی که تهدید به انفجار می‌کنند، جلوگیری کند. آلیسون جنی نیز به فصل دوم سریال دیپلمات پیوسته است.

فصل سوم زندگی جنسی دختران کالج (The S_x Lives of College Girls) – سرویس مکس – شروع از نوامبر

سریال پاییز 2024

زندگی جنسی دختران کالج، اثر میندی کالینگ، یکی از آن سریال‌هایی بود که طرفداران سرویس Max می‌ترسیدند شاید پس از فصل دوم ادامه پیدا نکند؛ اما در پاییز امسال شاهد بازگشت این سریال تینیجری هستیم. این سریال درباره گروهی از دانشجویان سال اولی است و ماجراهای زندگی دانشجویی آنها را دنبال می‌کند.

آمریت کاور، آلیا شانل اسکات، پائولین شالامی و رن رپ در این سریال، بازی می‌کنند. البته رن رپ چند ماه پیش اعلام کرده بود که در این فصل فقط در چند قسمت بازی خواهد کرد و پس از آن قصد دارد به‌جای بازیگری، فقط روی حرفه موسیقی تمرکز کند.

فصل دوم خواهران بد (Bad Sisters) – اپل تی وی پلاس – شروع از 13 نوامبر

سریال پاییز 2024

خواهران بد در ابتدا به‌عنوان یک مینی سریال مستقل در نظر گرفته شده بود؛ اما وقتی این کمدی تاریک ایرلندی مورد توجه همگان قرار گرفت، تهیه‌کنندگان به‌سرعت کار روی تولید فصل دوم را آغاز کردند. فصل اول این سریال به داستان پنج خواهر می‌پرداخت که درگیر تحقیقات بیمه‌ای در مورد مرگ یکی از شوهران بدسرپرست خود بودند. یکی از آنها، او را به قتل رسانده بود، اما کارآگاه‌ها نمی‌توانستند به این موضوع پی ببرند.

فصل دوم به دو سال بعد می‌رود؛ این خواهران می‌خواهند به زندگی خود ادامه دهند، ولی حقایق گذشته آشکار می‌رود و آنها را به هرج و مرج بازمی‌گرداند.

اسپین آف‌های جدید

اسپین آف به آثاری گفته می‌شود که یک داستان جانبی از فیلم یا مجموعه اصلی را روایت می‌کند. در پاییز 2024 شاهد نمایش چند اسپین آف جذاب هستیم که قطعا می‌توانند سرگرم‌کننده باشند:

داستان‌های ورزشی آمریکایی: آرون هرناندز (American Sports Story: Aaron Hernandez) – اف ایکس – شروع از 17 سپتامبر

سریال پاییز 2024

اگر داستان تکان‌دهنده‌ای در آمریکا وجود داشته باشد که با تراژدی و رسوایی عمومی همراه شود، رایان مورفی قطعا برای اقتباس از آن به‌منظور ساخت یک سریال، حضور پیدا می‌کند. به‌تازگی، اسپین آف جدیدی از مجموعه American Crime Story، سریال American Sports Story از راه رسیده تا داستان آرون هرناندز را روایت کند. آرون هرناندز، بازیکن فوتبال آمریکایی و لیگ NFL بود که به جرم قتل همراه خواهر همسرش محکوم می‌شود. این سریال که جاش آندرس ریورا در آن نقش‌آفرینی می‌کند، قصد دارد قدرت فوتبال آمریکایی در فرهنگ ایالات متحده و همچنین تراژدهی آرون هرناندز و مشکلات روحی او را به ما نشان دهد.

آگاتا تمام مدت (Agatha All Along) – دیزنی پلاس – شروع از 18 سپتامبر

سریال پاییز 2024

پس از چند بار تغییر نام، سرانجام سریال Agatha All Along به‌عنوان اسپین آف وانداویژن از دنیای مارول، به نمایش درآمد. کاترین هان که در وانداویژن هم او را دیده بودیم، باز هم در نقش آگاتا هارکنس بازگشته است. او پس از فرار از شهر شبیه‌سازی شده واندا در سریال Wandavision، حالا باید با کمک دوستان و همراهان خود به تقابل با جادوگران بپردازد و ماجراهای جدیدی را تجربه کند. پتی لوپون، اوبری پلازا و جو لاک از دیگر بازیگران این سریال هستند.

پنگوئن (The Penguin) – اچ بی او – شروع از 19 سپتامبر

سریال پاییز 2024

جهان The Batman مت ریوز در حال گسترش یافتن است. پس از تایید ساخت نسخه‌های دوم و سوم بتمن با بازی رابرت پتینسون، اکنون سریال اسپین آفی از این دنیا به نام پنگوئن با بازی کالین فارل از اچ بی او پخش می‌شود. در این سریال، اسوالد کابلپات یا همان پنگوئن مشهور دنیای دی سی قصد دارد پس از ماجراهای فیلم بتمن مت ریوز، قدرت را در شهر گاتهام به دست بیاورد.

تلماسه: رسالت (Dune: Prophecy) – اچ بی او – شروع از نوامبر

سریال پاییز 2024

فیلم‌های Dune توانستند با موفقیت چشمگیری مواجه شوند و حالا سریال اسپین آفی از این دنیا با نام Dune: Prophecy قرار است در نوامبر امسال از اچ بی او به نمایش دربیاید. این سریال به منشا خواهر قدرتمند، در 10 هزار سال پیش از اتفاقات فیلم تلماسه، می‌پردازد و ماجراهای بنیان‌گذاری انجمن خواهری را روایت می‌کند؛ زنانی که توانایی‌های مافوق بشری برای تاثیرگذاری بر بشریت در قرن‌های آینده را به دست می‌آورند. امیلی واتسون و اولیویا ویلیامز از جمله بازیگران این اسپین آف جذاب به‌شمار می‌آیند.

بخش دوم فصل پنجم یلواستون (Yellowstone) – پارامونت – شروع از 10 نوامبر

سریال پاییز 2024

محور اصلی دنیایی که تیلور شریدان خلق کرد، قرار است در پاییز امسال به پایان برسد. پس از انتشار اخبار و شایعات متعدد، به‌نظر می‌رسد حماسه بسیار محبوب یلواستون با حضور کوین کاستنر، قرار است برای همیشه به پایان برسد؛ اما مدتی پیش گزارش‌هایی هم منتشر شد که نشان می‌دادند کلی رایلی و کول هاسر در حال مذاکره برای بازی در فصل ششم این سریال هستند. در هر صورت، پارت دوم از فصل پنجم یلواستون از نوامبر امسال مهمان صفحه‌های نمایش شما خواهد بود.

آخرین فصل‌ها

پاییز 2024 زمان خداحافظی با برخی از سریال‌های دوست‌داشتنی است و فصل آخر این سریال‌ها در سه ماهه پیش رو به نمایش درمی‌آیند:

فصل چهارم دوست نابغه من (My Brilliant Friend) – اچ بی او – شروع از 9 سپتامبر

سریال پاییز 2024

اقتباس HBO از پرفروش‌ترین سری رمان‌های النا فارانته، از سال 2018 شروع به کار کرد و توانست طرفداران زیادی را مجذوب خود کند. این سریال، داستان ایتالیایی لیلا و لنو را از نوجوانی و جوانی تا میانسالی دنبال می‌کند و فراز و نشیب‌های زندگی آنها را نشان می‌دهد. فصل چهارم، به‌عنوان آخرین فصل و حسن ختامی برای این سریال اچ بی او، ما را به دهه 80 میلادی می‌برد.

فصل ششم آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم (What We Do in the Shadows) – اف ایکس – شروع از 21 اکتبر

سریال پاییز 2024

هیچ چیز نمی‌تواند برای همیشه زنده بماند؛ حتی خون‌آشام‌های جاودانه‌ای که صدها سال روی زمین زندگی می‌کردند. سریال محبوب What We Do in the Shadows، اسپین آفی از فیلم مستقل ساخته شده توسط تایکا وایتیتی و جمین کلمنت در سال 2014 است که قرار است در پاییز امسال با فصل ششم به پایان راه برسد. در فصل آخر، شاهد تلاش گیلرمو با بازی هاروی گی‌ین برای یافتن جایگاه خود در دنیای تاریکی خواهیم بود.

فصل سوم کسی در جایی (Somebody Somewhere) – اچ بی او – شروع از 27 اکتبر

سریال پاییز 2024

سریال Somebody Somewhere نامه‌ای عاشقانه به جامعه است. این سریال داستان سم با بازی بریجت اورت را دنبال می‌کند که پس از مرگ خواهرش به شهر کوچک کانزاس نقل مکان می‌کند و باید به مادر الکلی و پدرش کمک کند. سریال کسی در جایی، یک کمدی محض نیست؛ اما از طنز شیرین و رمانتیکی بهره می‌برد که با مشکلات و نگرانی‌های سم ترکیب شده و در نهایت به سریال دلنشینی تبدیل شده است. در پاییز امسال، فصل سوم و پایانی Somebody Somewhere، داستان‌های سم را به سرانجام می‌رساند.

پارت دوم از فصل ششم کبرا کای (Cobra Kai) – نتفلیکس – شروع از 15 نوامبر

سریال پاییز 2024

نتفلیکس در سال‌های گذشته عادت داشته فصل آخر سریال‌های خود را در چند پارت به نمایش دربیاورد. سریال کبرا کای نیز با فصل ششم به پایان می‌رسد؛ اما Netflix این فصل را در سه بخش، منتشر می‌کند. اولین بخش از این فصل در ماه جولای شروع شد، بخش دوم آن در پاییز امسال از راه می‌رسد و در نهایت، بخش سوم و پایان‌بخش سریال Cobra Kai در سال 2025 پخش خواهد شد.

این سریال که از سال 2018 شروع به پخش کرد، دنباله‌ای بر فیلم The Karate Kid محصول 1984 بوده و شخصیت‌های دنیل لاروسو با بازی رالف ماکیو و جانی لاورنس با بازی ویلیام زبکا را بازگردانده است.

همچنین بخوانید: برندگان جوایز امی 2024 اعلام شدند؛ درخشش شوگان و Baby Reindeer دانلود آخرین قسمت برنامه گرند تور با زیرنویس اختصاصی گجت نیوز سریال های معروفی که فقط فصل اول آنها ارزش دیدن دارد این سریال های جنایی کوتاه را تنها در یک روز تماشا کنید از سریال تلویزیونی هری پاتر چه می‌دانیم؟ بزرگترین شبکه دانلود غیرقانونی فیلم و سریال منحل شد

source

توسط wikiche.com