لو ویبینگ، مدیر کل ردمی با پست اخیر خود در ویبو، هیجان طرفداران شیائومی را بیشتر کرد. این پست در اولین روز تعطیلات ملی و در زمانی منتشر شده که بسیاری از کاربران شیائومی، بی‌صبرانه منتظر رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15 هستند.

به گزارش xiaomitime، لو ویبینگ (Lu Weibing) در پست جدید خود به فروش بالای شیائومی 14 اشاره کرد و آن را «پرچمدار سال» نامید. او همچنین از کاربران پرسید چه انتظاری از شیائومی 15 دارند.

راهنمای خرید تکراتو

با استناد به این پست می‌توان گفت که تاریخ معرفی سری شیائومی 15 بسیار نزدیک است. برخی منابع مدعی شده‌اند که این گوشی‌ها در ماه اکتبر (مهر تا اوایل آبان) رونمایی خواهند شد. پست جدیدی لو ویبینگ نیز باعث ایجاد هیاهو و هیجان میان کاربران شده است.

اما از مشخصات سری شیائومی 15 چه می‌دانیم؟

شیائومی 15 با شماره مدل 24129PN74C و شیائومی 15 پرو نسخه تیتانیوم با شماره مدل 2410DPN6CC گواهی 3C چین را دریافت کردند. این گواهی تایید می‌کند که هر دو گوشی از توان شارژ 90 وات پشتیبانی می‌کنند.

گوشی‌های سری شیائومی 15 توسط شرکت‌های فناوری Beijing Changshu Technology و Technology Xiangtan Co در بالاترین سطح استاندارد تولید می‌شوند.

تاریخ معرفی سری شیائومی 15

شیائومی 15 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد. این تراشه احتمالا در رویداد Qualcomm Snapdragon Summit 2024 که از 21 تا 23 اکتبر (30 مهر تا 2 آبان) برگزار می‌شود، معرفی می‌شود. همچنین گفته شده که این تراشه با اسم رسمی اسنپدراگون 8 الیت معرفی می‌شود و روند نامگذاری تغییر خواهد کرد.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که شیائومی 15 و 15 پرو از جمله گوشی‌هایی هستند که کوالکام از آنها برای راه‌اندازی تراشه پرچمدارش استفاده خواهد کرد. پیش بینی‌می‌شود که این تراشه عملکرد پیشرفته‌تری را در بخش سرعت و مصرف بهینه به‌نمایش بگذارد و از نظر هوش مصنوعی نیز تقویت شده است.

سری شیائومی 15 جزء گوشی‌های هیجان‌انگیز امسال هستند. اما نظر شما چیست؟ به نظر شما این گوشی می‌تواند جانشین خوبی برای گوشی‌های پرفروش شیائومی 14 باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com